Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Kai Heerings

Gestart door PePe, mei 12, 2015, 10:57:24

Vorige topic - Volgende topic

grijskijker

Citaat van: DayDreamer op mei 18, 2015, 13:20:31
Ik doelde op presentatie Heerings.
Zit dat niet in het verlengde van elkaar?

DayDreamer

Citaat van: Grijskijkert op mei 18, 2015, 13:50:50
Zit dat niet in het verlengde van elkaar?

Daar ga ik wel vanuit, vandaar dat de presentatie ook op zich laat wachten denk ik.

speculeter

Hij is officieel binnen!
voor een seizoen met optie voor Nog een seizoen.
succes jongen.

Collingwood

Het zou tijd worden! Succes Kai!  |:)

we hebben nu in ieder geval fysiek sterke verdedigers met hem, Mac-Intosch en Reijnen. Ik hoop overigens dat de club bezig is om het contract van laatstgenoemde open te breken.
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Citaat van: Collingwood op mei 19, 2015, 10:10:11
Het zou tijd worden! Succes Kai!  |:)

we hebben nu in ieder geval fysiek sterke verdedigers met hem, Mac-Intosch en Reijnen. Ik hoop overigens dat de club bezig is om het contract van laatstgenoemde open te breken.

Fysiek sterk, maar ook voetballend goed. Belangrijk voor ons spelletje. Ik ben blijer met Heerings dan met een van der Linden, die werd gisteravond tot op het bot gefileerd bij VI. Heerings heeft zich bij Utrecht al bewezen en kan met wat vertrouwen aan de zijde van Reijen weer mooi opbloeien.

Marc S

Officieel welkom dan maar!

Collingwood

Citaat van: hobbes op mei 19, 2015, 10:14:46
Fysiek sterk, maar ook voetballend goed. Belangrijk voor ons spelletje. Ik ben blijer met Heerings dan met een van der Linden, die werd gisteravond tot op het bot gefileerd bij VI. Heerings heeft zich bij Utrecht al bewezen en kan met wat vertrouwen aan de zijde van Reijen weer mooi opbloeien.

Ik hoop dat je gelijk hebt, ik heb hem nog te weinig zien spelen! Wel was hij onder Jan Wouters gewoon basisspeler bij Utrecht en behoorde hij in dat seizoen statistisch gezien tot de beste spelers van Utrecht. Dat is uiteraard veelbelovend.
Kalmte alleen kan u redden.

Stiens

hobbes

Grappig, statistieken komen aardig overeen met Leeuwin en Reijen. Speelt bijna een heel seizoen in de basis en het de seizoen daarop komt hij weinig meer aanbod.

speculeter

Citaat van: hobbes op mei 19, 2015, 10:27:22
Grappig, statistieken komen aardig overeen met Leeuwin en Reijen. Speelt bijna een heel seizoen in de basis en het de seizoen daarop komt hij weinig meer aanbod.
en dus volgend seizoen hier een topper!

Yellow Army

Welkom kerel, klasse beter dan Judas.
Area 58

IsmailvanEssen

Welkom bij onze mooie club! Ik zie hem en reijnen een goed duo worden en de basis van onze nieuwe verdediging! Ik heb vertrouwen in onze TS!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

el haj

''Speel liever in een stadion met tienduizend man die uit hun dak gaan''

Kai Heerings draagt komend seizoen het shirt van SC Cambuur. De verdediger komt over van FC Utrecht. Heerings ziet de stap naar Cambuur niet als een transfer om zijn carrière een nieuwe impuls te geven.

"Voor mij is het bijna een stap vooruit,want ik beschouw Cambuur als een stabiele factor in de Eredivisie", zegt Heerings in gesprek met de Leeuwarder Courant. "We hebben dit seizoen twee keer met 3-1 van Cambuur verloren, dat zegt voldoende lijkt me."

In de grootte van het stadion gaat Heerings wel achteruit. Toch ziet hij ook hier positieve punten. "Ik speel liever in een stadion met tienduizend man die helemaal uit hun dak gaan dan in een stadion van 25000 mensen waar je weinig hoort", aldus de verdediger, die sprak met Ramon Leeuwin en Mark Diemers. "Van hen heb ik uitsluitend positieve berichten gehoord. Ook het gesprek met meneer De Jong gaf mij meteen een goed gevoel."

Heerings was onder Jan Wouters nog een basisspeler bij FC Utrecht, maar kon daar dit seizoen onder Robby Alflen niet op rekenen. "Ik zou in principe starten, maar kreeg toen een buikspierblessure", legt hij uit. "En de trainer vond dat het goed stond. Mijn contract werd niet verlengd en bij Cambuur zochten ze vrijwel meteen contact met me. De manier van spelen spreekt me aan en ik wilde ook zekerheid."

Bron: LC via cambuurfront

Sakin

Heeft hij Twitter? Of Facebook? Mijn zoon wou niet op de foto vandaag met hem. Omdat hij casual was en niet in shirt van onze trots. Nu op de open dag herkansing!

Geelblauwstiens

"Ik speel liever in een stadion met tienduizend man die helemaal uit hun dak gaan dan in een stadion van 25000 mensen waar je weinig hoort", aldus de verdediger.
Waarom begint ie hier eigenlijk over dkv!!!!!! :)