Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
78 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sjoerd Overgoor

Gestart door Collingwood, juni 01, 2015, 16:58:55

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 15:37:24
En ook al is het wel zo (wat ik ten zeerste betwijfel), dan heeft elke pass toch een gedachte. Plus dat Mo een controleur is en geen opbouwer.

Mo is fantastisch voor ons geweest, maar toch heb ik het idee dat de rek er bij hem wel wat uit is.

speculeter

Was al erg positief over hem maar denk dat we een prachtige slag hebben geslagen met Sjoerd.
Geen verkeerd geraamte van het elftal lijkt me met reijnen. ..Heerings. .Overgoor en 
Al twijfel ik wel sterk met Ogbeche.
Twijfel wel sterk met Ogbeche trouwens.
Als hij zo speelt als tweede seizoenshelft. ...

Yellow Army

Citaat van: vialli op juni 02, 2015, 15:08:34
Mo het altied sien uterste best deen en nauw gaan we niet lekschooien :zucht

Intrepeteer het zoals je wil, maar bedoel meer dat het aantal succesvolle passes mij niet zoveel zegt. Daarbij komt dat het gewoon 2 verschillende type VM's. Mo de controleur en Overgoor de spelverdeler.

Mo:
http://www.squawka.com/players/mohamed-el-makrini/stats#avg.-pass-accuracy#sc-cambuur-leeuwarden-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2014/2015#123#all-matches#1-34#type

Overgoor:
http://www.squawka.com/players/sjoerd-overgoor/stats#avg.-pass-accuracy#go-ahead-eagles-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2014/2015#123#all-matches#1-34#type
Area 58

fred

Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 16:50:03

Al twijfel ik wel sterk met Ogbeche.
Twijfel wel sterk met Ogbeche trouwens.
Als hij zo speelt als tweede seizoenshelft. ...

Heeft ook weinig fatsoenlijke ballen gehad he.
Het grote probleem bij Cambuur 99 van de 100 voorzetten komen niet aan en we missen natuurlijk de creativiteit van Rusnak.

Cambuur058

Citaat van: fred op juni 02, 2015, 17:52:29
Heeft ook weinig fatsoenlijke ballen gehad he.
Het grote probleem bij Cambuur 99 van de 100 voorzetten komen niet aan en we missen natuurlijk de creativiteit van Rusnak.
als ogbeche een bal aanneemt, gaat het mis.

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op juni 02, 2015, 16:54:09
Intrepeteer het zoals je wil, maar bedoel meer dat het aantal succesvolle passes mij niet zoveel zegt. Daarbij komt dat het gewoon 2 verschillende type VM's. Mo de controleur en Overgoor de spelverdeler.

Mo:
http://www.squawka.com/players/mohamed-el-makrini/stats#avg.-pass-accuracy#sc-cambuur-leeuwarden-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2014/2015#123#all-matches#1-34#type

Overgoor:
http://www.squawka.com/players/sjoerd-overgoor/stats#avg.-pass-accuracy#go-ahead-eagles-(current)#dutch-eredivisie#9#season-2014/2015#123#all-matches#1-34#type
Dus de 90% is onzin. Ik vind 57% voorwaarts niet onaardig voor een pure controleur.

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 18:09:59
Dus de 90% is onzin. Ik vind 57% voorwaarts niet onaardig voor een pure controleur.

Mo heeft het, voor iemand met zijn specifieke kwaliteiten, zeker niet slecht gedaan.

Overgoor speelt echter liefst 74% van de ballen vooruit en is in zijn passing even accuraat dan El Makrini. Dat moet ons spel aan de bal toch zeker ten goede komen!
Kalmte alleen kan u redden.

pvanbuijtene

Bakker 61 % passes vooruit. Das nie alles achteruit zoals vaak wordt beweerd  :zweep

Yellow Army

Citaat van: Dokkumer op juni 02, 2015, 18:09:59

Tuurlijk is die 90% gechargeerd, maar begrijp me niet verkeerd, geen kwaad woord over Mo.
Area 58

Yellow Army

Citaat van: pvanbuijtene op juni 02, 2015, 18:27:09
Bakker 61 % passes vooruit. Das nie alles achteruit zoals vaak wordt beweerd  :zweep

Richard, kom er naar in...
Area 58

denistel

Citaat van: pvanbuijtene op juni 02, 2015, 18:27:09

is de penalty oek een pass dan??? :gelekaart

pvanbuijtene

Citaat van: Yellow Army op juni 02, 2015, 18:28:12
Richard, kom er naar in...

Moet wel zeggen dat het wel wat meer kan, maar het is niet zo erg als er gesteld wordt.. Clasie heeft dan weer 83% vooruit. Blind 77% , wordt ook zo  vaak beweerd dat ze meer achteruit spelen.

pvanbuijtene

Citaat van: denistel op juni 02, 2015, 18:33:55
is de penalty oek een pass dan??? :gelekaart
haha.. jaja tis wat , zo extreem erg is t nog nie haha... maar wel een perfecte penaltynemer :)

denistel

die gem zegge mij niks tikjes van 2 meter voor uit hest soms niks aan en
het aantal aan gekomen passes voor uit is belangrijker denk ik.

moodygrunn

Citaat van: denistel op juni 02, 2015, 19:10:16
die gem zegge mij niks tikjes van 2 meter voor uit hest soms niks aan en
het aantal aan gekomen passes voor uit is belangrijker denk ik.

Die gemiddelde passingafstand van 19 meter staat er ook bij he? dus daarmee slaat hij regelmatig linies over, zowel voor- als achteruit
In Henk en Sandor we trust