Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
79 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Sjoerd Overgoor

Gestart door Collingwood, juni 01, 2015, 16:58:55

Vorige topic - Volgende topic

justremco

mulder

Citaat van: speculeter op juni 02, 2015, 16:50:03
Was al erg positief over hem maar denk dat we een prachtige slag hebben geslagen met Sjoerd.
Geen verkeerd geraamte van het elftal lijkt me met reijnen. ..Heerings. .Overgoor en 
Al twijfel ik wel sterk met Ogbeche.
Twijfel wel sterk met Ogbeche trouwens.
Als hij zo speelt als tweede seizoenshelft. ...

Ogbeche 'verzuipt' een beetje in de spits door narsingh en rosheuvel heb ik het idee.. Sinds de winterstop lijkt het inderdaad iets minder met hem, maar ik denk hij niet echt een spits is voor 4-3-3 met 2 (hele) snelle vleugels. 4-4-2 met een ruit op het middenveld, en dan Ogbeche achter de spitsen lijkt hij mij meer op z'n plek.

richard

Citaat van: Yellow Army op juni 02, 2015, 18:28:12
Richard, kom er naar in...
Trainingen meegerekend zeker?

pvanbuijtene

sunderland

ach cijfertjes,feit is dat we gewoon een prima vervanger hebben gehaald naar onze mogelijkheden

Dokkumer

Citaat van: sunderland op juni 02, 2015, 22:25:16
ach cijfertjes,feit is dat we gewoon een prima vervanger hebben gehaald naar onze mogelijkheden
Een buitengewoon aangename verrassing.

speculeter

Wat Falkenburg betreft. ...die viel wel op hier in Leeuwarden.
Hield de hele defensie bezig en scoorde ook nog.

el haj

Dit staat me nog bij:

De onlangs beklonken transfer van Erik Falkenburg van AZ naar NAC roept vraagtekens op bij de concurrentie. Go Ahead Eagles, de club waar Falkenburg dit seizoen op huurbasis speelde, wilde hem graag behouden, maar kon het niet eens worden over een jaarsalaris dat onder de 200.000 euro ligt.

Ook Willem II en SC Cambuur wilden Falkenburg graag vastleggen, maar konden ook niet aan de salariseisen voldoen. NAC kon dat klaarblijkelijk wel en dat terwijl de club uit Breda onder curatele staat van de KNVB en het een salarisplafond heeft van 180.000 euro. Dit roept vraagtekens op bij Go Ahead Eagles, Willem II en SC Cambuur.

NAC legde Falkenburg voor twee seizoenen vast. Het is nog onbekend of de KNVB dit verder gaat onderzoeken en of de transfer nog terug te draaien is.

Voor een normaal salaris kan 'ie hier komen. Maar voor rond de twee ton blijft 'ie maar lekker in Juup.

Pielkebuus

IsmailvanEssen

Welkom bij de mooiste club!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

wiekie1969

Rasvoetballer, komt wel goed met hem!  |:) _O_

pvanbuijtene

Citaat van: wiekie1969 op juni 28, 2015, 11:08:22
Rasvoetballer, komt wel goed met hem!  |:) _O_

ik maak me wel wat zorgen om je Wiekie, zo positief.. kan nooit goed gaan  :zweep

wiekie1969

Zelfs Nienhuis zag er strak uut, wist niet wat ik zag. :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: pvanbuijtene op juni 28, 2015, 11:17:56
ik maak me wel wat zorgen om je Wiekie, zo positief.. kan nooit goed gaan  :zweep

Haha echt he. Dat gezeik is vreselijk om te lezen, maar dat positieve wat er soms uit komt is heerlijk |:)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

denistel

idd rasvoetballer zag je gister meteen op training al goeie aannames goed open draaien
komt helemaal goed hoor.