Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Dominik Mašek

Gestart door jeff, juni 08, 2015, 18:33:25

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op juli 11, 2016, 23:23:40
Hebben wij een teammanager?

Jazeker! 2 zelfs  ;)
Drijver en Sijtsma
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

DayDreamer

Citaat van: hobbes op juli 12, 2016, 06:58:39
Als het te duur is om zulke jongens te begeleiden dan zijn er toch ook wel genoeg vrijwilligers die dit zouden willen doen? Geeft meer binding met de club.

Te duur?  Dit is toch werk voor teammanager, we hebben er verdomme nog 2 ook, wat doen die lui eigenlijk.

Valeriuskwartier

Citaat van: SCC op juli 11, 2016, 22:24:10
Steblecki woonde vlakbij, die heb ik een aantal malen gesproken. Er werd niet of nauwelijks met hem gecommuniceerd. Na de training werd hij aan zijn lot overgelaten. Zo ervaarde en voelde hij dat ook. HdJ sprak ook tijdens trainingen nooit met hem. Niet wat moest veranderen of beter moest, ook niet waarom hij er wissel stond, na een eerdere basisplaats én doelpunt tegen Ajax thuis.
Hiermee wil ik overigens niet zeggen dát hij in de basis hoorde imo, maar wel dat er totaal geen begeleiding is binnen onze club.

Geldt dus ook voor een Berisha en Masek. Dat werkt niet motiverend en die gasten hebben het daar natuurlijk onderling ook over.

Ik kwam Steblecki ook wel eens tegen in de toenmalige C1000, nu Jumbo; die kerel was hier doodongelukkig; deels door heimwee naar zijn familie en vriendin maar ook omdat hij de taal onmachtig was en derhalve volledig buiten de boot viel.

Net wat er gezegd wordt; als Cambuur niet in staat is dit soort jongens adequaat te begeleiden; doe het dan gewoon niet.

Ronnie tng

Citaat van: DayDreamer op juli 12, 2016, 08:48:09
Te duur?  Dit is toch werk voor teammanager, we hebben er verdomme nog 2 ook, wat doen die lui eigenlijk.

Sowieso totaal onnodige functies wat mij betreft. Vooral die jongere gast, wat een lachertje. Die beheert trouwens ook sociale media met zijn volksclub dit en volksclub dat

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Ronnie tng op juli 12, 2016, 11:25:06
Sowieso totaal onnodige functies wat mij betreft. Vooral die jongere gast, wat een lachertje. Die beheert trouwens ook sociale media met zijn volksclub dit en volksclub dat

Zijn die Team managers geen veredelde vrijwilligers. Robbie Propsma had een goede baan daarnaast
Henk, held, bedankt

YellowBlue

zijn vrijwilligers, ze doen zeg maar 1 functie met zijn tweeën omdat ze er werk naast hebben.

moodygrunn

Citaat van: Ronnie tng op juli 12, 2016, 11:25:06

Ik denk dat de functie van teammanager/begeleider wel degelijk een nuttige functie kan zijn. Als je spelers van buiten Nederland haalt, moet er ook begeleiding zijn in het dagelijks leven. Bijvoorbeeld voor alle niet-Nederlandstaligen elke dag een paar uur Nederlandse les. 
In Henk en Sandor we trust

Noordcambuur

Dominik was gisteren ook op dreef met een aantal steekballetjes en een wonder mooi doelpunt. :)

Yellow Army

Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2016, 10:20:03
Dominik was gisteren ook op dreef met een aantal steekballetjes en een wonder mooi doelpunt. :)

Maar toch schat ik Hoefdraad en Boutzamar hoger in dan Masek op die positie. Boutzamar speelde gister overigens op de 6.
Area 58

Collingwood

DOMINIK MASEK PER DIRECT NAAR FC BOHEMIANS (TSJECHIË)

Het Cambuur-hoofdstuk in de carrière van Dominik Masek is ten einde gekomen. De 21-jarige middenvelder verkast per direct naar FC Bohemians 1905 Praag, dat uitkomt op het hoogste niveau van Tsjechië (Gambrinus Liga).

Masek verruilde vorige zomer Hamburger SV voor SC Cambuur en kwam in Leeuwarden -mede door een zware kruisbandblessure-  tot slechts twee optredens. De club ontvangt een transfersom voor de jonge Tsjech.

Namens heel SC Cambuur bedankt voor alles en veel succes bij je nieuwe club Dominik!

http://cambuur.nl/nieuws/dm/

Zoals ik al had verwacht. Net als voor Overgoor toch weer een transfersom gekregen, al zal die wel niet al te hoog liggen.
Kalmte alleen kan u redden.

brambo3004

Zonde. Heeft niet de kansen gehad die anderen in overvloed hebben gekregen.

DayDreamer

Zat er al wat aan te komen, maar raar dat deze jongen nooit een kans heeft gekregen.
Ben benieuwd waar ze nu mee aan komen, ook omdat er weer een kleine transfervergoeding is overgemaakt.

maikcambuur

Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2016, 13:57:58
DOMINIK MASEK PER DIRECT NAAR FC BOHEMIANS (TSJECHIË)

Het Cambuur-hoofdstuk in de carrière van Dominik Masek is ten einde gekomen. De 21-jarige middenvelder verkast per direct naar FC Bohemians 1905 Praag, dat uitkomt op het hoogste niveau van Tsjechië (Gambrinus Liga).

Masek verruilde vorige zomer Hamburger SV voor SC Cambuur en kwam in Leeuwarden -mede door een zware kruisbandblessure-  tot slechts twee optredens. De club ontvangt een transfersom voor de jonge Tsjech.

Namens heel SC Cambuur bedankt voor alles en veel succes bij je nieuwe club Dominik!

http://cambuur.nl/nieuws/dm/

Zoals ik al had verwacht. Net als voor Overgoor toch weer een transfersom gekregen, al zal die wel niet al te hoog liggen.

Tja weer een speler die gehaald is door vd vegt waar helaas niks van terecht is gekomen. Ben benieuwd of er nu deze week ook nog wat bij komt.

denistel

trainers hevve em oek laten verzuipen.zeker niet goed genoeg inde omschakeling en
trainde niet hard genoeg,,ja ik blief het zeggen tis niet best dat de mensen met meeste
voetbal kwaliteiten de dupe worden.

hobbes

Citaat van: denistel op augustus 23, 2016, 14:18:34
trainers hevve em oek laten verzuipen.zeker niet goed genoeg inde omschakeling en
trainde niet hard genoeg,,ja ik blief het zeggen tis niet best dat de mensen met meeste
voetbal kwaliteiten de dupe worden.

Heeft jammer genoeg de kans niet gekregen