Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
93 gasten, 1 lid
zeewolde

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Bernardo op december 25, 2017, 13:54:05
Wat mij betreft halen ze nog steeds een nieuwe keeper. Vwb Cummins heb ik daar ook geen vertrouwen in voor de lange termijn.

Ik ook niet, voor volgend seizoen graag Verhulst oppikken bij Volendam. Echter, als er maar een beperkt budget is deze winter zou ik een nieuwe keeper geen prioriteit maken. Cummins doet het veel beter dan ik had verwacht.

Sowieso een spits, en wellicht een middenvelder (6) en linksback. Als er dan nog geld over is (kan het me bijna niet voorstellen) misschien nog een keeper. Dan zit je trouwens ook met een gigantische grote selectie, dus zullen er eerst ook wel mensen moeten vertrekken.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

@Andor_F: Naast Bryan Smeets mag ook Marvin #Peersman in de winterstop vertrekken bij #Cambuur: "Als er een club komt, denken wij mee", aldus technisch manager Foeke Booy.

Eindelijk!

zeewolde

Citaat van: Bernardo op januari 11, 2018, 10:22:40
@Andor_F: Naast Bryan Smeets mag ook Marvin #Peersman in de winterstop vertrekken bij #Cambuur: "Als er een club komt, denken wij mee", aldus technisch manager Foeke Booy.

Eindelijk!
Dan klopt het verhaal dat hij een onruststoker is wel natuurlijk. Standaard een basisplaats en toch mogen vertrekken.

speculeter

okkele

goeie zaak,na smeets de 2de "moeilijke"jongen die weg moet.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Tanjajeah

Ik hoop wel dat ze dan éérst een nieuwe linksback halen alvorens ze hem laten gaan. Anders staat Houtkoop er de rest van het seizoen..

Bernardo

Kan me niet voorstellen dat een club hem wil, gewoon lekker rest van het seizoen op de tribune.

Montana

Citaat van: Tanjajeah op januari 11, 2018, 11:16:08
Ik hoop wel dat ze dan éérst een nieuwe linksback halen alvorens ze hem laten gaan. Anders staat Houtkoop er de rest van het seizoen..

We hebben Rosheuvel ook nog hé. Is tegenwoordig fit.

cambuurmania

Die Belg zo snel mogelijk terug sturen ,grootste hakker die we de laatste jaren gehad hebben.

sunderland

Citaat van: Tanjajeah op januari 11, 2018, 11:16:08
zal die het minder doen?? Zeker in de voortzetting en voorzet 10000 x beter.

Gasgeve

Citaat van: sunderland op januari 11, 2018, 12:26:11
zal die het minder doen?? Zeker in de voortzetting en voorzet 10000 x beter.
Verdedigend wel een stuk minder. Houtkoop staat nog vaker aan de verkeerde kant te dekken.

sunderland

Citaat van: Gasgeve op januari 11, 2018, 12:47:46
Verdedigend wel een stuk minder. Houtkoop staat nog vaker aan de verkeerde kant te dekken.
dat klopt.Een stuk minder valt ook wel mee.

Bankzitter

Qua instelling en inzet is in ieder geval niets aan te merken op Houtkoop. Positief spelertje.

hobbes

Citaat van: Bankzitter op januari 11, 2018, 12:53:32
Qua instelling en inzet is in ieder geval niets aan te merken op Houtkoop. Positief spelertje.

Absoluut, ook toen hij minder aan spelen toe kwam straalde hij altijd positiviteit uit vind ik.

V-man

Vaste waarde en dan nu opeens mogen vertrekken. Hoop dat ie de eerst volgende wedstrijd dat als ie tenminste weer mee mag doen een hatrick scoort!