Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: V-man op januari 12, 2018, 00:06:16
Vaste waarde en dan nu opeens mogen vertrekken. Hoop dat ie de eerst volgende wedstrijd dat als ie tenminste weer mee mag doen een hatrick scoort!
ik hoop van niet want dan zakken we nog verder

Agy

Citaat van: sunderland op januari 12, 2018, 08:10:01
ik hoop van niet want dan zakken we nog verder

Misschien maar vond vDeelen verdedigend op de linksback ook niet best.
Zijn dus weinig alternatieven.

Collingwood

Citaat van: Agy op januari 12, 2018, 23:54:44

Ze zoeken, naast een creatieve middenvelder en een spits, ook nog een linksback las ik van de week ergens (LC geloof ik).
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Was aanvallend, met name eerste helft wel fantastisch. Blijft echt een wapen.

Agy

Citaat van: Bernardo op januari 13, 2018, 00:02:32
Was aanvallend, met name eerste helft wel fantastisch. Blijft echt een wapen.

Tuurlijk... misschien maar eens omdraaien en vWermeskerken daar maar eens proberen.

sunderland

nee he. 10 x beter. Waarom kwamen wij aan voetballen toe

Agy

Citaat van: sunderland op januari 13, 2018, 00:22:27
nee he. 10 x beter. Waarom kwamen wij aan voetballen toe

Volgens mij heb ik het over zijn verdedigen als linksback, zijn voetballende kwaliteiten staan buiten kijf.
dGraafchap kwam erg matig voor de dag maar werd toch gevaarlijk via onze linkerkant omdat vDeelen elke keer naar zijn rechter moest en zijn tegenstander veel te veel ruimte gaf. Kon hij niet veel aan doen maar zie toch liever een andere oplossing voor ons probleem op de linksback.

sunderland

Citaat van: Agy op januari 13, 2018, 01:02:15
Volgens mij heb ik het over zijn verdedigen als linksback, zijn voetballende kwaliteiten staan buiten kijf.
dGraafchap kwam erg matig voor de dag maar werd toch gevaarlijk via onze linkerkant omdat vDeelen elke keer naar zijn rechter moest en zijn tegenstander veel te veel ruimte gaf. Kon hij niet veel aan doen maar zie toch liever een andere oplossing voor ons probleem op de linksback.
had hij ook niet hun beste speler tegenover um. Sowieso hun beste vraag henk

Agy

Citaat van: sunderland op januari 13, 2018, 01:46:18
had hij ook niet hun beste speler tegenover um. Sowieso hun beste vraag henk

Heb je gelijk in maar heb vDeelen als rechtsback wel betere spelers uit de wedstrijd zien spelen. Daarbij miste ik zijn voorzet terwijl Robertha toch een goede kopper is. Hij straalde zelf ook iets uit dat hij zich niet echt lekker op die positie voelde, vooral na de 0-1 had hij het moeilijk maar herpakte zich de 2e helft.

Bankzitter

v Wemerskerken is verdedigend beter en ook meer rust en daarom net iets beter voor het team als die nu rechtsback staat.

Wel benieuwd of Peersman maandag speelt of wissel staat. Of net als Smeets "ziek" is tot 'ie een nieuwe club heeft.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op januari 13, 2018, 18:02:18
v Wemerskerken is verdedigend beter en ook meer rust en daarom net iets beter voor het team als die nu rechtsback staat.

Wel benieuwd of Peersman maandag speelt of wissel staat. Of net als Smeets "ziek" is tot 'ie een nieuwe club heeft.
als dat gebeurd word alles weer verneukt en is niemand binnen Cambuur nog serieus te noemen.We moeten nu in de positieve spirit blijven.

Huzumer

Citaat van: Bankzitter op januari 13, 2018, 18:02:18

Dat moet dan Club Red worden ...

Jandehulk

Die mag er nooit weer in ...

Collingwood

Ik neem aan dat er aan de ploeg van vrijdag niets wordt veranderd, eventuele blessuregevallen (Kallon en Narsingh?) daargelaten!
Kalmte alleen kan u redden.

Montana