Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
54 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Marvin Peersman

Gestart door moodygrunn, juni 17, 2015, 20:39:46

Vorige topic - Volgende topic

papier

Dat zo'n jongen mag vertrekken is niet erg, alleen dat je hem zo laat gaan zonder een adequate vervangen te hebben... tsja wat moeten we daarmee?

moodygrunn

Mooie transfer voor hem, mooie transfer voor ons.
In Henk en Sandor we trust

Bankzitter

Als ik alles moet geloven wat hier is geschreven, dan was het klaar tussen Sipke en de TS en met Peersman.
Hij werd een tijdje wat rustiger en beter aan de bal, maar viel dit seizoen toch vaak weer terug in zijn oude fouten.

Een linksback moet Booij toch wel kunnen vinden. Edit... Kenny Teijsse is al op proef.

Bernardo

Zo ik hang de vlag uit vandaag.

Montana

Citaat van: Bankzitter op januari 20, 2018, 10:56:37
Als ik alles moet geloven wat hier is geschreven, dan was het klaar tussen Sipke en de TS en met Peersman.
Hij werd een tijdje wat rustiger en beter aan de bal, maar viel dit seizoen toch vaak weer terug in zijn oude fouten.

En hij heeft lopen matten met Smeets

zeewolde

Citaat van: Montana op januari 20, 2018, 11:16:16
als dat met de luiheid van Smeets te maken had zou het in zijn voordeel spreken.

Bolle

Snel naar Hapoel, laten keuren en klaar!

Peer: bedankt en tot later!

reisbureau

Citaat van: Montana op januari 20, 2018, 11:16:16

dan samen maar die kant op  ;)
weten we ook wie gewonnen heeft trouwens  :X

diekhuzen

Peersman is gewoon een bruikbare speler voor in de JL.  Door bijna iedereen uitgekotst en op een gegeven moment een soort van rage om Peersman te bekritseren. Ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen....

Collingwood

Citaat van: diekhuzen op januari 20, 2018, 11:57:08
Peersman is gewoon een bruikbare speler voor in de JL.  Door bijna iedereen uitgekotst en op een gegeven moment een soort van rage om Peersman te bekritseren. Ik ben benieuwd wat we ervoor terug krijgen....

Vond ik vorig seizoen ook, als je mijn berichten terugleest zul je zien dat ik hem vaak heb verdedigd.

Maar ik vond hem voor de winter echt behoorlijk slecht. En het is ook wel duidelijk dat er meer aan de hand is, een vaste basisspeler mag niet zomaar vertrekken. Vertrek lijkt me dus de beste oplossing, wellicht nog wat geld aan verdiend ook (al zal dat geen vetpot zijn).
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

Zolang hij verdedigde ok, maar zodra hij over de middellijn heenkwam...

diekhuzen

Citaat van: Collingwood op januari 20, 2018, 12:00:57
Vond ik vorig seizoen ook, als je mijn berichten terugleest zul je zien dat ik hem vaak heb verdedigd.

Maar ik vond hem voor de winter echt behoorlijk slecht. En het is ook wel duidelijk dat er meer aan de hand is, een vaste basisspeler mag niet zomaar vertrekken. Vertrek lijkt me dus de beste oplossing, wellicht nog wat geld aan verdiend ook (al zal dat geen vetpot zijn).

80 % van de selectie was dramatisch en Peersman was daar slechts ondedeel van.  Een incidentje met Sipke zal wel de aanleiding zijn. Persoonlijk vind ik het amateuristisch om een klein bedrag op te strijken en nu zonder back en maandag tegen de talenten van jong Ajax. 

Sipke moeten wel vooral niet serieus nemen...

Collingwood

Citaat van: diekhuzen op januari 20, 2018, 12:11:23
80 % van de selectie was dramatisch en Peersman was daar slechts ondedeel van.  Een incidentje met Sipke zal wel de aanleiding zijn. Persoonlijk vind ik het amateuristisch om een klein bedrag op te strijken en nu zonder back en maandag tegen de talenten van jong Ajax. 

Ik denk dat we er niet veel slechter op worden als we daar Van Wermeskerken neerzetten, maar dat is mijn persoonlijke mening. Wat er verder binnenskamers gebeurd is weet ik niet en al helemaal niet of Sipke daarbij betrokken was, jij blijkbaar wel.
Kalmte alleen kan u redden.

diekhuzen

Citaat van: Collingwood op januari 20, 2018, 12:15:33
Ik denk dat we er niet veel slechter op worden als we daar Van Wermeskerken neerzetten, maar dat is mijn persoonlijke mening. Wat er verder binnenskamers gebeurd is weet ik niet en al helemaal niet of Sipke daarbij betrokken was, jij blijkbaar wel.

Ik baseer dat op geruchten. Sai is overigens een prima back. Wel vreemd dat een basisspeler plots weg mag en berichtgeving op de website van cambuur is lachwekkend. 

sunderland

Citaat van: diekhuzen op januari 20, 2018, 12:11:23

als zo iemand hier speelt is pas amateuristisch