Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.930
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Binnenkort een as met youngsters zonder ervaring op het hoogste niveau? (Dammers op 3, Byrne of Anderson op 8, Masek op 10 en Berisha op 9).
Dat is wel een groot risico als je nog ergens onderin hangt, aan de andere kant zit er wel erg veel karakter/winnaarsmentaliteit in bij een aantal.

Galdiano

Citaat van: speculeter op augustus 28, 2015, 19:04:29
Ik las ergens dat hij hoopte dat hij tegen vitesse zijn eerste speeltuinen te maken.
Hij hoopte op 20 minuten.

Correct dit heeft verteld toen we hem spraken. Je kan beter Vitesse nog niks doen en dan over twee weken knallen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc01

Je hoeft ze ook niet allamaal tegelijk te brengen. Maar veel minder rendement dat de huidige as kan bijna niet...

richard

Vanmiddag op training geweest, 50 klassen beter dan de rest niet normaal wat een heerlijke voetballer, volop passie en constant in beweging!!! Maar volgens Henk nog niet fit, ik zeg gewoon beginnen met die gast tegen PSV moet toch een x, als je op 60% al tig x beter bent dan de rest..... |:) |:) |:)

Destroyer

Als hij dan maar niet weer geblesseerd raakt
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Collingwood

Ze moeten hem niet over de kling jagen in een wedstrijd tegen PSV (die je normaal gesproken toch niet wint). Als hij nog niet fit genoeg is (kan dat zelf natuurlijk niet beoordelen), nog niet opstellen!
Kalmte alleen kan u redden.

666

Citaat van: Collingwood op september 08, 2015, 23:29:16
Ze moeten hem niet over de kling jagen in een wedstrijd tegen PSV (die je normaal gesproken toch niet wint). Als hij nog niet fit genoeg is (kan dat zelf natuurlijk niet beoordelen), nog niet opstellen!

Normaal gesproken niet nee....  :D
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Timmie

Citaat van: 666 op september 09, 2015, 08:49:06
Normaal gesproken niet nee....  :D

En aanstaande weekend is 'normaal' en die verlies je dus gewoon.
Byrne lekker nog even laten wachten. Geen risico nemen..

sunderland

Citaat van: Timmie op september 09, 2015, 10:22:28
dat hoop jij he .Kun je je vlgnd week weer lekker uitleven .Als hij oke is gewoon opstellen .als we zaterdag stunten zijn we in 1x uit de crisis

666

Citaat van: Timmie op september 09, 2015, 10:22:28

Timmie Timmie Timmie.. Wordt jij niet moe van jezelf.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

De Gast

Mooi in laten vallen. Niet teveel druk op zetten. Topclubs zijn toch niet voor ons weggelegd.

Timmie

Citaat van: De Gast op september 09, 2015, 21:11:16
Mooi in laten vallen. Niet teveel druk op zetten. Topclubs zijn toch niet voor ons weggelegd.

Niemand zeurt op jou he, terwijl we toch hetzelfde bedoelen.. Doe je goed :proost Haha!

Timmie

Citaat van: 666 op september 09, 2015, 19:03:28
Timmie Timmie Timmie.. Wordt jij niet moe van jezelf.

Ok, even serieus; jij denkt dat we van PSV winnen? Dat dat normaal is?

Ben ik nou de enige die dit objectief beschouwt? Is heel normaal dat je van de landskampioen verliest als Cambuur zijnde, toch?

Timmie

Citaat van: sunderland op september 09, 2015, 18:55:09
dat hoop jij he .Kun je je vlgnd week weer lekker uitleven .Als hij oke is gewoon opstellen .als we zaterdag stunten zijn we in 1x uit de crisis

Hoop ik niet, denk het alleen. Heel wat anders, eens?

Zelfde vraag aan jou:

Ok, even serieus; jij denkt dat we van PSV winnen? Dat dat normaal is?

Ben ik nou de enige die dit objectief beschouwt? Is heel normaal dat je van de landskampioen verliest als Cambuur zijnde, toch?

Timmie

Als ik fout zit over bovenstaande reactie, schroom niet om er iets van te zeggen.
Kan er helemaal in komen als jullie zeggen dat het normaal is dat wij van PSV winnen...