Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.918
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 3 leden
mathijs901, 666, justremco

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Hendrikscc

http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek

Stem meerdere keren als je telkens incognito scherm opent op je browser! (Control+shift+n)
Ik doe er zelfs ook nog wel ff flink wat. Hij staat al op 3. Misschien heeft het Veel vertrouwen als hij de prijs pakt en ze hem opzoeken voor beeldmateriaal!   |:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Ik heb de wedstrijd net voor het eerst gezien .  Byrne is de enige die met een steekpartij iemand vrij voor het doel kan zetten. Hij gaf binnen 5 minuten drie prachtige passen in het eerste kwartier.  Ik vond dat zijn gebaartjes erg meevallen dit keer
Henk, held, bedankt

dizzhead

Citaat van: Hendrikscc op februari 29, 2016, 21:22:11
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek

Stem meerdere keren als je telkens incognito scherm opent op je browser! (Control+shift+n)
Ik doe er zelfs ook nog wel ff flink wat. Hij staat al op 3. Misschien heeft het Veel vertrouwen als hij de prijs pakt en ze hem opzoeken voor beeldmateriaal!   |:)

Hier doe ik niet aan mee. Zeker niet als er een ajacied en 'n feyenoorder boven staan lijkt me dat kansloos. Los van het feit dat het winnen na valsspelen niet heel lekker voelt, tenzij je er drie punten voor krijgt.   :y

OuweSkeve

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 29, 2016, 21:23:12
Ik heb de wedstrijd net voor het eerst gezien .  Byrne is de enige die met een steekpartij iemand vrij voor het doel kan zetten. Hij gaf binnen 5 minuten drie prachtige passen in het eerste kwartier.  Ik vond dat zijn gebaartjes erg meevallen dit keer

;) ;) :_schater :_schater. Ik ben een beelddenker.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: OuweSkeve op februari 29, 2016, 21:43:37
;) ;) :_schater :_schater. Ik ben een beelddenker.

Ik zie het nu ook helemaal voor me  :proost
Henk, held, bedankt

Cambuur LWD

Jack vierde met het team de overwinning in de kleedkamer met muziek van The Dubliners.
Nu ging ik op youtube horen watvoor muziek dit was.

Nu is het eerste nummer direct waar ons nummer 'I spend all my money on coke  and beer' afgeleid van is! Wel humor!

https://www.youtube.com/watch?v=fmMPShjd0aE

okkele

ga je schamen dat je de dubliners niet kent!
en zeker "the wild rover"

snotneus.

|:)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op maart 01, 2016, 11:43:05

snotneus.

Wat een Joris is het ook :_schater

Cambuur LWD

Citaat van: okkele op maart 01, 2016, 11:43:05

snotneus.

Die ken ik inderdaad niet. Moet zeggen dat het ook niet mijn muziekstijl is. Maar dat zal wel komen omdat ik nog een snotneus ben.  :O

dizzhead

Citaat van: Cambuur LWD op maart 01, 2016, 14:38:57
Die ken ik inderdaad niet. Moet zeggen dat het ook niet mijn muziekstijl is. Maar dat zal wel komen omdat ik nog een snotneus ben.  :O

Maar Irish Stew ken je vast wel. Die hebben 't woanskip ook gedaan - daarnaast hebben zij ook het nummer 'beerenburg foar mij' wat weer afgeleid is van het Whisky in the Jar van The Dubliners.

Het cirkeltje is weer rond.  :proost

Nightmarelwd

Citaat van: koosZevenaar op februari 29, 2016, 12:45:40
Voor Galdiano en zijn gelijkdenkende vriendjes

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=271164

Je kan je nickname beter veranderen in Koos Zemelaar.
MI-Sider for Life

Nightmarelwd

Citaat van: koosZevenaar op februari 28, 2016, 10:17:30
Ik maak er meer een statement van dat 1 bepaald persoon een oorlogje voert tegen JACK BYRNE.
JACK denkt sneller dan zijn teamgenoten en daarom komen veel passes niet aan.
Als hij de pass geeft staat Narsingh nog stil, dus altijd te laat.
Mag hij dan armbeweginkjes geven van minachting.
Voor mij hoeft de vedette niet mee te verdedigen, daar had je Bakker en Overgoor voor.
GA ZO DOOR JACK, voor mij ben je de KONING

Ik heb de wedstrijd teruggekeken gisteren. Byrne was niet goed tegen Zwolle. Hij gaf vier keer een pass waar nooit iemand had kunnen lopen.

Armgebaar van minachting waarom is dat nodig.

Ik ben blij met Byrne, maar het is lang geen Rusnak. Die trouwens ook mee verdedigde.

Niet meer verdedigen? Iedereen moet mee verdedigen.

MI-Sider for Life

Bankzitter

Narsingh en Byrne hobbelen wel netjes met hun man mee, maar ze veroveren geen enkele bal en verliezen alles in de lucht. Het is niet anders. Je kunt ook Overgoor en Rosheuvel neerzetten, maar of het daar beter van wordt... .

sccvl

Vond Byrne buiten doelpunt om de laatste weken wel een van de betere spelers, maar hij heeft ook regelmatig zeer slordig balverlies. Maar Sjoerd Overgoor ook veel hoor, heb het niet bijgehouden maar wat heeft die jongen een paar ontzettend slechte ballen gegeven zeg en dom balverlies. Valt me iets tegen, begin dit seizoen vond ik hem toch beter.

Harry L.

Prima pot wederom, voor mij duidelijk de man van de wedstrijd.