Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.918
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 3 leden
mathijs901, 666, justremco

Jack Byrne

Gestart door Len Cantello, juni 28, 2015, 12:15:21

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Eens, steekt met kop en schouders (niet letterlijk) boven de rest uit.
Kalmte alleen kan u redden.

AL

Uitmuntend vandaag!!

Bill Shankly

denistel

speelde goed maar toch te weinig dreiging naar de goal net als het hele team.

El Ma-kri-niii

Inmiddels is Jack alweer druk aan het twitteren over zijn fantastische goal :O Wie vertelt hem even dat hij voor SC Cambuur speelt, en niet voor SC Jack Byrne? Het is dat het onze beste speler is en we niet zonder zijn creativiteit kunnen, maar anders... Man o man.

Nightmarelwd

Van mij mag hij daarover Twitteren. Was ook het enige moment wat er toe doet in de wedstrijd.

Vanmiddag weer de beste. Hij denkt drie stappen vooruit.
MI-Sider for Life

El Ma-kri-niii

Citaat van: Nightmarelwd op maart 13, 2016, 17:40:04
Van mij mag hij daarover Twitteren. Was ook het enige moment wat er toe doet in de wedstrijd.

Vanmiddag weer de beste. Hij denkt drie stappen vooruit.
Was het maar het enige wat er toe deed. We hebben na die goal nog drie tegengoals gekregen he? Als ik zijn medespeler was en met de pest in m'n lijf in de bus terug zou zitten, zou ik me mateloos ergeren aan zulke dingen. Je wint met z'n allen, en verliest met z'n allen.

Bankzitter

Als Jack zou spelen met eentje achter zich die het vuile werk opknapt en wat intelligente, balvaste spelers om zich heen zou het een sensationele speler zijn in de eredivisie. Veel inzicht en gevoel voor ruimte, draait kort weg, altijd aanspeelbaar, geweldige passer, prima schot. Ik snap wel dat medespelers zich aan zijn maniertjes ect. irriteren. Maar kan me ook wel de frustratie van Byrne voorstellen als spelers te laat starten of ballen eenvoudig van de voet laten springen na zijn openingen.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op maart 13, 2016, 17:47:02
Als Jack zou spelen met eentje achter zich die het vuile werk opknapt en wat intelligente, balvaste spelers om zich heen zou het een sensationele speler zijn in de eredivisie. Veel inzicht en gevoel voor ruimte, draait kort weg, altijd aanspeelbaar, geweldige passer, prima schot. Ik snap wel dat medespelers zich aan zijn maniertjes ect. irriteren. Maar kan me ook wel de frustratie van Byrne voorstellen als spelers te laat starten of ballen eenvoudig van de voet laten springen na zijn openingen.
Precies de medespelers moeten maar bij hun zelf te rade gaan. Precies wat Bankzitter zegt, ze laten gewoon simpele ballen over hun voet springen

Nightmarelwd

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 13, 2016, 17:45:18
Was het maar het enige wat er toe deed. We hebben na die goal nog drie tegengoals gekregen he? Als ik zijn medespeler was en met de pest in m'n lijf in de bus terug zou zitten, zou ik me mateloos ergeren aan zulke dingen. Je wint met z'n allen, en verliest met z'n allen.

Hij retweet. Hij zet zelf niks op Twitter.

MI-Sider for Life

Destroyer

Citaat van: El Ma-kri-niii op maart 13, 2016, 17:45:18

Volgens mij hebben zijn medespelers al de pest op hem in. Als die al niet eens juichen als er gescoord wordt. Nee, het is een bij elkaar geraapt zooitje met alleen maar individuen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Nightmarelwd

Dat hebben ze ook.

Die lamstralen kunnen beter bij hun zelf te rade gaan.

MI-Sider for Life

Vlampiep

Met het vertrek van Henk is de sfeer binnen de groep ook gedaald naar ver beneden nul.
Hier heeft Keizer geen grip op en het enige wat hij zou kunnen doen is een aantal spelers naar de bank te verbannen.
Hierdoor is ver uit de beste speler niet in staat zijn kwaliteiten te tonen.
Maar de durf om jonge spelers uit de beloften op te stellen, zie ik Keizer niet doen.
Dus berust ik mij maar in de rechtstreekse degradatie.

Harry L.

Citaat van: Nightmarelwd op maart 13, 2016, 18:40:31
Dat hebben ze ook.

Die lamstralen kunnen beter bij hun zelf te rade gaan.

Precies. Op dit moment de enige die me kan bekoren in deze selectie, de rest mag zijn veters niet eens strikken.

Nightmarelwd

Citaat van: Destroyer op maart 13, 2016, 18:31:12
Volgens mij hebben zijn medespelers al de pest op hem in. Als die al niet eens juichen als er gescoord wordt. Nee, het is een bij elkaar geraapt zooitje met alleen maar individuen.

Vorige week Feyenoord uit na het doelpunt van Barto werd er ook niet uitbundig gejuicht.
MI-Sider for Life