Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

Valmir Berisha

Gestart door drg, juli 03, 2015, 18:33:20

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Ronald op juli 04, 2015, 08:55:54
Hij zegt in het interview "I Am a natural striker" vrij vertaald: ik ben een echte spits. Hij geeft het zelfs nog een keer aan als die waardeloze interviewer hem vraagt of hij ook op andere posities uit de voeten kan.

Zo interpreteer ik het ook.
Kalmte alleen kan u redden.

grijskijker

Citaat van: Ronald op juli 04, 2015, 08:55:54
Hij zegt in het interview "I Am a natural striker" vrij vertaald: ik ben een echte spits. Hij geeft het zelfs nog een keer aan als die waardeloze interviewer hem vraagt of hij ook op andere posities uit de voeten kan.
Ik meen te horen I Am a natural leftstriker.. en dat vond ik vreemd en daarom begin ik er over..

Galdiano

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 08:46:15
Dat dacht ik dus ook, maar hij zegt zelf iets anders of ben ik gek?

Jij bent gek! Het woord left is niet gevallen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ronald

Citaat van: Grijskijkert op juli 04, 2015, 09:17:05
Ik meen te horen I Am a natural leftstriker.. en dat vond ik vreemd en daarom begin ik er over..

Hij had de eerste keer in dat interview een kleine hapering (moment van nadenken) tussen de woorden natural en striker. Ik moest er ook 2x naar luisteren om er helemaal zeker van te zijn.

grijskijker

Citaat van: Ronald op juli 04, 2015, 09:22:31
Hij had de eerste keer in dat interview een kleine hapering (moment van nadenken) tussen de woorden natural en striker. Ik moest er ook 2x naar luisteren om er helemaal zeker van te zijn.
Dan zijn we eruit :thumbsup

pvanbuijtene

10x geluisterd en ik hoor meer dan natural en striker  :insane

Bubba

Ik ben toch wel heel benieuwd naar deze jongen. Zijn de verwachtingen niet veel te hooggespannen? Ik hoop dat hij zijn belofte kan inlossen. Hij heeft 2 jaar geleden een heel goed toernooi gespeeld en er lekker op los gescoord maar daarna is hij op het hoogste  competitieverband maar 11 minuten in actie geweest. Geen één keer bij Roma en dus even heel kort bij Panathinaikos. Nogmaals, ik hoop dat hij zijn belofte inlost maar ik wil het nog wel eerst even zien. Jack Byrne heeft volgens mij ook nog geen minuten in de hoofdmacht van City gemaakt, maar hij heeft wel een nieuw contract voor 3 jaar getekend, wat toch wel iets wil zeggen. Ook van hem moet ik het nog zien maar mijn verwachtingen bij hem zijn iets positiever.
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

veteraan

Citaat van: Bubba op juli 04, 2015, 11:06:35
Ik ben toch wel heel benieuwd naar deze jongen. Zijn de verwachtingen niet veel te hooggespannen? Ik hoop dat hij zijn belofte kan inlossen. Hij heeft 2 jaar geleden een heel goed toernooi gespeeld en er lekker op los gescoord maar daarna is hij op het hoogste  competitieverband maar 11 minuten in actie geweest. Geen één keer bij Roma en dus even heel kort bij Panathinaikos. Nogmaals, ik hoop dat hij zijn belofte inlost maar ik wil het nog wel eerst even zien. Jack Byrne heeft volgens mij ook nog geen minuten in de hoofdmacht van City gemaakt, maar hij heeft wel een nieuw contract voor 3 jaar getekend, wat toch wel iets wil zeggen. Ook van hem moet ik het nog zien maar mijn verwachtingen bij hem zijn iets positiever.

Zit zeker een risico in, toch zijn dit voor Cambuur verantwoorde risico's , pakt het wel goed uit ( 16 goals of meer ) dan heb je een enorme klapper gemaakt

speculeter

Tuurlijk moeten we het afwachten.
Maar inderdaad een verantwoord risico.
Stel dat hij ze er makkelijk inschiet dan kan je hem na een of twee jaar goed verkopen.

Cor

HdJ tempert niet voor niets de verwachtingen. Lekker laten wennen en rustig brengen. B en B als mentor van B. De drie B's kan het mooier  _O_

hobbes

Grappig, met de wijsheid achteraf zegt iedereen dat Cambuur het risico met Rusnak had moeten nemen. En nu zet men hier weer zijn vraagtekens bij. Als deze jongen een zekerheidje was geweest had hij niet bij ons gevoetbald. Maar potentie heeft hij zeker wel.

Len Cantello

Welkom. Ik hoop dat deze meneer er 20 in schopt. Klaar!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

sccambuurlwdd

Citaat van: hobbes op juli 04, 2015, 11:51:26
Grappig, met de wijsheid achteraf zegt iedereen dat Cambuur het risico met Rusnak had moeten nemen. En nu zet men hier weer zijn vraagtekens bij. Als deze jongen een zekerheidje was geweest had hij niet bij ons gevoetbald. Maar potentie heeft hij zeker wel.

Een groot verschil in deze vergelijking is dat Rusnák zich bij ons al had bewezen.

Collingwood

Citaat van: hobbes op juli 04, 2015, 11:51:26

Precies! En bovendien zijn Roma en Panathinaikos toch even van een ander niveau dan Cambuur (zal hopelijk niet te lang meer duren  :devil).
Kalmte alleen kan u redden.

Delamere

Als Berisha maar half zo goed is als de verwachtingen van sommigen hier, hebben we voor Cambuurbegrippen een geweldige speler binnengehaald.