Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Valmir Berisha

Gestart door drg, juli 03, 2015, 18:33:20

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Citaat van: speculeter op juli 04, 2015, 11:24:28
Tuurlijk moeten we het afwachten.
Maar inderdaad een verantwoord risico.
Stel dat hij ze er makkelijk inschiet dan kan je hem na een of twee jaar goed verkopen.

Na 2 jaar is het toch sowieso einde contract?

Galdiano

Iemand het stuk van FD?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Een reconstructie waar helemaal niks in staat. Wat een aanfluiting.

Galdiano

Citaat van: justremco op juli 04, 2015, 23:44:18
Deze? http://twitter.com/FD_sport/status/617269791305396229/photo/1

Ja had hem gezien maar dacht dat ik het niet kon lezen.
Nu toch leesbaar  :thumbsup

Weinig nieuws in dat stuk.
Toch staat hier ook weer dat HaH veel te snel heeft gelekt.

Grootste struikelblok waren de voorwaarden van ontbinding van contract voor Berisha zelf.

poelie-lwd

In al zijn berichtgevingen omtrent Berisha druipt de irritatie vanaf. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat hij daarmee doelt op Albers. Er wordt nu interessant gedaan onder het mom van een reconstructie om de schijn te wekken dat ze bovenop het nieuws zaten wat mij betreft is dat een zeepbel van jewelste. Ik heb niks tegen Bos, prima journalist maar hier laat hij zich wel kennen. Je kan het er mee eens zijn of niet maar Albers had de primeur, Bos niet en dat steekt behoorlijk heb ik het idee  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

dit is mien club

Hij verteld gewoon zijn verhaal, prima toch.
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

Dat steekt Bos totaal niet, lijkt mij. Hij weet wat hij kan melden en wat niet.
Bos heeft al zo vaak primeurs en waarheden gebracht die zal hier niet van wakker liggen.

Als journalist loop je altijd te wikken en wegen. Kan ik iets brengen en gooi ik voor mezelf mijn glazen in, of kan het gewoon gebracht worden zonder consequenties.

poelie-lwd

Citaat van: dit is mien club op juli 05, 2015, 08:45:06
Hij verteld gewoon zijn verhaal, prima toch.

Welk verhaal? Inhoudelijk zegt hij niks. Maakt me ook verder niet uit. Ik hou me verre van bitchfighting  ;)

grijskijker

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2015, 08:49:23
Welk verhaal? Inhoudelijk zegt hij niks. Maakt me ook verder niet uit. Ik hou me verre van bitchfighting  ;)
En ik maar denken dat het je specialiteit is.....

Geintje natuurlijk... :koffie

poelie-lwd

Beste DIMC, ik begrijp je wel en ik snap ook wel dat de berichtgeving van Albers op zijn zachtst gezegd nogal onhandig was, daar zijn we het roerend over eens. Waar ik op doelde zijn de verpakte sneren van Bos op twitter etc. Hij heeft dat niet nodig in mijn optiek.

grijskijker

Kan iemand het complete verhaal ook plaatsen? Dan weet iedereen waar het om/overgaat..

dit is mien club

Citaat van: poelie-lwd op juli 05, 2015, 09:16:10
Beste DIMC, ik begrijp je wel en ik snap ook wel dat de berichtgeving van Albers op zijn zachtst gezegd nogal onhandig was, daar zijn we het roerend over eens. Waar ik op doelde zijn de verpakte sneren van Bos op twitter etc. Hij heeft dat niet nodig in mijn optiek.

Dat ben ik met je eens. Bos is een goede journalist.
Die heeft dit niet nodig.
Al is er natuurlijk altijd strijd tussen journalisten.
Ik heb mijn verhaal even verwijdert want daar staan wat te veel details in.
@grijskijkert ik heb het verhaal zelf niet... Zal vast iemand hebben!
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Sorry heren, heb de krant hier wel liggen maar nog niet even zo fair geweest het artikel te dumpen.
Maak er vanavond nog even werk van.

Dokkumer

Wil ik overigens mijn 2 centen ook nog wel over geven...

De geruchtenstroom MET naam kwam al eerder op gang. De 17e was er al dikke paniek omdat de naam Berisha uitgelekt was op dit forum.
Dat de club de kaken stijf op elkaar hield is ook maar deels waar. Er zijn diverse personen geweest met onder andere de heer de Graaf die hun mond voorbij gesproken hebben.

Ik vind dit dan ook een artikel wat heel erg geregisseerd lijkt door de bvo en waar een sneer uitgedeeld wordt naar bepaalde mensen, terwijl de bvo zélf de gelederen dus niet gesloten kan houden!