Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
39 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Mohamed El Makrini

Gestart door Supersub, februari 06, 2013, 18:41:38

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Eerst maar eens afwachten en kijken waar Makrini tekent.

Bartooo058

Bijker zal op zeker naar Heerenveen gaan. De info in de media lijkt te kloppen, hij zal maandag een contract voor 3 jaar met een optie voor nog een jaar gaan tekenen. El makrini spreekt op zich de waarheid( hij heeft zelf wat ik ervan heb begrepen inderdaad niet met de clubleiding van Heerenveen gesproken, dit geldt overigens niet voor zijn zaakwaarnemer, deze heeft wel degelijk gesprekken gevoerd met Vonk en co. Of dat betekent dat hij daadwerkelijk eveneens naar Heerenveen gaat durf ik niet te zeggen( weet nl niet of hij met meer clubs in gesprek is) maar dat er gesprekken gaande zijn valt niet te ontkennen.

grijskijker

Grappig.. Steeds worden er nieuwe accounts aangemaakt om wat te vertellen over wie er vermoedelijk wel en niet naar DKV gaat...

Bartooo058

Dat komt omdat ik zonder account geen bericht kon plaatsen. Ook op het Heerenveen forum beweerd ene lwdinside hetzelfde, zie topic middenvelders. Ik bericht enkel van wat ik weet/heb gehoord. En zeg er niet niks voor niks bij dat ik niet weet of de zaakwaarnemer contact heeft met meerdere clubs, wat goed mogelijk zou zijn.

grijskijker

Citaat van: Bartooo058 op mei 16, 2015, 12:43:39
Dat komt omdat ik zonder account geen bericht kon plaatsen. Ook op het Heerenveen forum beweerd ene lwdinside hetzelfde, zie topic middenvelders. Ik bericht enkel van wat ik weet/heb gehoord. En zeg er niet niks voor niks bij dat ik niet weet of de zaakwaarnemer contact heeft met meerdere clubs, wat goed mogelijk zou zijn.
Ik heb niks te zoeken op dat forum, is totaal niet interessant... Als Mo zegt dat er geen contact is geweest geloof ik hem en neem dingen die op een voor mij onbetekenend forum staan niet serieus.. Iedereen kan wel wat roepen..

Bartooo058

Afwachten dan maar zou ik zeggen, komt binnekort vast meer nieuws naar buiten.. mij wel of niet geloven is dus ook niet relevant, postte niet om te stoken oid, ma enkel om wat mede te delen. En of hij daadwerkelijk de overstap maakt? We gaan het meemaken, vaaks komen dit soort geruchten nou eenmaal niet zomaar uit de lucht vallen.. waar rook is..

En dat Makrini het zelf ontkend kan in inkomen, die is ook nog niet vergeten wat er vorig jaar met Lodeweges is gebeurd.. Zal zelf toch nog wel veilig over straat willen kunnen lopen.

Maar goed ik laat het hierbij, zoals ik al zei kwam enkel wat mededelen, we zien het wel komende weken.

Marc S

Jongens ik heb gehoord dat Ronaldo en Messi naar Cambuur komen. Ronaldo is ongelukkig bij Real Madrid en Messi draagt al jaren een Cambuur wapen onder zijn Barcalona Shirt  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :zweep :zweep :zweep :zweep :y :y :y :y :y :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup

grijskijker

Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 12:58:34
Jongens ik heb gehoord dat Ronaldo en Messi naar Cambuur komen. Ronaldo is ongelukkig bij Real Madrid en Messi draagt al jaren een Cambuur wapen onder zijn Barcalona Shirt  :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :zweep :zweep :zweep :zweep :y :y :y :y :y :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Kijk Bartoooo058 zo komen de gerucht in de wereld ;)

Marc S

Citaat van: Grijskijkert op mei 16, 2015, 13:00:07
Kijk Bartoooo058 zo komen de gerucht in de wereld ;)

Ik meen het hoor, las dit op de fora van zowel Real Madrid als Barcalona! Goede mogelijkheid om weer eens gebruik te maken van die vertaalfunctie op google.  :_schater

Bartooo058

Haha kan er wel om lachen;) maar ik begrijp je punt grijskijkert. Zoals ik al zei was het niet mijn bedoeling om gerucht de wereld in te gooien of de boel op te stoken, heb ik namelijk niks aan. Ik had dit gehoord en vervolgens kwam ik het meermaals tegen op het www. Van mij hoeft die echt niet naar Heerenveen. Van mijn part gaat die naar AZ, Feyenoord of het buitenland, het maakt mij helemaal niks uit. Ik zal stoppen verdere Info te posten, we zien het namelijk vanzelf wel waar die heengaat, ben ik niet voor nodig:) en wil niet onnodig onrust zaaien. Excuus als dit zo overkwam

poelie-lwd

Mo gaat niet naar dkv.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Galdiano

Citaat van: poelie-lwd op mei 16, 2015, 13:11:21
Mo gaat niet naar dkv.

Inderdaad!

Het zou nog tussen een Nederlandse en een Duitse club gaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

poelie-lwd

Citaat van: Galdiano op mei 16, 2015, 13:13:41
Inderdaad!

Het zou nog tussen een Nederlandse en een Duitse club gaan.

Die nederlandse club is lood om oud ijzer. Als hij nog een klapper wil maken moet hij naar Duitsland gaan
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Marc S

Het gaat tussen Pec en Bochum heb ik meegekregen

grijskijker

Citaat van: Marc S op mei 16, 2015, 13:22:21
Het gaat tussen Pec en Bochum heb ik meegekregen
Zou hij bij PEC echt zoveel meer kunnen verdienen? Daar zijn behoorlijke financiële problemen...