Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Roda Jc - Cambuur 3 oktober

Gestart door jeff, september 22, 2015, 14:21:59

Vorige topic - Volgende topic

MotM Roda jc - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (10.4%)
Marlon Pereira
1 (2.1%)
Wessel Dammers
5 (10.4%)
Marvin Peersman
6 (12.5%)
Martijn van der Laan
3 (6.3%)
Sander van der Streek
1 (2.1%)
Jack Byrne
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
26 (54.2%)
Martijn Barto
0 (0%)
Djavan Anderson
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 46

Stemmen gesloten: oktober 11, 2015, 01:13:33

Harry L.

Citaat van: AL op oktober 03, 2015, 21:43:54
Te weinig kwaliteit.
Achterin bij de backs is bekend, maar het probleem zit nu op het middenveld. Byrne erg zwak zeg en Overgoor toch wel tegenvallend!

Narsingh en Houtkoop op de buitens voortaan.

Inderdaad te weinig kwaliteit. Ogbeche, Dammers en in mindere mate Narsingh zijn eredivisiewaardig. De rest niet. Er zit geen lijn in, het is wat ballen naar voren en over de zijlijn rossen op het moment. Degene die me het meest tegenvalt is overgoor, man man wat is die slecht.

B. Mooi op de flank laten, Narsingh op rechts en Berisha centraal

Geelblauwstiens

Citaat van: Collingwood op oktober 03, 2015, 21:50:22
Dammers en Peersman vormen een uitstekend centraal duo.
Eensch. Peersman was ook heel ok

Geelblauwstiens

Citaat van: Harry L. op oktober 03, 2015, 21:59:45
Inderdaad te weinig kwaliteit. Ogbeche, Dammers en in mindere mate Narsingh zijn eredivisiewaardig. De rest niet. Er zit geen lijn in, het is wat ballen naar voren en over de zijlijn rossen op het moment. Degene die me het meest tegenvalt is overgoor, man man wat is die slecht.
Henk zei dat Sjoerd en Jack beide niet lekker waren. Wagenziekte?

legeips

Citaat van: Collingwood op oktober 03, 2015, 21:50:22
Dammers en Peersman vormen een uitstekend centraal duo.

Toch hoop ik op het aantrekken van Fisher..

Nienhuis maar laten staan.. Blijft kiezen tussen twee kwaden..
Wat mij betreft haalt Cambuur in de winterstop Bizot.. Keeper kan nog wel eens bepalend zijn voor wel of niet handhaven..

mindra

Nee heb de rest ook niet zien voetballen. Was helemaal niks, mede doordat er geen bal door onze vriend barto voorin werd vastgehouden .

heb niks tegen barto maar blijf gewoon van mening dat je hem het beste kunt/ moet brengen als er nog 20 minuten gespeeld moet worden.

Citaat van: drg op oktober 03, 2015, 21:45:58
Dan zie jij niet wat voor werk hij verricht om de rest te kunnen laten voetballen.

AL

We missen Mo!!
Overgoor zou voetballend beter moeten zijn, maar levert elke bal in en pakt geen balken af. Byrne tja echt zwak.
Er moet meer balans komen op het middenveld en zeker meer rust aan de bal.
Voorin lijkt het te gaan lopen met narsingh, Ogbeche en Houtkoop.
Centraal achterin ook prima.

Harry L.

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 03, 2015, 22:03:30
Henk zei dat Sjoerd en Jack beide niet lekker waren. Wagenziekte?

Dan moet hij ze niet opstellen, Dan had hij met Masek en Bakker moeten beginnen.

Collingwood

Wil ook nog wel even iets positiefs over Van de Streek zeggen. Voetballend ging vandaag niet alles goed, maar wat een inzet heeft deze jongen. Heeft enorm veel meters gemaakt. (En dat hij ook heel goed kan voetballen weten we natuurlijk al.)
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Citaat van: AL op oktober 03, 2015, 22:04:41
We missen Mo!!
Overgoor zou voetballend beter moeten zijn, maar levert elke bal in en pakt geen balken af. Byrne tja echt zwak.
Er moet meer balans komen op het middenveld en zeker meer rust aan de bal.
Voorin lijkt het te gaan lopen met narsingh, Ogbeche en Houtkoop.
Centraal achterin ook prima.

Dat we Mo missen is overduidelijk, Overgoor is op alle fronten minder. Ik lees hier wel een zuurtje Bakker maar die Overgoor is er ook een, wat een schijtert

zeewolde

Citaat van: legeips op oktober 03, 2015, 22:03:48
Toch hoop ik op het aantrekken van Fisher..

Nienhuis maar laten staan.. Blijft kiezen tussen twee kwaden..
Wat mij betreft haalt Cambuur in de winterstop Bizot.. Keeper kan nog wel eens bepalend zijn voor wel of niet handhaven..
eindelijk ben ik het een keer volkedig met je eens.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op oktober 03, 2015, 22:06:40
Wil ook nog wel even iets positiefs over Van de Streek zeggen. Voetballend ging vandaag niet alles goed, maar wat een inzet heeft deze jongen. Heeft enorm veel meters gemaakt. (En dat hij ook heel goed kan voetballen weten we natuurlijk al.)

Ik heb liever dat hij eens een bal goed aanneemt en er iets nuttigs mee doet. Als jij een tijdje goed op je conditie traint kan jij ook wel 90 min. doelloos over het veld hobbelen :zweep

TopperM

Kan leven met een punt, had wel vereacht dat het een moeilijke wedstrijd kon worden. Ik snap alleen niet dat masek de voorkeur krijgt boven monteiro. Ik bedoel monteiro doet het verder prima maar je kan masek ook in de plaats van steblecki zetten. Ik denk dat masek wel een meerwaarde is deze wedstrijd was geweest. Ik vond trouwens anderson ook goed invallen.

legeips

Citaat van: zeewolde op oktober 03, 2015, 22:08:58
eindelijk ben ik het een keer volkedig met je eens.

Nou mien avond ken niet meer stuk.. :proost

Collingwood

Citaat van: Harry L. op oktober 03, 2015, 22:10:43
Ik heb liever dat hij eens een bal goed aanneemt en er iets nuttigs mee doet. Als jij een tijdje goed op je conditie traint kan jij ook wel 90 min. doelloos over het veld hobbelen :zweep

Zoals ik al zei, hij kan echt wel voetballen (in tegenstelling tot bijvoorbeeld Barto, die volgens mij gewoon niet beter kan). Dat hebben we met name vorig seizoen kunnen zien, maar ook dit jaar bij vlagen. Als het dan een keer niet lukt waardeer ik het in voetballers dat ze dat compenseren met zoveel werklust.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: Harry L. op oktober 03, 2015, 21:59:45

B. Mooi op de flank laten, Narsingh op rechts en Berisha centraal

Berisha heb ik afgezien van een half uurtje in Zwolle ook nog niks goed zien doen.
Area 58