Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 1 lid
zeewolde

Roda Jc - Cambuur 3 oktober

Gestart door jeff, september 22, 2015, 14:21:59

Vorige topic - Volgende topic

MotM Roda jc - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (10.4%)
Marlon Pereira
1 (2.1%)
Wessel Dammers
5 (10.4%)
Marvin Peersman
6 (12.5%)
Martijn van der Laan
3 (6.3%)
Sander van der Streek
1 (2.1%)
Jack Byrne
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
26 (54.2%)
Martijn Barto
0 (0%)
Djavan Anderson
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 46

Stemmen gesloten: oktober 11, 2015, 01:13:33

wiekie1969

De sfeer is goed en er wordt keihard getraind door de heren spelers volgens Henkie.

Zag er gisteravond helemaal niks van terug tegen het  zwakke Roda. Die lui speelden alleen de lange bal en puur op strijd.

Na 8 wedstrijden concludeer ik dat we een heel matig elftal hebben. 87 terugspeelballen op Nienhuis is om te janken.

De helft van het elftal is niet wedstrijdfit, na 70 minuten is de pijp bij een aantal spelers volledig leeg en elke wedstrijd valt er wel een speler geblesseerd uit.

Het voetbal van achteruit is dramatisch en zonder tempo. Het middenveld wordt elke pot overlopen. In de voorhoede is alleen Ogbeche in vorm. De buitenspelers komen niet of nauwelijks hun man voorbij.

Iedereen lult maar dat het allemaal wel goed komt, ik heb er persoonlijk een hard hoofd in.

gr. een teleurgestelde wiekie.

wiekie1969

Citaat van: legeips op oktober 03, 2015, 22:27:43
Ik zit naar dat Excelsior te loeren... Maar wat voetballen deze opbouwend een stuk beter.. Veel meer bal bezit, 2e bal altijd in bezit en overtredingen veel mee..

Je kan zeggen geluk, maar ik zie dat deze ploeg verder is om een voorsprong over de streep te trekken dan wij..

Hoop dat Utrecht nog de 1-1 maakt, maar zo te zien zal dat niet gebeuren..

Wel eens naar Nec gekeken?

wiekie1969

Citaat van: legeips op oktober 03, 2015, 22:33:27
Het is oek niet goed.. Dus als we hier alleen maar positieve berichten posten, dan mutte we in Almelo gaan wonen..

Het is voetballend niet best.. Veel bal verlies, weinig slimmigheid, en nog minder kansen.. We creëeren zeer weinig.. God zij dank hebben we met ogbeche een spits die voor Cambuur begrippen meer dan goed is..

Het mut anders, en zolang het niet anders gaat is het forum de boksbal om het verdriet en frustratie te incasseren.

AMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_

wiekie1969

poelie-lwd

We vergeten gemakshalve even dat het vrij normaal is dat de weg omhoog met horten en stoten zal gaan. Je kan niet verwachten dat een selectie die behoorlijke tikken heeft gehad ineens weer de topvorm heeft. Er valt inderdaad genoeg aan te merken op het spel maar ze knokken als gekken om een goed resultaat neer te zetten. Dat is ook wel eens anders geweest. Twee jaar geleden zat ik met Cantello daar in het uitvak in Kerkrade. We hadden toen graag een punt mee in de kofferbak naar Lwd meegenomen. Wat we vooral niet moeten doen is blijven hangen in die negatieve spiraal. Er komt nu een reeks aan tot de winterstop waar we de punten echt moeten gaan halen. Nu hebben ze de supporters nodig als nooit tevoren, te beginnen tegen AZ.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: Grijskijkert op oktober 04, 2015, 07:51:06
Wat schiet je ermee op om elke keer kritisch te zijn? Als je kind met slechte cijfers thuis komt brandje die toch ook niet af? Die geef je toch ook positieve steun ipv negatieve? De ene week is de verdediging niks den andere week de aanval en nu is het middenveld in jouw ogen niks...
Dat het beter kan en moet is duidelijk, maar er is niet verloren in een uitwedstrijd en ik heb ook goede dingen gezien...

Kritisch op forum mag. Tijdens wedstrijd sta ik 200% achter elke speler.
Ik vind het knap dat het achterin zo snel al weer vrij goed staat. Echter voetballend vind ik het erg onrustig.
Middenveld staan volgens velen onze beste voetballers met Overgoor en Byrne, maar juist die 2 grossieren in foute passes en zijn verdedigend erg kwetsbaar.
Ik zou Bakker weer naast Overgoor zetten voor de balans en dan kiezen uit Streek, Byrne, Monteiro of Masek voor de 10 positie.
Voorin vind ik wel ok, maar wel te smal bezet op de vleugels.

Tegen Az drie punten |:)

wiekie1969

Az heeft een goed elftal en wordt steeds beter, daar winnen we in deze vorm en met dit elftal niet van.

Puntje magst weer blij wezen.

wiekie1969

Waarom speelt Steblecki nooit? Vind ik een prima voetballer. Fysiek sterk, snel en heeft goed overzicht. Was in mijn ogen 1 van de beteren na de winterstop toen hij in de basis stond.

AL

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2015, 08:26:22
Az heeft een goed elftal en wordt steeds beter, daar winnen we in deze vorm en met dit elftal niet van.

Puntje magst weer blij wezen.

Weet ik ook wel. Na Az moet je veel punten pakken!

Shar

Citaat van: De Gast op oktober 04, 2015, 05:26:19
Ongelooflijk dat sommigen weer beginnen te janken over een nieuwe keeper terwijl Nienhuis net een foutloze wedstrijd heeft gekeept. Puike prestatie als je zo onder druk staat.

B. uit de spits en hij lijkt herboren. Jammer dat hij de 0-2 ook niet maakte. Ik zou hem wel eens willen zien met Berisha voorin.. en dan niet drie kwartier.

Utrecht Roda Zwolle Twente puntje gepakt. Feyenoord PSV Vitesse Heracles kun je verliezen. Vind het maar wat knap als je ziet waar we vandaan komen na het verlies van Reijnen.
[/b]
Kan me vinden in wat je zegt. Wat betreft de ploegen waar je van kunt verliezen, ook daar had je met wat meer mazzel wel wat puntjes kunnen sprokkelen. Wat wel zorgen baart is dat het voetbal lang niet altijd over houdt, alhoewel er ook goede wedstrijden bij zitten. En het verhaal van 'de eerste overwinning' wordt zo langzamerhand een verhaal op zich waardoor het naar ik vrees een soort van 'barrière' dreigt te worden. Hopelijk wordt die over twee weken doorbroken tegen AZ.

SCC

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2015, 08:28:43
Waarom speelt Steblecki nooit? Vind ik een prima voetballer. Fysiek sterk, snel en heeft goed overzicht. Was in mijn ogen 1 van de beteren na de winterstop toen hij in de basis stond.
Dat vraag ik me dus ook af. Zet hem eens als controlerende middenvelder. Hij is sterk, goede techniek en ziet het spel. Plus, alhoewel hij vaak gemakkelijk cq flegmatiek oogt, is hij wel iemand die duels wil winnen en uitdeelt. Proberen waard imo.

poelie-lwd

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2015, 08:28:43

Steblecki snel??  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Geelblauwstiens

Citaat van: wiekie1969 op oktober 04, 2015, 08:17:45
stond op 5 meter van Van Hyfte bij die omhaal.
Had ie wel mooiste zicht op zo'n fraai doelpunt.

SCC

Qua balaanname en spelvoortzetting wel.

SCC

Citaat van: Geelblauwstiens op oktober 04, 2015, 08:41:57
Had ie wel mooiste zicht op zo'n fraai doelpunt.
Haha, inderdaad. Maar van Hyfte was voor Overgoor toch of stond hij toen ineens in de spits?