Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.132
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.881
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 187
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 1 lid
zeewolde

Roda Jc - Cambuur 3 oktober

Gestart door jeff, september 22, 2015, 14:21:59

Vorige topic - Volgende topic

MotM Roda jc - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (10.4%)
Marlon Pereira
1 (2.1%)
Wessel Dammers
5 (10.4%)
Marvin Peersman
6 (12.5%)
Martijn van der Laan
3 (6.3%)
Sander van der Streek
1 (2.1%)
Jack Byrne
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
26 (54.2%)
Martijn Barto
0 (0%)
Djavan Anderson
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 46

Stemmen gesloten: oktober 11, 2015, 01:13:33

grijskijker

Citaat van: zeewolde op oktober 03, 2015, 22:08:58
eindelijk ben ik het een keer volkedig met je eens.
Dus jullie betalen?

Ontopic: Wat kunnen sommigen hier zeiken zeg, elke keer hebben ze wel wat te zeuren.. Worden jullie nou niet eens moe van jezelf? Een gemiddelde DKV-er is nog niet eens zo negatief over onze club/spelers.

speculeter

Citaat van: Grijskijkert op oktober 03, 2015, 22:16:15
Dus jullie betalen?

Ontopic: Wat kunnen sommigen hier zeiken zeg, elke keer hebben ze wel wat te zeuren.. Worden jullie nou niet eens moe van jezelf? Een gemiddelde DKV-er is nog niet eens zo negatief over onze club/spelers.
inderdaad. ...het is ook nooit goed man.
Komt nu mooie serie aan met 3 Thuiswedstrijen en uit tegen dkv.
Drie en een halve thuiswedstrijd dus.

legeips

Ik zit naar dat Excelsior te loeren... Maar wat voetballen deze opbouwend een stuk beter.. Veel meer bal bezit, 2e bal altijd in bezit en overtredingen veel mee..

Je kan zeggen geluk, maar ik zie dat deze ploeg verder is om een voorsprong over de streep te trekken dan wij..

Hoop dat Utrecht nog de 1-1 maakt, maar zo te zien zal dat niet gebeuren..

666

Puntje is gewoon niet genoeg als de eerst volgende wedstrijd AZ is.

Voetballend hebben we zoveel ingeleverd, althans deze wedstrijd was gewoon onder de maat.

Oh ja.. Narsingh mag ook wel eens zijn man voorbij.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

legeips

Dus jullie betalen?

Het is oek niet goed.. Dus als we hier alleen maar positieve berichten posten, dan mutte we in Almelo gaan wonen..

Het is voetballend niet best.. Veel bal verlies, weinig slimmigheid, en nog minder kansen.. We creëeren zeer weinig.. God zij dank hebben we met ogbeche een spits die voor Cambuur begrippen meer dan goed is..

Het mut anders, en zolang het niet anders gaat is het forum de boksbal om het verdriet en frustratie te incasseren.

Yellow Army

Citaat van: legeips op oktober 03, 2015, 22:27:43
Ik zit naar dat Excelsior te loeren... Maar wat voetballen deze opbouwend een stuk beter.. Veel meer bal bezit, 2e bal altijd in bezit en overtredingen veel mee..

Je kan zeggen geluk, maar ik zie dat deze ploeg verder is om een voorsprong over de streep te trekken dan wij..

Hoop dat Utrecht nog de 1-1 maakt, maar zo te zien zal dat niet gebeuren..

Vorige wedstrijden van excelsior ook gezien?
Area 58

legeips

Citaat van: Yellow Army op oktober 03, 2015, 22:39:46
Vorige wedstrijden van excelsior ook gezien?

Jip..

Het nare is dat er bij ons niet veel is veranderd en onze concurrent Utrecht geen kans meer geeft na de 1-0..

Er mut een boel gebeuren om volgend seizoen niet naar Almere of Maastricht te mutte..

Marc S

Citaat van: legeips op oktober 03, 2015, 22:43:54
Jip..

Het nare is dat er bij ons niet veel is veranderd en onze concurrent Utrecht geen kans meer geeft na de 1-0..

Er mut een boel gebeuren om volgend seizoen niet naar Almere of Maastricht te mutte..

Het helpt ook als een speler van de tegenstander *geen* wereld goal maakt..

Unknown

Dus jullie betalen?

Ja wat wil je, 4 uit 8. Er valt toch veel te zeuren....
Zijn maar weinig clubs ter wereld waar niet wordt geklaagd.

Bankzitter

D'r zit ook geen wedstrijd bij dat er eens met de zelfde achterhoede wordt gespeeld en er ook niet halverwege weer alles omgegooid moet worden. Daardoor blijft het onrustig.
Als er over de grond getikt wordt hebben echt een heel aardig ploegje maar dit middenveld heeft zoveel moeite als het vanuit de tweede bal moet voetballen. Dat was ook al tegen Utrecht zo. Anderson bleef wel aardig overeind dit keer.

Op zich is zijn de resultaten tegen Twente thuis en Utrecht en Roda uit natuurlijk prima. Kwaliteit is niet minder dan een aantal andere ploegen pnderin maar fitheid en vorm kan nog veel beter. Het voetbal moet beter/rustiger om echt driepunters te gaan pakken. Of het moet een keertje meezitten met een onverdiende overwinning en dan wat meer rust en vertrouwen in de volgende wedstrijden.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

De Gast

Ongelooflijk dat sommigen weer beginnen te janken over een nieuwe keeper terwijl Nienhuis net een foutloze wedstrijd heeft gekeept. Puike prestatie als je zo onder druk staat.

B. uit de spits en hij lijkt herboren. Jammer dat hij de 0-2 ook niet maakte. Ik zou hem wel eens willen zien met Berisha voorin.. en dan niet drie kwartier.

Utrecht Roda Zwolle Twente puntje gepakt. Feyenoord PSV Vitesse Heracles kun je verliezen. Vind het maar wat knap als je ziet waar we vandaan komen na het verlies van Reijnen.

grijskijker

Citaat van: Unknown op oktober 03, 2015, 23:10:49

Ja wat wil je, 4 uit 8. Er valt toch veel te zeuren....
Zijn maar weinig clubs ter wereld waar niet wordt geklaagd.
Dat jij de reden niet snap waarom/hoe de 4 uit 8 is ontstaan,blijf dan maar lekker zeuren, het staat je goed...

AL

Valt me op dat je hier niet kritisch mag zijn.
Natuurlijk is de start verpest door het vertrek van Reijnen en blessures van vytas en pereira.
Achterin staat het redelijk goed. Voetballend houdt het natuurlijk niet over.
Middenveld vind ik momenteel de grootste zorg. Overgoor valt behoorlijk tegen en Byrne heeft in de competitie nog niets laten zien. Ik vind dat er geen balans is en in balbezit is het veels te onrustig.
Toen Bakker kwam, liep het een stuk beter.

grijskijker

Citaat van: AL op oktober 04, 2015, 07:42:14
Valt me op dat je hier niet kritisch mag zijn.
Natuurlijk is de start verpest door het vertrek van Reijnen en blessures van vytas en pereira.
Achterin staat het redelijk goed. Voetballend houdt het natuurlijk niet over.
Middenveld vind ik momenteel de grootste zorg. Overgoor valt behoorlijk tegen en Byrne heeft in de competitie nog niets laten zien. Ik vind dat er geen balans is en in balbezit is het veels te onrustig.
Toen Bakker kwam, liep het een stuk beter.
Wat schiet je ermee op om elke keer kritisch te zijn? Als je kind met slechte cijfers thuis komt brandje die toch ook niet af? Die geef je toch ook positieve steun ipv negatieve? De ene week is de verdediging niks den andere week de aanval en nu is het middenveld in jouw ogen niks...
Dat het beter kan en moet is duidelijk, maar er is niet verloren in een uitwedstrijd en ik heb ook goede dingen gezien...