Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
71 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Nieuw/Verbouw stadion

Gestart door mario, januari 17, 2013, 15:54:58

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Pieter Kooi een gouden vent, voor een gouden toekomst.

Mp

Citaat van: Dreet op december 29, 2024, 16:44:09
Wat een onzin. Door een stadionnaam neemt de bekendheid van je bedrijf enorm toe. Als ik jouw redenering moet volgen, had Kooi die naam dus net zo goed voor een symbolische euro kunnen kopen. Ik ben ook enorm blij met wat Pieter Kooi allemaal voor de club doet. En dat zit hem ook juist in het gestructureerde. Dat was in de tijd van Jan Riedstra wel anders. Maar er wordt hier gedaan alsof Kooi miljoenen over de balk smijt uit liefdadigheid. Gelukkig is dat niet zo.

Lees je even in voordat je dingen begint te roepen. Cambuur maakte zelf bekend dat hij dit als schenking aan zijn 'voormalig' (hij bezit nog 10% van de aandelen) bedrijf heeft gedaan: https://cambuur.nl/nieuws/kooi-camerabewaking-naamgever-nieuwe-cambuur-stadion/?utm_source=chatgpt.com
Een Zweedse investeringsmaatschappij is grootaandeelhouder, die gaan niet zo snel een stadion sponsoren.

En natuurlijk komt hij niet zomaar een tas vol biljetten langsbrengen zonder er iets voor terug te willen zien. Wie zou dat wel doen? Maar uit deze acties blijkt wel dat hij er zelf echt niet beter van hoeft te worden. Hij geeft juist commerci?le targets voordat een deel van de lening vrijvalt, alleen maar goed.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Mp op december 29, 2024, 20:46:10
Lees je even in voordat je dingen begint te roepen.
Klinkt erg vriendelijk... merry cristmas, hoho.....    ow nee das al geweest, dan is het goed :zucht

Dreet

Citaat van: Mp op december 29, 2024, 20:46:10
Lees je even in voordat je dingen begint te roepen.
Jij hoeft mij helemaal niet te vertellen wat ik moet doen, vriend. Met je domineestoontje en je gelul over inlezen.
En ik roep geen dingen. Ik zeg alleen dat naamgeving voor een stadion voor het betreffende bedrijf geen liefdadigheid is. Hoe die constructie dan precies in elkaar zit, interesseert me niet.

Maar uit deze acties blijkt wel dat hij er zelf echt niet beter van hoeft te worden
Dat beweer ik toch ook nergens?

En natuurlijk komt hij niet zomaar een tas vol biljetten langsbrengen zonder er iets voor terug te willen zien. Wie zou dat wel doen?
Dat probeer ik juist de hele tijd te zeggen. Zijn we het toch nog eens! Wie had dat gedacht? Iedereen blij!

nee,wel?

wat must dou nou juh   hou dien harses ju  wer bemoeist dou die met :_schater :_schater :_schater

Dreet

Jawel! In de Top Drie met mijn stuk over opgroeien in de buurt van het oude stadion: https://www.indehekken.net/de-meest-bekeken-artikelen-van-2024/

Galdiano

Wanneer ik ook langs het stadion rij, dan staan de lampen boven het veld aan.
Wat gaat dat wel niet kosten aan energie.  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

grijskijker

Scorebord frame's hangen ook...

De Gast

|:)

Even wat anders. Zuid schijnt een verwarmde omloop te hebben, op Oost is dat niet het geval. Hoe is dat eigenlijk op Noord?

PePe

Appart dat het op alle tribunes niet het zelfde is?

Stiens

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

diekhuzen

Echt gaaf! Wat mij betreft betonblokken op west ook wat meer kleur. Erg mooi geworden en complimenten