Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 6 leden (1 verborgen)
JantjeZ, Bankzitter, Bernardo, mathijs901, Delamere

Cambuur - De Graafschap 27 nov 20.00 uur

Gestart door 058-4life, november 12, 2015, 14:08:13

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - de Graafschap

Leonard Nienhuis
1 (1.7%)
Omar El Baad
0 (0%)
Wessel Dammers
0 (0%)
Marvin Peersman
1 (1.7%)
Vytautas Andriuskevicius
47 (79.7%)
Erik Bakker
5 (8.5%)
Sander van de Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Mikhail Rosheuvel
2 (3.4%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sebastian Steblecki
2 (3.4%)
Harm Zeinstra
0 (0%)
Xander Houtkoop
1 (1.7%)

Totaal aantal stemmen: 58

Stemmen gesloten: december 04, 2015, 22:31:57

sunderland

Ik kon eigenlijk niet eens juichen bij de 2-2 dat zegt ook wel iets. Tis allemaal zo slecht. Tis om gek van te worden. Ik was sowieso al kwaad omdat byrne niet speelde. Hoe kun je nu met een team spelen waar geen enkele creativiteit in zit. Je moet juist voetballend van zo,n tegenstander winnen en niet alleen maar hotseknots

Utekleitrokken

Citaat van: Cambuur LWD op november 28, 2015, 10:52:33
Beetje ontregelen pept het wel op.. Ben 't dus niet met je eens. Een reactie dat ze ons veld vernielen kan ik nog begrijpen. Maar dat doe je niet met het zingen van je moet je doodschamen. .

Gebaseerd op wat? Ontregelen pept het wel op, haha! Vraag die jongens uit Amsterdam eens hoeveel het ontregelen helpt als je zooi op het veld gooit, in een bekerfinale bijvoorbeeld.  8P

sunderland

Ik zie dat er een paar op Rosheuvel hebben gestemd met motm. Rosheuvel was ook zo goed. Eerste helft vreselijk slecht en 2 e helft 1 goede voorzet. Knap hoor

Unknown

Ik dacht dat dtc de hoer van de eredivisie was waar iedereen wel even overheen ging. Totdat cambuur voorbij komt. Wat een slechte eerste helft. 2 helft was dtc nergens. Wij missen de kwaliteit om het af te maken en dan scoren hun toch. Ongelooflijk. Met dank aan de eerste helft. Een ts dat in mijn ogen faalt.inclusief de onaantastbare henk!
Wij zijn de hoer van de ere.

Enige positieve van gisteren was het uitvak.

michello

Treurige avond.
Selectie kan niet met spanning omgaan, dat is wel duidelijk geworden.
Er is gewoon totaal verkeerd ingekocht, selectie bevat GEEN type spelers waarmee je de beuk er in kan gooien, ze hebben echt zitten slapen wat betreft het in balans brengen van het elftal.
Het was schrijnend om te zien hoe slecht het was, als kippen zonder kop, zonder enig idee werd er over het veld gelopen. Vervolgens werd er uit paniek een ander spelopvatting geprobeerd, maar daar hebben we het materiaal niet voor. Plan B valt niet eens uit te voeren met deze selectie.
Henk weet het gewoon zelf ook niet meer, dan ga je ook rare keuzes maken.. Opeens mocht Steblecki weer invallen, volgende week is het vast Monteiro weer...
Het maakt ook weinig uit, kwaliteit is er gewoon niet, de enige die dat wel bezit word op de bank gehouden, onbegrijpelijk.

veroen

Schandalig dat spelers met zo een instelling zo een wedstrijd in gaan. Als je een keer verliest kan gebeuren maar als je je dan maar je kloten uit je broek loopt. Dat hebben de jongedames niet gedaan en ook niet eens in hun hoofd gehaald.

De jong is het spoor ook bijster, je beste voetballer op bank met Byrne. Spelers hebben geen vertrouwen op het middenveld word alleen maar teruggedraaid terwijl er zeeën van ruimte lagen als ze ook maar een keer open draaiden... Vervolgens breng je steblecki die er helemaal niks van kan en eigenlijk weg mag??!?!?
Houtkoop kan er ook helemaal niks van, hardlopen meer niet....
Barto heeft bij lange na het niveau niet, werkt misschien hard maar wint geen duel en momenten dat ir voor de goal moet staan staat ie er niet....

Als je dan vervolgens de goals nog eens bekijkt kan je helemaal wel janken....
Eerste goal waarbij Peersman denkt dat ie alleen op de wereld is, tweede goal waarbij 1 in kan koppen die tussen 4 man in staat!!!! 3e goal waarbij barto als ie ook maar tien centimeter omhoog springt de bal  op zijn kop krijgt......

Samenvatting alles was kut! En vd vegt rot op!

gewoon een fan

Het geluk voor Cambuur is misschien dat de Graafschap nog een mindere ploeg heeft en die waarschijnlijk nog minder punten gaan pakken dan Cambuur.
Nog triester is dat Cambuur ook hiervan heeft verloren  ;(

ChantiSCC

Met de inzet en strijd en passie die De Graafschap wel geeft, die wij niet geven gaan wij niet meer punten halen dan De Graafschap hoor, dat zie ik echt niet gebeuren. Ze hebben dan kwalitatief gezien dan misschien een minder elftal maarja. Realistisch gezien moet er echt een GOEDE verdediger bij en dan na de winterstop met ander voetbal proberen om zo nu en dan eens te winnen en om die gasten voor te blijven. Stiekem hoop ik nu wel op Twente.. hoe sneu dat ook is voor hun supporters.

hobbes

Citaat van: veroen op november 28, 2015, 12:29:50

Als je dan vervolgens de goals nog eens bekijkt kan je helemaal wel janken....
Eerste goal waarbij Peersman denkt dat ie alleen op de wereld is, tweede goal waarbij 1 in kan koppen die tussen 4 man in staat!!!! 3e goal waarbij barto als ie ook maar tien centimeter omhoog springt de bal  op zijn kop krijgt......

Ik had het idee dat Peersman bang was. Bang voor rood en/of een penalty. Het zit heel veel tussen de oren. Zit het allemaal mee in het seizoen dan durf je veel meer. Maar na allemaal tegenslagen durf je gewoon niet, bang om in zo'n belangrijke wedstrijd fouten te maken.

mindra

Die verdedigers van  cambuur moeten eens een bal de tribune in rammen in plaats van alles voetballend te willen doen. Zag je bij die goal wel. Die vent van de graafschap snapte het wel, hoog de hoofdtribune in weg is weg geen gevaar meer. Wij hebben nou eenmaal geen voetballen de verdedigers op het moment dus ram die bal dan weg.

Utekleitrokken

Citaat van: veroen op november 28, 2015, 12:29:50
Vervolgens breng je steblecki die er helemaal niks van kan en eigenlijk weg mag??!?!?

Heb je niet opgelet, de wedstrijd niet gekeken dus slechts de samenvatting gekeken of is de kou van gisteravond op je hoofd geslagen?

Steblecki speelde een goede helft en als je dat ook nog eens afweegt tegen hoe er met hem wordt omgegaan...

Shar

Citaat van: sunderland op november 28, 2015, 11:04:51
Ik zie dat er een paar op Rosheuvel hebben gestemd met motm. Rosheuvel was ook zo goed. Eerste helft vreselijk slecht en 2 e helft 1 goede voorzet. Knap hoor
Ach, het ken altied erger, zie dat Peersman oek een stem het. Wellicht een dkv-er die met stemt?

sunderland

Citaat van: gewoon een fan op november 28, 2015, 13:37:48
Het geluk voor Cambuur is misschien dat de Graafschap nog een mindere ploeg heeft en die waarschijnlijk nog minder punten gaan pakken dan Cambuur.
Nog triester is dat Cambuur ook hiervan heeft verloren  ;(
ja dat hoor ik ook steeds en daar hew ik mien nogt van. Het had gisteren bij rust zomaar 1-4 kunnen staan. Ow wat is de graafschap slecht. Zij hebben nu de laatste 4 wedstrijden verloren waarin ze 3 hadden moeten winnen dus zo superslecht zijn ze niet. Wij hebben tot nu toe de meeste weds terecht verloren

denistel

Citaat van: mindra op november 28, 2015, 14:06:31
Die verdedigers van  cambuur moeten eens een bal de tribune in rammen in plaats van alles voetballend te willen doen. Zag je bij die goal wel. Die vent van de graafschap snapte het wel, hoog de hoofdtribune in weg is weg geen gevaar meer. Wij hebben nou eenmaal geen voetballen de verdedigers op het moment dus ram die bal dan weg.

nou liever niet hoor gewoon naar voren rammen dan.wat die vent van hun deed dat vind ik
nou juist helemaal niks.

mindra

Ik bedoel in sommige situaties.