Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
Stats
  • Totaal berichten: 404.929
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 220
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
175 gasten, 5 leden
zeewolde, Bob Paisley, mario, JSE, oost

Willem II - Cambuur

Gestart door Bernardo, november 23, 2015, 12:19:00

Vorige topic - Volgende topic

MotM Willem II - Cambuur

Harm Zeinstra
5 (13.2%)
Djavan Anderson
2 (5.3%)
Erik Bakker
22 (57.9%)
Martijn van der Laan
3 (7.9%)
Vytautas Andriuskevicius
5 (13.2%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jamiro Monteiro Alvarenga
1 (2.6%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
0 (0%)
Jack Byrne
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 37

Stemmen gesloten: december 13, 2015, 18:15:58

De Gast

Henk geeft bij OF aan niet over te zullen stappen op een andere speelwijze dan 4-3-3 ivm de 'nodige vastigheden' die anders verloren zullen gaan. Sorry hoor maar als je nooit consessies wilt gaan doen dan wordt het echt niks.. Dit materiaal is gewoon niet geschikt voor 4-3-3. Op papier misschien wel, maar in werkelijkheid is het vaak vrij armoedig.

Mochten we morgen wéér verliezen, en dan natuurlijk wel enigzins afhankelijk van de manier waarop, dan wordt het wat mij betreft echt tijd voor een trainer die meer realistisch gaat spelen.

poelie-lwd

Ik weet niet wie nog in dat gewauwel gelooft maar het is gewoon geklungel van de eerste orde. Ze zijn volledig de kluts kwijt. Nu Streek weer rechtsback terwijl Bakker dat prima invulde. Sandor is de enige box to box middenvelder die we hebben en kan bijsluiten bij Ogbeche. Mr B staat morgen weer op een eiland, er komt niet een fatsoenlijke bal van de zijkanten en worden we geslacht in de omschakeling met vd Laan en Dammers centraal.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Casuals-lwd

Citaat van: CamLeeuw op december 05, 2015, 14:13:20
Zoals die lamzakken zich op het veld verplaatsen is niet om aan te gluren. De meesten zijn het Cambuurshirt niet waard. Zelfs van Gaal krijgt ze niet in beweging. :(
Nou in Manchester zijn ze ook niet tevreden met zijn slaapverwekkende speelstijl. Zit geen beweging in

Harry L.

Citaat van: Vlampiep op december 05, 2015, 13:52:14
Nou Calimero zet hem dan maar op de degradatie muts.
Kampioen zullen we dit jaar niet worden, maar degraderen is voor mij en vele anderen nog niet aan de orde.
Zie het ook eens anders. Het blijft nu reete spannend of we er in blijven of niet.
Voor veel clubs is het nu al duidelijk dat ze niet kampioen worden en ook niet zullen degraderen. Weg spanning en kunnen de rest van competitie eigenlijk wel schriftelijk afdoen.

Droom lekker verder,  je moet naar de feiten kijken. Hoe kun je onze situatie nu vergelijken met het Heracles van verleden jaar.

Johan058...

Dit word 10 keer niks dus morgen.

Johan058...

Citaat van: De Gast op december 05, 2015, 19:10:35
Henk geeft bij OF aan niet over te zullen stappen op een andere speelwijze dan 4-3-3 ivm de 'nodige vastigheden' die anders verloren zullen gaan. Sorry hoor maar als je nooit consessies wilt gaan doen dan wordt het echt niks.. Dit materiaal is gewoon niet geschikt voor 4-3-3. Op papier misschien wel, maar in werkelijkheid is het vaak vrij armoedig.

Mochten we morgen wéér verliezen, en dan natuurlijk wel enigzins afhankelijk van de manier waarop, dan wordt het wat mij betreft echt tijd voor een trainer die meer realistisch gaat spelen.
tja je mag niet aan Henkie komen want die heeft ons kampioen gemaakt. ik durf te wedden dat een andere trainer allang de laan was uit gestuurd, ik blijf erbij dat Henkie zijn beste tijd heeft gehad hier. Iets met stoppen op je hoogtepunt.

moodygrunn

Citaat van: Johan058... op december 05, 2015, 20:17:03
tja je mag niet aan Henkie komen want die heeft ons kampioen gemaakt. ik durf te wedden dat een andere trainer allang de laan was uit gestuurd, ik blijf erbij dat Henkie zijn beste tijd heeft gehad hier. Iets met stoppen op je hoogtepunt.

Man, geen enkele trainer gaat lekker presteren met deze achterhoede. En ja, HdJ heeft veel krediet. wat mij betreft heeft hij het recht verworven om zijn contract uit te dienen. Misschien dat het zelfs nog verlengd wordt. Ook dat zou ik heel begrijpelijk vinden obv prestaties uit het verleden.
In Henk en Sandor we trust

ruubmac

Als je deze wedstrijd verliest ken je het wel vergeten. Niks anders dan 3 punten morgen!!  |:)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit zullen we maar in geloven..

Casuals-lwd

Ik verwacht 110% passie en strijd.  Geen excuses morgens, twente heeft weer een punt en De graafschap hijgt in de rug. 3 punten

CamLeeuw

Citaat van: moodygrunn op december 05, 2015, 20:37:13
Man, geen enkele trainer gaat lekker presteren met deze achterhoede. En ja, HdJ heeft veel krediet. wat mij betreft heeft hij het recht verworven om zijn contract uit te dienen. Misschien dat het zelfs nog verlengd wordt. Ook dat zou ik heel begrijpelijk vinden obv prestaties uit het verleden.
Helemaal mee eens! Ook al zullen veel dit niet begrijpen, maar dat geeft niet. 8)
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Scc01

Citaat van: hobbes op december 05, 2015, 09:38:14
Ik heb gelezen dat Berisha griep had en het daarom 1 helft vol hield jong Cambuur

Weer te vroeg geoordeeld dus...
Maar het blijft natuurlijk van de zotte dat die jonge nog niet speelt.

Dokkumer

Citaat van: Scc01 op december 05, 2015, 22:00:58
Weer te vroeg geoordeeld dus...
Maar het blijft natuurlijk van de zotte dat die jonge nog niet speelt.
Kan het me voorstellen dat je zo reageert. Die jongen rolt van de ene blessure naar de andere.

Maar na alle negativiteit van mij de afgelopen weken heb ik goed nieuws..
Ik keek namelijk zojuist in mijn asbak en zag daar....

:0=ONZE EERSTE OVERWINNING VAN DIT SEIZOEN!!

Marc S

Citaat van: Dokkumer op december 05, 2015, 22:34:11
Kan het me voorstellen dat je zo reageert. Die jongen rolt van de ene blessure naar de andere.

Maar na alle negativiteit van mij de afgelopen weken heb ik goed nieuws..
Ik keek namelijk zojuist in mijn asbak en zag daar....

:0=ONZE EERSTE OVERWINNING VAN DIT SEIZOEN!!

Afgefikt net als onze hoop? ;) :_schater

Dokkumer

Nee, genietend in rook opgegaan :devil

oost

Citaat van: De Gast op december 05, 2015, 19:10:35

Mag van mij per direct wel