Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

Viper

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 30, 2016, 11:46:59
Moet verplicht DKV zijn of nog erger zoals mestkevers want anders is het niet stoer genoeg.

Of je ziet de humor gewoon niet? Voor de rest helemaal eens met je verhaal.

CamLeeuw

Fakkels prima, maar geen granaten die mensen dodelijk kunnen verwonden. Ik hoop dat die gekken keihard gestraft worden.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Crash

Geel blauw.... Cambuur, het is mijn club, altijd geweest al. Zal het ook altijd blijven.
Vroeger naar veel uitwedstrijden lekker in mn eigen autotootje, kaartje kopen aan de kassa en hopenlijk weer een heerlijke voetbalmiddag met de 3 punten naar huis.
Nu combiregelingen, verplicht in een busje, nee dat hoeft van mij niet meer.
Ik wil niet in zon groep, ik weet niet of iedereen wel normaal van gedrag en fatsoen is.
En dat zon Lodeweges moet rennen om veilig in de catacomben te komen, wat sommigen hier ook nog geweldig vinden,
het is ver van mijn idee van support je club.
En nu weer dit met zon vuurwerkbom, altijd zo mooi om te zien zon training met zoveel mensen voor deze belangrijke wedstrijd, en ook dat mooie is nu weer vernield.
Zielig dat er altijd weer mensen zijn die het ook nog weer gaan verdedigen.... wat doet die steward daar ook.....
Met dit soort mensen verniel je meer dan je lief is.
Ook belachelijk dat je niet gewoon Heerenveen kunt typen op dit forum, topic moet worden aangepast en verplaatst.
Moet verplicht DKV zijn of nog erger zoals mestkevers want anders is het niet stoer genoeg.
Waar zijn we eigenlijk mee bezig.
Met heel mn geel blauwe hart hoop ik dat de steward er niks aan overhoud, dat het toch nog mee blijkt te vallen.
Ik wens haar een goed herstel, dit is een inktzwarte dag.

De meest verstandige post in máánden op dit forum. (ik kom hier als supporter met een grotere affiniteit voor Heerenveen al járen op dit forum om het reilen en zeilen van die andere Friese club te volgen, maar heb me nooit geroepen gevoeld hier iets te posten)

Daar breng ik nu éénmalig verandering in:
Mijn beterschapswensen gaan uit naar de vrouwelijke steward die wellicht voor het leven getekend is door dit incident. Triest nieuws.

Harry L.

Citaat van: pvanbuijtene op januari 30, 2016, 11:50:13
Kom zelf ook even op aarde en gedraag je man.. jemig.

Ik doe mijn best, wil alleen nog niet lukken. Alles maar dan ook alles wat de laatste jaren is opgebouwd verdwijnt als sneeuw voor de zon. Dit blijft ons jaren achtervolgen. Dat er lieden zijn die dit in meer of mindere mate goedpraten kan ik gewoon met mijn hoofd niet bij.
Mijn hele derbykoorts is in ieder geval helemaal naar de kloten.

Viper

Je hoeft hier niet de moraalridder uit te hangen. Ik voel precies hetzelfde als jou.

Utekleitrokken

Citaat van: Viper op januari 30, 2016, 11:43:55
Ik blijf het zeggen:

Dom om te gooien, dom om te doven. Ik zeg niet dat ze onnozel is, ik zeg dat het een onnozele beslissing is. Ik heb de beelden teruggezien.

Domme beslissing door gebrek aan instructies. Het lukt toch niet om zulk materiaal helemaal te verbannen hoe graag je het ook zou willen.

Ja er is weer veel negatieve publiciteit nu hierop. Gaat iemand iets opstarten als duidelijk wordt dat de verwonding grote gevolgen heeft?

fred

Tja, je gaat toch met andere gevoelens morgen naar het stadion.
Eerst maar eens afwachten of de knvb niet gaat ingrijpen.
Dit soort incidenten kan onze club nog meer naar de klote helpen.

pvanbuijtene

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 11:57:49
Ik doe mijn best, wil alleen nog niet lukken. Alles maar dan ook alles wat de laatste jaren is opgebouwd verdwijnt als sneeuw voor de zon. Dit blijft ons jaren achtervolgen. Dat er lieden zijn die dit in meer of mindere mate goedpraten kan ik gewoon met mijn hoofd niet bij.
Mijn hele derbykoorts is in ieder geval helemaal naar de kloten.

Van wat ik lees heeft het niks van goedpraten te maken, niemand praat dit goed, sommige zeggen dat de steward er beter niet heen kon lopen, maar dat doet niks af dat er gewoon niet gegooid moet worden.
Lodeweges, ajax uit 2x , groningen thuis, spreekkoren tromp heracles thuis, feyenoord thuis, malaise sportief en nu dit en vast nog meer dingen...

Wat afgelopen jaren is opgebouwd wordt heus niet door alleen dit verknalt.
klote is het wel, dit doet de club gewoon geen goed.

Maar het is nu belangrijker dat het meiske volledig kan genezen.

Moira

Het maakt niet uit of het wel of niet naar de object gelopen, door het gooien van dit soort bommen breng je anderen in gevaar. Als ze had geweten dat dit zou gebeuren dan was ze wel weggerend. Je  moet de mensen van je club beschermen en niet de mensen die met dit soort belachelijk vuurwerk het stadion in komen

Cambuur LWD

Zie hier het incident.. Natuurlijk knalvuurwerk mag niet, maar erg slimme actie van de steward is het ook niet!  :insane

Len Cantello

Net terug van de training. Wat een kansloos gebeuren, die bom op het veld. Dat meisje komt wrs nooit meer van de gevolgen af. Te triest voor woorden. Buiten dat zaten er aardig wat kleine kinderen om me heen die de tranen in de ogen hadden van schrik en afschuw. Hulde voor deze actie, maar niet heus. Dit heeft niks met SCC te maken. Van mij mag de dader een SV voort leven krijgen. Zum kotzen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Goutum

Geel blauw.... Cambuur, het is mijn club, altijd geweest al. Zal het ook altijd blijven.
Vroeger naar veel uitwedstrijden lekker in mn eigen autotootje, kaartje kopen aan de kassa en hopenlijk weer een heerlijke voetbalmiddag met de 3 punten naar huis.
Ik wil niet in zon groep, ik weet niet of iedereen wel normaal van gedrag en fatsoen is.
En dat zon Lodeweges moet rennen om veilig in de catacomben te komen, wat sommigen hier ook nog geweldig vinden,
En nu weer dit met zon vuurwerkbom, altijd zo mooi om te zien zon training met zoveel mensen voor deze belangrijke wedstrijd, en ook dat mooie is nu weer vernield.
Zielig dat er altijd weer mensen zijn die het ook nog weer gaan verdedigen.... wat doet die steward daar ook.....
Ook belachelijk dat je niet gewoon Heerenveen kunt typen op dit forum, topic moet worden aangepast en verplaatst.
Met heel mn geel blauwe hart hoop ik dat de steward er niks aan overhoud, dat het toch nog mee blijkt te vallen.

Kom er ook net vandaan, sfeer volledig verziekt richting morgen. Helemaal eens met bovenstaand. Ik ben nu op het punt aanbeland dat ik deze volledig overschatte en verziekte volkssport met zijn overbetaalde broodvoetballers de rug toe keer.

Ravnajuv

Op twitter staat dat het meisje haar enkel heeft ontwricht. Geen idee wat voor lange termijn gevolgen dat heeft.

Jammer van zo'n bom, hoe goed bedoeld ook.
blau en wyt, foar altyd

Treb

Post van het jaar.  _O_

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op januari 30, 2016, 12:08:22
Net terug van de training. Wat een kansloos gebeuren, die bom op het veld. Dat meisje komt wrs nooit meer van de gevolgen af. Te triest voor woorden. Buiten dat zaten er aardig wat kleine kinderen om me heen die de tranen in de ogen hadden van schrik en afschuw. Hulde voor deze actie, maar niet heus. Dit heeft niks met SCC te maken. Van mij mag de dader een SV voort leven krijgen. Zum kotzen.

Wat je zegt, genoeg kinderen hebben het zien gebeuren. Wat denk je wat dit doet met die kleine kopkes? Hopelijk pakken ze de dader snel en verdwijnt die voor jaren in een TBS kliniek
Iedereen heeft recht op mijn mening.