Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

Collingwood

Citaat van: Moira op januari 30, 2016, 11:39:17
Onnozele beslissing van de steward? Hoe kun je dat in godsnaam zeggen? Welke idioot gooit er nou zulke bommen op het veld? Daar kan dat meisje niks aan doen. Triest om te zeggen dat ze onnozel is,

Inderdaad, wie verwacht nou zo'n bom op het veld?
Kalmte alleen kan u redden.

CamLeeuw

Wat een stelletje tuig dat dit doet. Dit is geen vuurwerk meer, maar dit zijn letterlijk granaten.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

fred

alle media inmiddels op de hoogte. chapeau voor deze mongool.
gadverdamme dit gaat ons nog jaren achtervolgen  :R

Viper

Citaat van: Moira op januari 30, 2016, 11:39:17
Onnozele beslissing van de steward? Hoe kun je dat in godsnaam zeggen? Welke idioot gooit er nou zulke bommen op het veld? Daar kan dat meisje niks aan doen. Triest om te zeggen dat ze onnozel is,

Ik blijf het zeggen:

Dom om te gooien, dom om te doven. Ik zeg niet dat ze onnozel is, ik zeg dat het een onnozele beslissing is. Ik heb de beelden teruggezien.

dennisw8

Ik was er ook niet bij, maar ik kan het me niet voorstellen dat degene dat met opzet heeft gedaan, omdat ik me simpelweg niet kan voorstellen dat iemand express iemand gewond wilt maken. Als dat wel zo is wens ik hem vele ziektes toe en een levenslage stadion verbod!

Veel beterschap gewenst naar dat meisje. Opnieuw een zwarte dag voor de club!

Cambuur Groningen

Citaat van: Viper op januari 30, 2016, 11:43:55
Ik blijf het zeggen:

Dom om te gooien, dom om te doven.
Als je niet gooit hoef je ook niet te doven, simpeler is het niet

Viper

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2016, 11:44:50

Ik praat het ook niet goed. Ik heb zelfs een hekel aan dat knalvuurwerk. Daar vind ik geen bal aan.

Harry L.

Citaat van: Viper op januari 30, 2016, 11:27:25
In dat geval zou het ook een onnozele beslissing van de steward zijn. Maar alweer een zwarte dag, jongens. Het houdt niet op!

:_schater, lees het nog even als je weer terug op aarde bent. Het enige voordeel van dit incident is dat je gelijk de debielen er uit kan halen

CamLeeuw

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 30, 2016, 11:44:50
Zo is het!
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Delfzijl/Cambuur

Geel blauw.... Cambuur, het is mijn club, altijd geweest al. Zal het ook altijd blijven.
Vroeger naar veel uitwedstrijden lekker in mn eigen autotootje, kaartje kopen aan de kassa en hopenlijk weer een heerlijke voetbalmiddag met de 3 punten naar huis.
Nu combiregelingen, verplicht in een busje, nee dat hoeft van mij niet meer.
Ik wil niet in zon groep, ik weet niet of iedereen wel normaal van gedrag en fatsoen is.
En dat zon Lodeweges moet rennen om veilig in de catacomben te komen, wat sommigen hier ook nog geweldig vinden,
het is ver van mijn idee van support je club.
En nu weer dit met zon vuurwerkbom, altijd zo mooi om te zien zon training met zoveel mensen voor deze belangrijke wedstrijd, en ook dat mooie is nu weer vernield.
Zielig dat er altijd weer mensen zijn die het ook nog weer gaan verdedigen.... wat doet die steward daar ook.....
Met dit soort mensen verniel je meer dan je lief is.
Ook belachelijk dat je niet gewoon Heerenveen kunt typen op dit forum, topic moet worden aangepast en verplaatst.
Moet verplicht DKV zijn of nog erger zoals mestkevers want anders is het niet stoer genoeg.
Waar zijn we eigenlijk mee bezig.
Met heel mn geel blauwe hart hoop ik dat de steward er niks aan overhoud, dat het toch nog mee blijkt te vallen.
Ik wens haar een goed herstel, dit is een inktzwarte dag.

Viper

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 11:46:36
:_schater, lees het nog even als je weer terug op aarde bent. Het enige voordeel van dit incident is dat je gelijk de debielen er uit kan halen

Jij vindt het wel slim om direct naar zo'n brandend object te lopen?

SCC

Diep en diep triest. Dat meisje en haar familie leven momenteel in een nachtmerrie.
Vuurwerk gooien, althans van dit kaliber, doe je niet. Al neem ik aan dat er over deze gevolgen niet is nagedacht.

Vanuit de club ben ik blij dat er beelden zijn, je ziet dat het vuurwerk niet op haar gericht is maar "gewoon" op het veld (wat het vwb de aanslag verzacht, maar het persoonlijk leed zeker niet beter maakt). Alle sterkte voor deze meid en haar naasten.

EdsjeSCC

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op januari 30, 2016, 11:46:59
Geel blauw.... Cambuur, het is mijn club, altijd geweest al. Zal het ook altijd blijven.
Vroeger naar veel uitwedstrijden lekker in mn eigen autotootje, kaartje kopen aan de kassa en hopenlijk weer een heerlijke voetbalmiddag met de 3 punten naar huis.
Nu combiregelingen, verplicht in een busje, nee dat hoeft van mij niet meer.
Ik wil niet in zon groep, ik weet niet of iedereen wel normaal van gedrag en fatsoen is.
En dat zon Lodeweges moet rennen om veilig in de catacomben te komen, wat sommigen hier ook nog geweldig vinden,
het is ver van mijn idee van support je club.
En nu weer dit met zon vuurwerkbom, altijd zo mooi om te zien zon training met zoveel mensen voor deze belangrijke wedstrijd, en ook dat mooie is nu weer vernield.
Zielig dat er altijd weer mensen zijn die het ook nog weer gaan verdedigen.... wat doet die steward daar ook.....
Met dit soort mensen verniel je meer dan je lief is.
Ook belachelijk dat je niet gewoon Heerenveen kunt typen op dit forum, topic moet worden aangepast en verplaatst.
Moet verplicht DKV zijn of nog erger zoals mestkevers want anders is het niet stoer genoeg.
Waar zijn we eigenlijk mee bezig.
Met heel mn geel blauwe hart hoop ik dat de steward er niks aan overhoud, dat het toch nog mee blijkt te vallen.
Ik wens haar een goed herstel, dit is een inktzwarte dag.

Amen

pvanbuijtene

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 11:46:36

Kom zelf ook even op aarde en gedraag je man.. jemig.

fred