Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
91 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

wiekie1969

Harry L.

Citaat van: Unknown op januari 30, 2016, 11:21:18
Hahaha. kom op zeg, omdat ik een Anere kijk Geef op de zaak in de hoop de gemoeten rustig te houden.

Sta niet eens van 14.

Ik denk dat jurgen gelijk heeft, kun je ook even uitleggen waarom je er een andere kijk op hebt. Ik zou me eens goed na laten kijken als ik jouw was, niet te geloven :R

wiekie1969

Kwam om 10 uur naar het stadion. Als je dan ziet wat je voor dwazen tegenkomt met de capuchon op het hoofd en ogen zo groot als kokosnoten................

Waanzin..........

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Unknown

Sorry Harry ik was er niet bij. Misschien Had ik niets moeten zeggen.

Viper

Citaat van: NoProblemo op januari 30, 2016, 11:22:31
Vuurwerk wordt op het veld gegooid, steward denkt dat het een fakkel is en wil het uittrappen....

In dat geval zou het ook een onnozele beslissing van de steward zijn. Maar alweer een zwarte dag, jongens. Het houdt niet op!

Viper

Citaat van: wiekie1969 op januari 30, 2016, 11:25:19
Kwam om 10 uur naar het stadion. Als je dan ziet wat je voor dwazen tegenkomt met de capuchon op het hoofd en ogen zo groot als kokosnoten................

Waanzin..........

Veel die zichzelf heel belangrijk vinden helaas.

Unknown

Citaat van: Harry L. op januari 30, 2016, 11:24:07
Ik denk dat jurgen gelijk heeft, kun je ook even uitleggen waarom je er een andere kijk op hebt. Ik zou me eens goed na laten kijken als ik jouw was, niet te geloven :R

EInge wat ik liever anders zou zien is dat er geen stewards zouden zijn. voor de rest ben ik het op alle punten met iedereen eens, maar ik ben volgens jullie 14, aan de drugs en ik moet me maar laten nakijken. Beetje overdreven niet, want je zit er wel erg er naast.
Ik moer niet oordelen overe iets waar ik niet bij was. Jij niet over iemand die je niet kent.

Met viper eens. Zwarte dag. Dit had niet moeten en mogen gebeuren.

Misschien idee om vanuit de goedwillende supporters kaartjes naar dat meisje te sturen als er een adres bekend gemaakt kan worde ?

pvanbuijtene

zeewolde

pvanbuijtene

Citaat van: Unknown op januari 30, 2016, 11:33:47
EInge wat ik liever anders zou zien is dat er geen stewards zouden zijn. voor de rest ben ik het op alle punten met iedereen eens, maar ik ben volgens jullie 14, aan de drugs en ik moet me maar laten nakijken. Beetje overdreven niet, want je zit er wel erg er naast.
Ik moer niet oordelen overe iets waar ik niet bij was. Jij niet over iemand die je niet kent.

Met viper eens. Zwarte dag. Dit had niet moeten en mogen gebeuren.

Misschien idee om vanuit de goedwillende supporters kaartjes naar dat meisje te sturen als er een adres bekend gemaakt kan worde ?

Iedereen leeft in de emotie en zegt dingen wat extremer, moet je niks van aantrekken.
Ik denk dat als je er bij was het een stuk heftiger beleefd dan als je er niet bij was, iedereen mag een oordeel hebben en mening geven.
veel mensen hebben nu nig last van de emotie en roepen van alles.
Zonder stewards had mooi geweest,"maar je ziet.. het kan niet.. vuurwerk op veld is erge schade aan veld, net zoals fakkels die toch weggehaald moetem worden als ze erop gesmeten worden. Daarvoor zijn ze er. Wees blij dat ze je niet compleet fouilleren, Wat blijkbaar dus nodig is!!! Door helaas een paar domme lui

fred

ben het niet snel met wiekie eens maar nu wel  :thumbsup
hoop dat ze de dader al opgespoord hebben en dat dit geen gevolgen voor morgen heeft. de knvb krijgt hier ook lucht van.
blij dat ik niet aanwezig kon zijn. wat een drama dit weer  ;(

666

Citaat van: zeewolde op januari 30, 2016, 11:34:53
Is de dader al gepakt?

Mag ik wel hopen, wat een mongolen  :(

Geen woorden voor,
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Moira

Citaat van: Viper op januari 30, 2016, 11:27:25
In dat geval zou het ook een onnozele beslissing van de steward zijn. Maar alweer een zwarte dag, jongens. Het houdt niet op!

Onnozele beslissing van de steward? Hoe kun je dat in godsnaam zeggen? Welke idioot gooit er nou zulke bommen op het veld? Daar kan dat meisje niks aan doen. Triest om te zeggen dat ze onnozel is,