Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
87 gasten, 5 leden (1 verborgen)
bok, Holwerd voor Cambuur, Thijs09876, zeewolde

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

Vedetski

Wat een trieste gebeurtenis. Het is niet te geloven dat mensen dit soort dingen in hun hoofd halen.  :zucht

Ik wens het meisje veel sterkte toe, hoop dat ze er zo min mogelijk aan overhoudt...

En bedankt aan de dader, we staan weer positief in het nieuws door jou  :thumbsup en je brengt niemand in gevaar  :thumbsup echt een topdaad  :thumbsup je komt hier vast puur voor de sfeer  :thumbsup  :( :( :( :( :zucht :zucht :zucht

Shar

Het is gewoon een kutseizoen waarin alles maar dan ook alles tegenzit. Ging dit weekend in met de grote vrees voor een vernedering dit weekend. 'Gelukkig' is deze angst weggenomen door één of andere idioot. De schade die deze persoon aan Cambuur heeft toegebracht is vele malen groter dan een eventuele dikke nederlaag morgen.

Maar dit alles valt in het niet bij het drama wat dit meiske overkomen is. Hoop voor haar en haar omgeving dat ze volledig mag herstellen en er op geen enkele manier iets aan overhoudt.

Delamere

Als je zo dom bent om een bom van dit kaliber op het veld te gooien, zul je ook wel te onnozel zijn om jezelf aan te geven. Dat moet dus iemand die dit gezien heeft maar even doen.
En verder hartelijk dank voor het verneuken van wat een leuke ochtend had kunnen zijn, en voor het in diskrediet brengen van onze club.

Cor

Citaat van: Ravnajuv op januari 30, 2016, 12:10:28
Op twitter staat dat het meisje haar enkel heeft ontwricht. Geen idee wat voor lange termijn gevolgen dat heeft.

Jammer van zo'n bom, hoe goed bedoeld ook.

Een goed bedoelde bom  :R Een schande dat dit gebeurt.

AliBombali

Bijzonder altijd dat enkele simpele zielen het altijd verkloten voor het grootste gedeelte wat geen kwaad in de zin heeft... De sfeer was volledig weg na het incident; spelers/TS leken ook erg geschrokken en natuurlijk het ergst; de dame die dit werk met passie voor ONZE club doet is gewond geraakt! (hopelijk niet voor het leven) Hartstikke mooi; onderdeel zijn van een volksclub en de daarbij behorende sfeer en passie die er is binnen ONZE club, na de promotie begon onze club weer te leven in Leeuwarden en omgeving, iedereen heeft het er over en je kunt altijd een praatje maken over ONZE trots, met wie dan ook! Helaas is de keerzijde van die sfeer en passie dat er een redelijke groep doorgesnoven halve zolen met incidenten/incidentjes iedere keer die positiviteit uit onze club weet te rammen... Mensen die vaak niet nadenken over de gevolgen van hun acties! Erg jammer en in dit geval heel erg klote... Hopelijk komt deze dame er weer bovenop en valt de schade mee! Hopelijk gaan de mensen die dit soort incidenten veroorzaken bij zichzelf te rade voordat zij weer een ander de schuld geven van strengere maatregelen, want dat hebben wij vooral te danken aan (gelukkig) maar een kleinere groep... Hopelijk winnen wij morgen de derby...

mindra

Wat ik net gehoord heb is er ieder geval 1 iemand opgepakt. Waarschijnlijk ook een 2e verdachte

moodygrunn

Citaat van: Cambuur LWD op januari 30, 2016, 12:06:53

Zie hier het incident.. Natuurlijk knalvuurwerk mag niet, maar erg slimme actie van de steward is het ook niet!  :insane

Ik vind een aantal dingen bijzonder triest:

1) Dat er iemand, die cambuur op vrijwillige basis helpt, gewond is geraakt...
2) Dat mensen niet weten of voetbalveld nu met een -d of -t is...
3) Dat de schuld door sommigen ook nog bij de steward zelf gelegd wordt
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Ik vraag me af wat voor instructies stewards krijgen wanneer er zulk vuurwerk op het veld word gegooid? Daarmee praat ik het absoluut niet goed, het is schandalig en die gast moet hard aangepakt worden.

John Hiatt

Citaat van: mindra op januari 30, 2016, 12:45:10
Wat ik net gehoord heb is er ieder geval 1 iemand opgepakt. Waarschijnlijk ook een 2e verdachte

Volgens mij is iemand opgepakt omdat hij een masker droeg. En had dat niets met die bom van doen.

speculeter

Terwijl ik het filmpje bekijk....
Een reactie.....tranen in de ogen.

gewoon een fan

Wat mij betreft een heel mooi groot bos bloemen van de supportersvereniging naar deze steward om te laten zien dat 99,99% van de supporters dit absoluut afkeuren.
Ik vraag mij altijd af wat zo'n idioot heeft willen bereiken met dit soort bommen, zo jammer dat MIJN club nu weer negatief in het nieuws komt.
De sfeer was gelijk weg, als dit maar geen voorbode is voor morgen.

Vedetski

Stadionverbod voor het leven die vent.

En wat er in de wet maar geregeld is tegen ernstige mishandeling.

Als club ook laten zien dat je hard optreedt tegen dit soort achterlijk tuig.

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op januari 30, 2016, 10:33:15
Bedankt vak 14... stelletje onverlaten

Denk je dat wij van vak 14 dit normaal vinden. Fijn dat je iedereen over één kam scheert.
Wie zegt dat het iemand is die altijd in 14 staat?

MI-Sider for Life

fred

Citaat van: gewoon een fan op januari 30, 2016, 12:50:54
Wat mij betreft een heel mooi groot bos bloemen van de supportersvereniging naar deze steward om te laten zien dat 99,99% van de supporters dit absoluut afkeuren.
Ik vraag mij altijd af wat zo'n idioot heeft willen bereiken met dit soort bommen, zo jammer dat MIJN club nu weer negatief in het nieuws komt.
De sfeer was gelijk weg, als dit maar geen voorbode is voor morgen.

De 1 na beste post van het jaar  _O_ _O_ _O_ _O_ _O_