Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
49 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Delamere, bok, Kuzmanovic-Apeldoorn, Holwerd voor Cambuur, Huizen

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

John Hiatt

Al verliezen we morgen met 0-5, de schade van vandaag is vele malen groter. Dit was dus de laatste keer dat fakkels e.d. mochten, om over vuurwerk maar niet te spreken. Denk ook eens aan de negatieve impact die dit heeft op sponsors. Maar daar denkt zo'n randdebiel vast niet aan. Wees een vent, geef je aan!

En heel veel sterkte aan dat meisje, nota bene een vrijwilligster....

Mijn weekend is verneukt!

DayDreamer

Citaat van: Bernardo op januari 30, 2016, 12:49:09
Ik vraag me af wat voor instructies stewards krijgen wanneer er zulk vuurwerk op het veld word gegooid? Daarmee praat ik het absoluut niet goed, het is schandalig en die gast moet hard aangepakt worden.

Kom op zeg, ze krijgen instructies om vuurwerk van het veld te trappen, of proberen uit te trappen. Dat meisje ziet dat er vuurwerk ligt en probeert wat, dat het zo'n krachtige "bom" was kan zij toch niet weten op moment dat het er ligt. Die schoen van haar vliegt gewoon meters weg. Echt dat er serieus mensen haar de schuld ook nog geven of zeggen dat het dom is  :?

Moira

Citaat van: Bernardo op januari 30, 2016, 12:49:09
Ik vraag me af wat voor instructies stewards krijgen wanneer er zulk vuurwerk op het veld word gegooid? Daarmee praat ik het absoluut niet goed, het is schandalig en die gast moet hard aangepakt worden.

Wat ik van een andere steward begreep is dat ze het vuurwerk van het veld moesten schoppen. De fakkels etc. Dit hadden ze niet verwacht

Treb

Citaat van: Nightmarelwd op januari 30, 2016, 12:51:42
Denk je dat wij van vak 14 dit normaal vinden. Fijn dat je iedereen over één kam scheert.
Wie zegt dat het iemand is die altijd in 14 staat?

Als ze grote kerels zijn in vak 13 en 14 geven ze degene aan die dit gedaan heeft. Sorry voor het over 1 kam scheren

DK

Wat bezielt zo'n doorgesnoven eencellige om dit te doen? Wat denk je er in godsnaam mee te bereiken. Je helpt de club naar de klote, heeft invloed op de wedstrijd morgen en zo'n meiske misschien voor het leven getekend.

Maar waarschijnlijk kan die idioot niet eens denken.. De sfeer was in ieder geval mooi verpest. En ik vermoed dat dit Henk zo langzamerhand ook wel aan het denken zet vwb het verlengen van zijn contract.

Nightmarelwd

Citaat van: Treb op januari 30, 2016, 12:57:08
Als ze grote kerels zijn in vak 13 en 14 geven ze degene aan die dit gedaan heeft. Sorry voor het over 1 kam scheren

Ben ik met je eens. De dader moet je nooit meer binnenlaten.

MI-Sider for Life

Cambuur123

Het was 1(!) supporter Nederland! Don't blame the rest of us! Iedere club heeft dit soort ertussen zitten, wij helaas ook. Hoop dat het meisje snel hersteld!

Hup Cambuur! 2-1

Cor

Citaat van: Cambuur123 op januari 30, 2016, 13:01:33
Het was 1(!) supporter mongool Nederland! Don't blame the rest of us! Iedere club heeft dit soort ertussen zitten, wij helaas ook. Hoop dat het meisje snel hersteld!

Hup Cambuur! 2-1

Cambuur LWD

Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2016, 12:45:17
Ik vind een aantal dingen bijzonder triest:

1) Dat er iemand, die cambuur op vrijwillige basis helpt, gewond is geraakt...
2) Dat mensen niet weten of voetbalveld nu met een -d of -t is...
3) Dat de schuld door sommigen ook nog bij de steward zelf gelegd wordt

Als je het op mij doelt? Ik geef gewoon de situatie uit een andere hoek weer. Iedereen heeft nu wel gewezen naar de dader en dat is ook de hoofdschuldige  (want het was verboden). En je kan de schuld leggen bij de organisatie (slechte fouillering, slechte inschatting, slechte instructies richting de stewards).

Het was daarbij ook geen slimme actie van haar om naar vuurwerk te lopen en erop te gaan staan. En dan kan je hierop zeiken, maar ik doe hierbij de aanname dat iedereen wel voorlichting van vuurwerk heeft gehad.

Al met al behoorlijk klote voor haar en hoop dat het meevalt!

diekhuzen

Citaat van: mugel op januari 29, 2016, 21:17:15
Misschien lelijk, maar gewoon dichttimmeren achterin zondag! 4-3-3 is nu wel klaar en hebben we niet de spelers voor!

In ieder geval mes tussen de tanden en fietsketting in de sokken! Zo lang mogelijk zonder tegengoal en kansjes komen er altijd..

Betere opstelling is er niet!

Casuals-lwd

Denk je dat wij van vak 14 dit normaal vinden. Fijn dat je iedereen over één kam scheert.
_O_

poelie-lwd

Integendeel. Jou kennende worden dit soort acties niet getolerereerd en zitten we aardig op 1 lijn wat dit aangaat.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Collingwood

Moeilijk om het nu nog over het voetbal te hebben, maar Narsingh is weer eens niet fit. Rosheuvel er dus in. Middenveld met Overgoor, Byrne en Van de Streek. Houtkoop zal dan wel linksbuiten staan (bron: Henk de Jong op OF).
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

SCC-J

Citaat van: DayDreamer op januari 30, 2016, 12:54:32
Kom op zeg, ze krijgen instructies om vuurwerk van het veld te trappen, of proberen uit te trappen. Dat meisje ziet dat er vuurwerk ligt en probeert wat, dat het zo'n krachtige "bom" was kan zij toch niet weten op moment dat het er ligt. Die schoen van haar vliegt gewoon meters weg. Echt dat er serieus mensen haar de schuld ook nog geven of zeggen dat het dom is  :?

Dit soort reactie kan ik me ook dood aan ergeren. Niemand legt de schuld bij haar! Waarom wil je dat zo graag bij mensen in de mond leggen die de handelswijze/instructies aan kaarten.