Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 82
  • Total: 83
  • fred
82 gasten, 1 lid
fred

SC Cambuur - dkv 31-1-2016

Gestart door fred, januari 10, 2016, 12:46:42

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - dkv

Leonard Nienhuis
51 (75%)
Marvin Peersman
1 (1.5%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Martijn van der Laan
5 (7.4%)
Vytautas Andriuskevicius
1 (1.5%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Jack Byrne
6 (8.8%)
Sjoerd Overgoor
1 (1.5%)
Mikhail Rosheuvel
1 (1.5%)
Rai Vloet
1 (1.5%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (1.5%)

Totaal aantal stemmen: 65

Stemmen gesloten: februari 07, 2016, 17:31:56

sccambuurlwdd

Destroyer

Citaat van: Ravnajuv op januari 30, 2016, 15:21:20
Ja, we hebben na het incident bij jullie heel vlug dat spandoek gemaakt  :zucht

Dan kun je net zo goed zeggen: Die supporter van Cambuur heeft van dat spandoek gehoord en heeft daarom die vuurwerkbom gegooid, met de hoop dat dit zou gebeuren.

Dat slaat ook nergens op.

Puur toeval, dat doekje en het incident. Overigens denk ik neit dat Cambuur hier nou lang last van zal hebben. Het was een ongeluk en het gebeurt wel vaker (Feyenoord ook al eens)

We hebben meer last van jou dan dat incident. Hop hop naar je holletje  :_spank
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

Citaat van: Ravnajuv op januari 30, 2016, 15:21:20
Ja, we hebben na het incident bij jullie heel vlug dat spandoek gemaakt  :zucht

Dan kun je net zo goed zeggen: Die supporter van Cambuur heeft van dat spandoek gehoord en heeft daarom die vuurwerkbom gegooid, met de hoop dat dit zou gebeuren.

Dat slaat ook nergens op.

Puur toeval, dat doekje en het incident. Overigens denk ik neit dat Cambuur hier nou lang last van zal hebben. Het was een ongeluk en het gebeurt wel vaker (Feyenoord ook al eens)

Echt een boer, met een dirty mind!!

Vedetski

Citaat van: Vedetski op januari 30, 2016, 14:52:57
Daar in dkv lachen ze zich ziek.

De ene na de andere wedstrijd verliezen we op lachwekkende wijze.

Onze topscorer wordt voor een schijntje verkocht.

En nu dit incident weer.

Allemaal koren op de molen van dat stelletje kl#te boeren.

Ik ben er klaar mee. Oprollen die lui morgen. Koste wat het kost die 3 punten hier houden.

Supporters als één blok achter het team staan morgen. Ze hebben ons nodig!

Samen met 12 man vechten voor de punten en zorgen voor de ommekeer die we nodig hebben.

Morgen is de dag van de waarheid!  |:)

Ik citeer mezelf even. F#ck dat spandoek van die boeren. Reactie op het incident of niet, wij trekken ons er niks van aan. Morgen volle bak!! |:) l0l

Marc S

Mocht dat waar zijn, waar ik niet van uit ga. Dan mogen ze ophouden ons voor tokkies en dergelijke uit te maken. Dat zou dan wel van een erg walgelijk niveau zijn.

Bill Shankly

Door werkzaamheden kon ik vandaag niet bij de training zijn.
Maar ook ik hoop dat de vrouwelijke steward weer geneest en hier goed uitkomt.

En voor de idioot en of idioten die het vuurwerk gooiden
l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l l8l

Casuals-lwd

Het leek wel een georganiseerde actie, eerst werden er 4 rookbommen in de gracht gegooid daarna gooide er één een Cobra6 t veld op.

pvanbuijtene

Citaat van: Marc S op januari 30, 2016, 15:41:34
Mocht dat waar zijn, waar ik niet van uit ga. Dan mogen ze ophouden ons voor tokkies en dergelijke uit te maken. Dat zou dan wel van een erg walgelijk niveau zijn.

Hou op juh, dat spanddoek was er al eerder voordat het incident in lwd. Het hing bij hun op de training dat 10:00 begon.

Lore

Citaat van: SCC-J op januari 30, 2016, 13:46:35
is er al:

Ik heb wel eens commentaar gehad op een reactie van CC op een incident, maar hiervoor mijn complimenten!

Lore

Citaat van: Unknown op januari 30, 2016, 13:59:55
En nu dit treurige ongeluk.

Echt? Als ik met 120 kilometer per uur door de bebouwde kom een botsing veroorzaak, dan is dat toch geen treurig ongeluk? Dit is toch gewoon een (vuurwerk)bom? Dan ben je op zijn minste roekeloos.

En als je vuurwerk op een kunstgrasveld gooit, dan weet je toch dat je schade veroorzaakt? Dan ben je op zijn minste een vandalist.

Ik ben het wel met je eens dat de dader dit waarschijnlijk niet heeft gewild, maar met dit soort vuurwerk en op zo'n drukke plaats is echt heel, heel erg dom!

Marc S

Citaat van: pvanbuijtene op januari 30, 2016, 15:52:50
Hou op juh, dat spanddoek was er al eerder voordat het incident in lwd. Het hing bij hun op de training dat 10:00 begon.

Ohhh, bij hun training, dacht dat ze het morgen mee zouden nemen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casuals-lwd op januari 30, 2016, 14:46:18
Ik ga er toch niet vanuit dat iedereen nu het knalvuurwerk in t voetbal algemeen afkeurt.

Citaat van: Destroyer op januari 30, 2016, 15:04:09
Ik moet er niet aan denken dat het vuurwerk uit diegene zijn handen zou zijn geglipt en dan per ongeluk in je capuchon bedaart. Brrrrr. ...

Gelukkig heeft diegene ook zijn daad beseft en aangegeven.

Henk, held, bedankt

Delamere

Goed dat de dader zichzelf heeft aangegeven, hebben we morgen in ieder geval geen last van. Verder wens ik de vrouwelijke steward heel veel sterkte.
Mooi ook dat veel mensen hier afstand hebben genomen van deze achterlijke actie. En dat terwijl iemand op FB denkt dat 95% van de supporters van Cambuur debielen zijn. Maar die woont dan ook in Oude Pekela, daar waar 95% van de bevolking in een clownspak rondloopt.

666

Citaat van: Delamere op januari 30, 2016, 17:08:11
Goed dat de dader zichzelf heeft aangegeven, hebben we morgen in ieder geval geen last van. Verder wens ik de vrouwelijke steward heel veel sterkte.
Mooi ook dat veel mensen hier afstand hebben genomen van deze achterlijke actie. En dat terwijl iemand op FB denkt dat 95% van de supporters van Cambuur debielen zijn. Maar die woont dan ook in Oude Pekela, daar waar 95% van de bevolking in een clownspak rondloopt.

FB  :_schater
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: Delamere op januari 30, 2016, 17:08:11
95% van de bevolking daar is het kind van hun eigen broer.