Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Rai Vloet

Gestart door DK, januari 29, 2016, 10:01:36

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 10:42:53
Welkom jongen, maak ons gek. En voor alle azijnpissers hier. Kap nou s met iemand te veroordelen voordat je ook maar iets van hem gezien hebt.
Volgens mij wordt Vloet niet veroordeeld maar onze fantastische TD.
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?

In ieder geval welkom Rai en succes in ons mooie geel/blauw!

Vedetski

Succes bij de mooiste club van het land  |:)

DayDreamer

Betekent dit dat hij positie van Byrne / Streek ( 10 ) komt te spelen, achter Barto / Berisha?

:0=  Cambuur verschaf eens duidelijkheid.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:02:33
Ik meende dat we namelijk een spits en misschien wel een buitenspeler zochten, dan kom je niet met een AM aanzetten? Of snap ik er nou geen reet meer van?

Zo is het!  _O_

Desondanks succes.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op januari 29, 2016, 12:05:26
Zo is het!  _O_

Desondanks succes.
Wat is zo? Dat ik er geen reet van snap? :devil

Cambuur Groningen

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:02:33

Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.

Dokkumer

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:09:56
Weet ik Dokkie, en ik richte me ook niet alleen tot Galdiano, maar tot alle (in mijn ogen) collegae forumlieden die hier bijna nooit ook maar iets positiefs weten uit te kramen. Maar goed, ik geef toe dat ik mss soms ook wel een te roze bril op heb.
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)

Cambuur Groningen

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:15:04
Wat dat betreft ben je misschien wel op het verkeerde moment aanwezig.. Het is nu eenmaal vooral sportief niet zo goed, heeft zijn weerslag op de trouwe forumgangers ;)
Ik geloof in de kracht van positieve energie, zelfs als het slecht gaat :-)

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2016, 12:15:04

Genoeg positiviteit in mijn voorgaande tweets. Maar de laatste tijd met dit wanbeleid op technisch gebied, kan je bijna niet anders. ;)

Dit wordt btw een top weekend, veel bier, derby en 3 punten  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:09:56

Weet je wat daar goed tegen helpt? Een goed glas azijn bij elke maaltijd. Ben je zo verlost van je roze bril :)
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

90% van de tijd bij PSV in de spits gespeeld en de overige 10% als 'aanvallende middenvelder' maar in werkelijkheid vlak achter de spits. snap het gezeur dat het geen spits is daarom ook niet

Vedetski

Citaat van: Cambuur Groningen op januari 29, 2016, 12:18:38
Ik geloof in de kracht van positieve energie, zelfs als het slecht gaat :-)

:clint

EdsjeSCC

Citaat van: Cambuur058 op januari 29, 2016, 12:25:28
90% van de tijd bij PSV in de spits gespeeld en de overige 10% als 'aanvallende middenvelder' maar in werkelijkheid vlak achter de spits. snap het gezeur dat het geen spits is daarom ook niet

Ja lekker boeiend. De Leeuw van Groningen is ook niet een echte spits, als hij de ballen er maar in schiet

hobbes

Hij durft iig van afstand te schieten

Vedetski

Training met 2 goals van hem.
Eerste goal maakt ie beheerst af.
Laatste is een goal waar Barto nog wel eens moeite mee heeft.