Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.128
  • Latest: Ahjajuh
Stats
  • Totaal berichten: 404.910
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 203
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
187 gasten, 2 leden
Voorstopper, zeewolde

Heracles - SC Cambuur [13-03-16]

Gestart door Casuals-lwd, februari 21, 2016, 21:57:52

Vorige topic - Volgende topic

MotM Heracles - Cambuur

Leonard Nienhuis
2 (4.8%)
Marvin Peersman
1 (2.4%)
Darrly Lachman
0 (0%)
Calvin MacIntosh
1 (2.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Erik Bakker
14 (33.3%)
Sjoerd Overgoor
4 (9.5%)
Jack Byrne
20 (47.6%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
0 (0%)
Sander van de Streek
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 41

Stemmen gesloten: maart 20, 2016, 16:48:50

gewoon een fan

Citaat van: michello op maart 14, 2016, 08:10:20
Het was lachwekkend hoe de backs stonden te ballen, daar heb je aan de bal he-le-maal niks aan door gebrek aan kwaliteit en doordat er een rechtspoot op links staat.

Ik moet echt beter gaan opletten, ik ben echt altijd in de veronderstelling geweest dat Vytas een linkspoot is maar heb dit dus duidelijk verkeert  :-[

michello

Citaat van: gewoon een fan op maart 14, 2016, 09:10:30
Ik moet echt beter gaan opletten, ik ben echt altijd in de veronderstelling geweest dat Vytas een linkspoot is maar heb dit dus duidelijk verkeert  :-[

Goedemorgen  8P
Ik doelde op Peersman, dus was het andersom.

Dokkumer

Het is me allemaal wel prima, waarom er nog tijd en moeite in steken als de dames in kwestie niet de mentaliteit en het inzicht hebben dat we hier voor lijfsbehoud voetballen.
Degradatie kan ik accepteren, maar wel met het idee dat de spelers alles gegeven hebben. Helaas heb ik dat idee bij een groot aantal spelers niet.

gewoon een fan

Citaat van: michello op maart 14, 2016, 10:13:03
Goedemorgen  8P
Ik doelde op Peersman, dus was het andersom.

Haha ik dacht al ik kan toch niet zo in de war zijn  :proost

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op maart 14, 2016, 10:39:00
Het is me allemaal wel prima, waarom er nog tijd en moeite in steken als de dames in kwestie niet de mentaliteit en het inzicht hebben dat we hier voor lijfsbehoud voetballen.
Degradatie kan ik accepteren, maar wel met het idee dat de spelers alles gegeven hebben. Helaas heb ik dat idee bij een groot aantal spelers niet.

Er liepen gistermiddag enkele spelers rond zonder een zweetdruppel oppe hasses. Diep en diep triest voor de supporters in het uitvak, wat hef ik een respect voor die mensen.

CamLeeuw

Citaat van: PePe op maart 13, 2016, 20:50:53
Thuis alles winnen en de Graafschap uit, redden we het dan nog?
Ik denk dat het allemaal een mentaliteitskwestie is. Zo'n team zoals die Superboeren hebben zitten niet bepaald geweldige spelers tussen, maar wat ze wel hebben is de inzet, mentaliteit en de wil hebben om te willen winnen. Als je b.v. ziet hoe wij na de 0-1 voorsprong op een relatief zwak Heracles het spel uit handen geven i.p.v. door te drukken en de jacht naar een tweede goal te gaan maken, zegt mij dat genoeg hoe de spelers van ons in hun vel zitten. Of het is angst of er is geen wilskracht zeg het maar.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

De Gast

Vertel mij eens wanneer wij voor het laatst een goedlopende aanval hebben afgerond.. en dan heb ik het dus niet over wat zondagsschoten e.d.
Er schiet mij in elk geval niks te binnen.. het zal ergens vorig jaar zijn geweest denk ik. En dat weten de spelers ook. Je hebt aanvallend niks in te brengen. Hoe moet je dan ooit de 3 punten over de streep helpen.. dat lukt je misschien 1x in de 10 wedstrijden waarin alles meezit. Ik denk dat het elftal daar al vrij moedeloos van is geworden.

sccambuurlwdd

We hebben echt verreweg de zwakste ploeg van de Eredivisie. De Graafschap heeft dit seizoen in veel meer wedstrijden pech gehad dan wij. We mogen nog van geluk spreken dat we door het op papier gunstige programma nog een kans hebben om niet direct te degraderen. Maar dan zal Marcel Keizer wel rigoureuze maatregelen durven nemen. En laten we alsjeblieft afstappen van de 4-4-2. Daarmee hebben we denk ik nog nul kansen gecreëerd.

PePe

VI deelt op Byrne na, allemaal onvoldoendes uit. (Dit vind ik wel erg overdreven)
Dan ga je eerst naar de ranglijst kijken, en vervolgens beoordelen.

moodygrunn

Citaat van: PePe op maart 14, 2016, 17:40:48
VI deelt op Byrne na, allemaal onvoldoendes uit. (Dit vind ik wel erg overdreven)
Dan ga je eerst naar de ranglijst kijken, en vervolgens beoordelen.

scorebordjournalistiek...
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

VI is behoorlijk Graafschap fan valt me op. Die hebben de goodwill, die wij vorige 2 seizoenen hadden.

Bernardo

Citaat van: DayDreamer op maart 14, 2016, 19:40:53
VI is behoorlijk Graafschap fan valt me op. Die hebben de goodwill, die wij vorige 2 seizoenen hadden.
Vrij logisch ook, spelen na de winterstop ook gewoon leuk voetbal....

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bernardo op maart 14, 2016, 19:46:43
Vrij logisch ook, spelen na de winterstop ook gewoon leuk voetbal....

Is ook een leuke club de Graafschap, er zijn er mindere, jammer dat het  wij of zij is.
En wat een mooi stadion is het geworden, vroeger hadden ze nog van die vieze halfronde boogtribunes daar....
Qua spelers maken we elkaar niet zoveel, qua sfeer en publiek ook niet.
Ik hoop dat voordat we daar heen moeten niet meer onderaan staan, anders is het gat te groot als het mis gaat.
Spannende weken voor ons.
|:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 14, 2016, 20:01:13
, vroeger hadden ze nog van die vieze halfronde boogtribunes daar....

Ja die maakten aardig wat lawaai als je daar op sloeg, van die metalen platen waren dat
Henk, held, bedankt