Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
75 gasten, 1 lid
Holwerd voor Cambuur

Tim Bakens

Gestart door dennisw8, februari 17, 2013, 13:31:26

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: poelie-lwd op juni 21, 2013, 20:45:50
Ik ben er niet rouwig om. Veel te traag voor de eredivisie. Denk dat dit ook wel heeft gespeeld bij de TS, vandaar et gevoel verhaal van timmeke.

slaat nergens op dit poelie. en dat weest zelf oek wel denk ik. Qua kop kracht kunnen we Bakens prima gebruiken..............

wiekie1969

Onlangs nog gesprek met jou gehad. Hoop oprecht dat je jaar blijft. Maar zo niet, respect _O_

scclwd

Wat bedoelt hij met 'gevoel'? Gevoel bij Cambuur op zich als club? Misschien mist hij zijn maatjes Rose en De Leeuw?

poelie-lwd

Dat zou niet best zijn wel? Maandag maar gauw wat knopen doorhakken, dit begint op een soap te lijken.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

mescc

Citaat van: scclwd op juni 22, 2013, 10:37:24
Wat bedoelt hij met 'gevoel'? Gevoel bij Cambuur op zich als club? Misschien mist hij zijn maatjes Rose en De Leeuw?

jonkjes bin verwent juh. ze kennen alleen het leven als profvoetballer en als dat ze al begint te vervelen...ze moesten eens weten...

scclwd

Citaat van: Len Cantello op juni 21, 2013, 20:47:07
Traag of snel, ik vind het jammer dat 'ie gaat.
:grolsch

Ik ook. Personality in en buiten het veld.

zeewolde

Citaat van: mescc op juni 22, 2013, 10:42:38
jonkjes bin verwent juh. ze kennen alleen het leven als profvoetballer en als dat ze al begint te vervelen...ze moesten eens weten...

:R :O

Denk na voor je wat schrijft. Ken jij de redenen?

Dokkumer

Citaat van: mescc op juni 22, 2013, 10:42:38
Hou toch op man.. Hij wil alleen fit voetballen om een meerwaarde te zijn en niet iemand die 20 van de 34 wedstrijden geblesseerd op de tribune is.

mescc

Citaat van: Dokkumer op juni 22, 2013, 10:53:53
Hou toch op man.. Hij wil alleen fit voetballen om een meerwaarde te zijn en niet iemand die 20 van de 34 wedstrijden geblesseerd op de tribune is.

ow is dat de reden? heb ik nergens gelezen, alleen dat hij het moeilijk vind om zichzelf weer op te laden voor nieuw seizoen.. dan klinkt het idd logischer

Dokkumer

Citaat van: mescc op juni 22, 2013, 11:01:07
ow is dat de reden? heb ik nergens gelezen, alleen dat hij het moeilijk vind om zichzelf weer op te laden voor nieuw seizoen.. dan klinkt het idd logischer
Nee dat is het absoluut niet ;) Het is trouwens al meerdere malen aangegeven en Bakens had heel veel zin in de Eredivisie.

Eewal

Citaat van: Dokkumer op juni 22, 2013, 12:03:00
Nee dat is het absoluut niet ;) Het is trouwens al meerdere malen aangegeven en Bakens had heel veel zin in de Eredivisie.

is het echt zo slecht dan met zijn heup. zonde man. weet jij wanneer er meer duidelijkheid komt?

Dokkumer

Ik weet verder ook niet hoe het precies gaat, meende namelijk dat de scans wel redelijk positief waren. Hij zou begin volgende week uitsluitsel geven.

KristCambuur

Bakens moet blijven!  :scc
Cambuur till I die!

richard

Blijkt toch gevoelskwestie te zijn!!

Yellow Army

Citaat van: richard op juni 22, 2013, 13:40:37
Blijkt toch gevoelskwestie te zijn!!

Tja, is een beetje een ruim begrip. Je kan er van alles aan ophangen.
Area 58