Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

SC Cambuur - Excelsior 08-05-2016

Gestart door Kuzmanovic-Apeldoorn, maart 13, 2016, 22:28:28

Vorige topic - Volgende topic

MotM Cambuur - Excelsior

Harm Zeinstra
0 (0%)
Erik Bakker
4 (13.8%)
Calvin McIntosch
0 (0%)
Marvin Peersman
0 (0%)
Vytautas Andriuškevičius
0 (0%)
Tom Hiariej
1 (3.4%)
Sander van der Streek
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
1 (3.4%)
Martijn Barto
0 (0%)
Jamiro Monteiro
0 (0%)
Xander Houtkoop
0 (0%)
N. Boutzamar
22 (75.9%)
Wessel Dammers
1 (3.4%)

Totaal aantal stemmen: 27

Harry L.

Citaat van: moodygrunn op mei 08, 2016, 20:38:37
Heeft het vroeger wel gehad onder HdJ en SvdH, op basis daarvan hou ik vertrouwen en reken ik volgend jaar op minimaal 10 goals en 10 assists van hem.

:_schater Nee, dat zit er echt niet in.

Cor

Citaat van: SCC-J op mei 08, 2016, 20:31:30
Nou wat een lolbroek ben jij. Tering sneu ben je dan

Ja man, klopt. Aangenaam azijnseiker

CamLeeuw

Ik kom net weer even bij. Terecht dat wij gedegradeerd zijn. We horen op deze manier niet in de Eredivisie thuis. Veranderingen op bestuurlijk niveau kan ons redden om weer op korte termijn in de Eredivisie te komen. Verder heb ik geen zin in discussies, omdat de macht bij het bestuur zit. Alleen acties zoals Dokkie doet, krijgen gelukkig de aandacht en hebben misschien een positief effect.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!

Vlampiep

Citaat van: AliBombali op mei 08, 2016, 17:35:23
Tweede helft was nog niet eens zo slecht.. De spelers die er voor gingen waren de gasten die hier nog onder contract staan, waarvan een paar er gewoon weinig van kunnen.. Ik kan me er deels iets bij voorstellen; warm weer, we zijn al gedegradeerd en waarschijnlijk zit de helft al met de gedachten bij een lekker hotelletje op ibiza.. Toch lijkt het me respectvol om dan in ieder geval nog te doen alsof je er zin in hebt..

Helaas volgend jaar weer Telstar, Emmen en dat rijtje.. Toch vind ik niet dat je Keizer er nu al op af mag rekenen; er zijn een aantal prima wedstrijden geweest, maar het zat er gewoon niet in.. Keizer had ook niet meer de mogelijkheid om 'zijn' spelers aan te trekken.. Het was vooral los zand van gehuurde 'toppers'; klote dat met name een Van Veen niet beter uit de verf kwam.. Het was ook echt een als.. dan.. seizoen; als we Utrecht uit beter hadden gestaan, dan hadden we gewonnen.. Als Zeinstra die bal tegen de Graafschap niet had laten vallen, dan hadden we die pot gewonnen.. En zo kan ik nog wel zeven scenario's noemen.. Van der Vegt, trek je conclusie en kom er eens eerlijk voor uit dat je slechte zaken gedaan hebt; als ik dat zou doen in mijn werk, had ik ook mijn biezen gepakt..

Nu maar even rust, ik ben benieuwd wie er komt en gaat.. Ik laat me verrassen.. Volgend seizoen staan we er weer!
Het lichtpuntje vandaag was een redelijk spelende Monteiro en een prima debuut van Boutzamar.
Een hardwerkende, maar ongelukkige Barto en Vd Streek probeerden nog iets van de wedstrijd te maken, want voor de rest was het eerlijk gezegd brandhout.
Ik heb afgelopen maandag zowel Overgoor als Boutzamar zien spelen en kan het niet bedenken waarom Keizer start met Overgoor.
En trouwens Zeinstra kan ook echt niet meer, weet ook niet waar hij mee bezig is.

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op mei 08, 2016, 21:31:46

Het lichtpuntje vandaag was een redelijk spelende Monteiro en een prima debuut van Boutzamar.
Een hardwerkende, maar ongelukkige Barto en Vd Streek probeerden nog iets van de wedstrijd te maken, want voor de rest was het eerlijk gezegd brandhout.
Ik heb afgelopen maandag zowel Overgoor als Boutzamar zien spelen en kan het niet bedenken waarom Keizer start met Overgoor.
En trouwens Zeinstra kan ook echt niet meer, weet ook niet waar hij mee bezig is.

Zeinstra lijkt me een prima keeper voor Sneek of Drachten of zo. Gewoon vertellen dat ie niet/nooit weer een kans krijgt

De Gast

Citaat van: CamLeeuw op mei 08, 2016, 21:24:23
Ik kom net weer even bij. Terecht dat wij gedegradeerd zijn. We horen op deze manier niet in de Eredivisie thuis. Veranderingen op bestuurlijk niveau kan ons redden om weer op korte termijn in de Eredivisie te komen. Verder heb ik geen zin in discussies, omdat de macht bij het bestuur zit. Alleen acties zoals Dokkie doet, krijgen gelukkig de aandacht en hebben misschien een positief effect.

Veranderingen zijn inderdaad noodzakelijk. Professionals heb je nodig, geen afdankertjes zoals vd Vegt.

el haj

Citaat van: Cambuur Groningen op mei 08, 2016, 20:36:28
volgens mij speelde onze nieuwe 10 vandaag met nummer 39. Prima speler die Boutzamar

Wat je zegt, speelde maar een halve wedstrijd maar het verschil met Overgoor was wel erg groot. Vastleggen!  :0=

Unknown

Citaat van: Geelblauwstiens op mei 08, 2016, 18:10:39
Wij zijn Cambuur ! Wen d'r maar aan. Dat is onze humor

rot alsjeblieft op met " onze humor"

Geelblauwstiens

Citaat van: Unknown op mei 09, 2016, 11:18:50

Dkv meer jou club? Moeten we allemaal t zelfde denken? Of maandagmorgen kater. Sterkte.
Probeer wat te relativeren zou ik zeggen.

Cor

Citaat van: Unknown op mei 09, 2016, 11:18:50

Ervan uitgaande dat jij ergens in 13 of 14 staat. Het feestje richting Excelsior begon daar, ook al naar het uitvak toe. Mooi dat we in Nederland allemaal anders mogen denken, daar past rot op niet zo goed in. Of telt alleen de mening van jou en je gelijkdenkenden?

thankyou

Had het gister al getypt maar niet op enter gedrukt.
Vond het bijzonder voor een VOLKSCLUB als Cambuur om de laatste wedstrijd geen afscheid te nemen van
Onze helden Henk de Jong en Sandor van der Heide!!!!!!!
Cambuur, Beer & Loyal Mates

Geelblauwstiens

Citaat van: thankyou op mei 09, 2016, 19:17:22
Had het gister al getypt maar niet op enter gedrukt.
Vond het bijzonder voor een VOLKSCLUB als Cambuur om de laatste wedstrijd geen afscheid te nemen van
Onze helden Henk de Jong en Sandor van der Heide!!!!!!!

Hoofdpijndossier schat ik in.
Was wel heel netjes geweest.

Collingwood

In het kader van hoor en wederhoor:

Gerard Bos ‏@GerardBos
Vroeg De Graaf naar afwezigheid De Jong & vd Heide bij afscheid Cambuur. "We wilden ze beide tegelijk. Kon niet, want Henk op vakantie." 1/2

Gerard Bos ‏@GerardBos
(Vervolg) De Graaf, desgevraagd: "Zit niets achter. Ze zijn ook gewoon uitgenodigd voor gepland intern afscheid met personeel." #Cambuur 2/2
Kalmte alleen kan u redden.

jeff

Als je de naar de foto op Sandor zijn instagram ziet. Heeft hij niks gehoord van de club :
https://www.instagram.com/p/BFLprE5GtPJ/

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: jeff op mei 09, 2016, 19:56:34
Als je de naar de foto op Sandor zijn instagram ziet. Heeft hij niks gehoord van de club :
https://www.instagram.com/p/BFLprE5GtPJ/

Nee natuurlijk niet, weer een dikke vette minpunt erbij voor ons bestuur. :rodekaart