Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
82 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 16:07:01
Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is.  Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.

Haha klopt, het is de grootste onzin, zoals ik altijd de grootste onzin verkondig.

Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?

grijskijker

Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 17:14:03
Jullie zijn er dus stellig van overtuigd dat wanneer Arts wilde verlengen we de aankomende jaren met hem verder waren gegaan?
Dat was de intentie wel,maar ben net zo blij dat als jij dat hij niet langer blijft..

richard

Cambuur wou niet met hem verder, zijn zoveel verhalen over die man die niet naar buiten komen maar neem maar van mij aan het is echt verschrikkelijk!! Maandag ook weer een gevalletje geweest richting 2 supporters, tis gewoon een schande!!

grijskijker

Citaat van: richard op februari 21, 2013, 18:01:33
Cambuur wou niet met hem verder, zijn zoveel verhalen over die man die niet naar buiten komen maar neem maar van mij aan het is echt verschrikkelijk!! Maandag ook weer een gevalletje geweest richting 2 supporters, tis gewoon een schande!!
Waarom wordt het dan niet zo naar buiten gebracht?

Ronnie tng

Kan je dat echt niet zelf verzinnen Grijskijker? :O

grijskijker

Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 18:10:14
Kan je dat echt niet zelf verzinnen Grijskijker? :O
Leg jij het dan maar uit.. Maar wel met feiten komen en het liefst nog onderbouwd.. En dan niet komen met ik denk...want dat kan ik zelf wel en daar klopt soms ook niks van.. ;)

richard

Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 18:03:45
Waarom wordt het dan niet zo naar buiten gebracht?

Denk maar eens na en anders ben ik morgenavond wel in Hertje voor uitleg :proost

Dokkumer

Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 16:07:01
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 12:18:43
Citaat van: Ronnie tng op februari 21, 2013, 12:01:42
Citaat van: grijskijker op februari 21, 2013, 11:20:14
Citaat van: SCCdrachten op februari 21, 2013, 11:12:08

Ik geloof er in ieder geval niet in!! Het verhaal dat hij niet wou verlengen.

Bekijk deze link maar dat is de persconferentie en daar zegt Smidt ook weer dat Arts zelf weg wou..

http://www.jupilerleague.nl/video/1011449.php

Alsof altijd alles op de manier zoals het in werkelijkheid gaat naar buiten gecommuniceerd word. Ik denk ook dat Cambuur al heeft laten doorschemeren bij Arts dat z'n contract niet verlengt zou worden. Hij kreeg dus de mogelijkheid om zelf niet te verlengen, zodat dat beter op z'n CV staat en hij wellicht makkelijker een nieuwe club kan vinden.
http://cambuur.nl/nieuws/alfons-arts-vertrekt-einde-seizoen

En tijdens dit programma(http://cambuur.nl/nieuws/cambuur-trio-vanavond-boppesclach-kafee-op-omrop-frysl%C3%A2n) is nog duidelijk gezegd dat ze(Cambuur en Arts) met elkaar verder wouden de komende jaren..

Maar goed gaan jullie er maar vanuit dat de waarheid niet naar buiten is gebracht..(gevalletje "zo de waard is...)

Grijskijker, sommige mensen geloven alleen wat ze willen geloven. Iedereen ziet dat een tomaat rood is, maar zij zullen ons altijd proberen te overtuigen dat ie blauw is.  Simpelweg omdat ze willen dat ie blauw is.
Elke keer als die tomaat uit het Hert komt rollen is ie anders flink blauw hoor :devil

Uiteindelijk zal de waarheid wel in het midden liggen...

scclwd

Laat me raden. Die twee supporter waren jij en de Raaf?

Dokkumer

Dan ga ik op het eerste deel in.. Wat tussen de club en Arts besproken is komt niet naar buiten als een soort "Gentlemens Agreement". Gebeurt veel vaker dan je denkt.

richard

Citaat van: scclwd op februari 21, 2013, 19:42:03

Laat me raden. Die twee supporter waren jij en de Raaf?

Nee domoor!!

denistel

nee tuurlijk niet want de raaf was meteen al pleitte  en wij waren oek op tijd weg.

maar dit is het topic van de nieuwe trainer dus waar gaat het over???

hydoscc

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:18:12
Dan ga ik op het eerste deel in.. Wat tussen de club en Arts besproken is komt niet naar buiten als een soort "Gentlemens Agreement". Gebeurt veel vaker dan je denkt.

mee eens

scclwd

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2013, 20:18:12

En jij gaat er maar vanuit dat dat nu ook het geval is. Gevalletje tomaat.

denistel

mooie reportage van hem gister op of,,,hopen dat ie hier het zelfde neer
kan zetten als bij vvog.