Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Citaat van: Galdiano op december 10, 2013, 20:19:05
Christovao is nu weer geblesseerd geloof ik! Anders mag hij er zeker in!

Die blessure viel wel mee geloof ik....

Tukker

Citaat van: TM op december 10, 2013, 18:57:42
Wat een onzin om resultaten van 10/15 jaar geleden erbij te halen. Toen waren de huidige spelers nog net oud genoeg om te fietsen zonder zijwieltjes.
Ik vind dat geen onzin; destijds was ook iedereen er van overtuigd dat Cambuur kansloos was tegen de wereldkampioen. Het geeft aaandat er gewoon van alles mogelijk is. Cambuur-Ajax is in ieder geval een wedstrijd die we in het verleden hebben kunnen winnen. Dus waarom nu niet tegen een misschien wel CL-overwinteraar.

Maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. Ik verwacht een sterke Lukoki die FdB wil laten zien dat ie bij Ajax 1 hoort. En hopelijk een fantastische 12e man (zonder Tukker die andere verplichtingen heeft  ;(  mochten het mooie sjaaltjes zijn die gratis verdtrekt worden en er is iemand die daar geen waarde aan hecht houd ik me aanbevolen ).

Om ontopic te blijven hoop ik dat Dwight een gretig elftal op de mat weet te zetten tegen Ajax. Ik heb er alle vertrouwen in  |:)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur Groningen

Kopbal van Ramon Zomer... :? Spoel je mond Dwight!

sunderland

Zet nou verdomme Ritzmaier op 10 .Iedereen ziet dat .speelt 15 min op 10 en we blazen ajax weg .

Galdiano

Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 16:49:08
Zet nou verdomme Ritzmaier op 10 .Iedereen ziet dat .speelt 15 min op 10 en we blazen ajax weg .

Kwam door Barto en Christovao. Ritzmaier op 10 ook niet gezien!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goutum

Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 16:49:08

Wie moet er op links dan?? Vond Bakker vandaag op 10 zeer goed spelen. Tot er een betere linksvoor is, is dit de beste tussenoplossing.

sunderland

Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:08:42
Wie moet er op links dan?? Vond Bakker vandaag op 10 zeer goed spelen. Tot er een betere linksvoor is, is dit de beste tussenoplossing.
ja jong lekker zo doorgaan .Bakker heeft lekker kort bij hemmen gespeeld en goeie schoten op doel gehad

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 15, 2013, 16:56:54
Kwam door Barto en Christovao. Ritzmaier op 10 ook niet gezien!
ogen open doen .

Goutum

Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 17:20:09
ja jong lekker zo doorgaan .Bakker heeft lekker kort bij hemmen gespeeld en goeie schoten op doel gehad

Met Ritzmaier op 10 hadden we gewonnen. Ga slapen jong.

sunderland

Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:29:59
zeg ik dat sloege .Bakker heeft aardig gespeeld maar brengt te weinig op die positie .

Goutum

Citaat van: sunderland op december 15, 2013, 17:42:47
zeg ik dat sloege .Bakker heeft aardig gespeeld maar brengt te weinig op die positie .

Zo breng je het wel anders. Met een beetje meer geluk en geen domme rode kaart hadden we in deze opstelling zo van Ajax kunnen winnen.

legeips

Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:08:42

Tsssss...
Bakker is minder creatief en dreigend dan Ritzmaier. Je beste speler op een armoe positie zetten vind ik gewoon dom. We creëren nu nog minder, dan eerder. (En toen creëerden we al minimaal)

Heb je de aanvallen door het midden geteld? Dat was ook niet nodig want dat waren er 0. En jongens, Barto??? Die jonge hoort niet thuis op dit podium, die bal die hij door kon tikken op Hemmen, geeft aan dat hij het simpel weg niet aan kan. En dan boos zijn omdat hij dacht aan een overtreding. Wees boos op jezelf Martijn, want zoiets noemen ze onmacht.

En voordat iedereen weer over me heen gaat vallen over mijn kritiek op Barto. Zijn inzet is niks mis mee, maar hij heeft onvoldoende capaciteit voor dit niveau.

Het seizoen afmaken met jongens als Barto en Schokker is directe degradatie.

We moeten de voorhoede versterken met 2 vleugelspitsen en 1 spits en terug naar het spel van begin van het seizoen. Het verzorgde vooruit voetballen!

legeips

Citaat van: Goutum op december 15, 2013, 17:29:59

Schoten???????

Welke wedstrijd hest stou keken jong. Bakker had 1 mooi schot, net naast.

Ritzmaier is beter dan Bakker op 10. Laat ik het anders zeggen. Als Ritzmaier tegen RKC en Ajax op 10 had gespeeld waren 4 tot 6 punten zeker haalbaar en dan nog maar te zwijgen over de onnodige rode kaart. Want nu moeten we onze beste speler missen tegen NAC. En dat is een flinke aderlating.

Maar dat heb ik zeker weer verkeerd geanalyseerd. l0l

De Gast

Speelt ie niet gewoon niet tegen Utreg?

Goutum

Citaat van: legeips op december 15, 2013, 20:24:30
Tsssss...
Bakker is minder creatief en dreigend dan Ritzmaier. Je beste speler op een armoe positie zetten vind ik gewoon dom. We creëren nu nog minder, dan eerder. (En toen creëerden we al minimaal)

We creëerden gister meer kansen dan tegen Twente en Feyenoord, bovendien werd er gescoord. Met een beetje meer geluk hadden we gister gewonnen. Ook tegen RKC verdubbel je het aantal uitdoelpunten in deze opstelling. NEC win je. Hoezo, we creëren nu nog minder?? 

Citaat van: legeips op december 15, 2013, 20:31:16
Schoten???????

Welke wedstrijd hest stou keken jong. Bakker had 1 mooi schot, net naast.

Ritzmaier is beter dan Bakker op 10. Laat ik het anders zeggen. Als Ritzmaier tegen RKC en Ajax op 10 had gespeeld waren 4 tot 6 punten zeker haalbaar en dan nog maar te zwijgen over de onnodige rode kaart. Want nu moeten we onze beste speler missen tegen NAC. En dat is een flinke aderlating.

Maar dat heb ik zeker weer verkeerd geanalyseerd. l0l

Het zit je nog steeds dwars dat je een keer kritiek gekregen hebt he?! Slaap je nog wel goed?

Laat ik mijn punt iets beter uitleggen. Wie beter op 10 speelt, Bakker of Ritzmaier, daar valt over te twisten. Dat zie je aan de meningen hier op het forum, maar ook aan de keuze van de TS. Mijn stelling is dat de optelsom van het geheel, met Bakker achter de spits en Ritzmaier op links hoger is, dan wanneer Ritzmaier op 10 speelt en iemand anders op links.