Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
73 gasten, 4 leden
mario, Poetser, Bankzitter, zeewolde

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

De rest van het seizoen overstappen op 4-4-2.

Gezien het armzalige nivo van onze vleugelspelers en het krappe budget moet je kijken naar het materiaal wat wel mee kan in de eredivisie. Leuk hoor dat 4-3-3, maar we zijn al 17 wedstrijden vleugellam.

Een blok van 4 middenvelders met Makrini en van Brakel controlerend en Bakker en Ritzmaier als aanvallende middenvelder posteren. Als we dit in de vingers hebben zou je van Moorsel op de plaats van van Brakel kunnen zetten om nog meer voetbal op het middenveld te krijgen.

In de punt is Hemmen aanspeelpunt en onbetwist, daarnaast zou ik als prio nr 1 een type Reza zoeken die om Hemmen heen de ruimtes kan benutten.

Verdedigend staat het goed al heb ik mijn twijfels bij Nienhuis. Met name hoge ballen verwerkt hij niet adequaat. Werk voor Grotenhuis dus. Vooralsnog uiteraard mooi laten staan.

Nogmaals, 4-3-3 is een prachtig systeem maar als je geen vleugelspitsen hebt die dat goed kunnen invullen kun je wel ophouden.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

John Hiatt

Volgens mij kunnen we beter iets minder voetbal hebben en iets meer knokgehalte in de ploeg.

speculeter

Citaat van: John Hiatt op december 16, 2013, 07:54:45
Volgens mij kunnen we beter iets minder voetbal hebben en iets meer knokgehalte in de ploeg.
dat zag je id in tweede helft tegen ajax.
de mugjes van brakel en lukoki eruit
en barto en cristavoa erin.
ziet er heel anders uit qua body.

sunderland

Citaat van: peter op december 16, 2013, 09:05:45
dat zag je id in tweede helft tegen ajax.
de mugjes van brakel en lukoki eruit
en barto en cristavoa erin.
ziet er heel anders uit qua body.
zeg ik toch steeds.Er zullen waarsch 3 nieuwe spelers komen .Moeten ook fysiek sterk zijn .In de duels tegen de concurentie zal fysiek belangerijk worden

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: sunderland op december 16, 2013, 09:09:48
zeg ik toch steeds.Er zullen waarsch 3 nieuwe spelers komen .Moeten ook fysiek sterk zijn .In de duels tegen de concurentie zal fysiek belangerijk worden

Hoe dichter bij de eindstreep hoe fysieker het wordt
Henk, held, bedankt

legeips

Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 07:16:35
We creëerden gister meer kansen dan tegen Twente en Feyenoord, bovendien werd er gescoord. Met een beetje meer geluk hadden we gister gewonnen. Ook tegen RKC verdubbel je het aantal uitdoelpunten in deze opstelling. NEC win je. Hoezo, we creëren nu nog minder?? 

Het zit je nog steeds dwars dat je een keer kritiek gekregen hebt he?! Slaap je nog wel goed?

Laat ik mijn punt iets beter uitleggen. Wie beter op 10 speelt, Bakker of Ritzmaier, daar valt over te twisten. Dat zie je aan de meningen hier op het forum, maar ook aan de keuze van de TS. Mijn stelling is dat de optelsom van het geheel, met Bakker achter de spits en Ritzmaier op links hoger is, dan wanneer Ritzmaier op 10 speelt en iemand anders op links.

:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

legeips

Citaat van: legeips op december 16, 2013, 17:04:32
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater

He, even bijkomen hoor..
Maak je nou maar geen zorgen over mijn slaapgebrek, want ik slaap heerlijk. Je kan je beter druk maken over je eigen gebrek aan voetbal inzicht.

Als ik jou was zou ik de bierbuik posse vragen om hulp, want zowel je mening als je analytisch vermogen doet me echt minder dan je zelf denkt of hoopt.

Goutum

Citaat van: legeips op december 16, 2013, 17:43:24
He, even bijkomen hoor..
Maak je nou maar geen zorgen over mijn slaapgebrek, want ik slaap heerlijk. Je kan je beter druk maken over je eigen gebrek aan voetbal inzicht.

Als ik jou was zou ik de bierbuik posse vragen om hulp, want zowel je mening als je analytisch vermogen doet me echt minder dan je zelf denkt of hoopt.

Geef nou eens antwoord op mijn vraag; heb je zelf ooit gevoetbald?

Lore

Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 19:05:04

Dat zegt uiteindelijk helemaal niets. Ik heb mijn hele leven gevoetbald, maar snap er nog steeds geen kut van!

richard

als iemand nog beweerd dat bakker op 10 beter is als ritzmaier die kan voortaan maar beter naar een korfbalclub gaan!!!!!! zet dan barto/christovao maar op links maar ritzmaier nooit meer!!!!

okkele

vind ritzmaier zelf niet dat hij op links hoort richard?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

legeips

Citaat van: okkele op december 16, 2013, 21:31:36
vind ritzmaier zelf niet dat hij op links hoort richard?

Aan zijn onbeholpen spel en overtredingen van afgelopen zondag te zien, heb je antwoord op je vraag.

legeips

Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 19:05:04

Ja Pipo, ik heb zelf gevoetbald en mag namens de KNVB mezelf zelfs gediplomeerd voetbal trainer noemen. Maar als je het niet erg vindt, dan wil ik deze onderonsjes sluiten en ons richten op Cambuur, de spelers en het vertoonde beleid en spel.

Dus laten we de discussies alleen over deze onderdelen houden. :thumbsup

okkele

Citaat van: legeips op december 16, 2013, 21:53:26
Aan zijn onbeholpen spel en overtredingen van afgelopen zondag te zien, heb je antwoord op je vraag.
rare redenatie.
volgens mij voelt hij zich goed op de zijkant(zo zegt hij).
volgens jou wil hij met slecht spel iets duidelijk maken?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: legeips op december 16, 2013, 21:53:26

Dom antwoord sjaak. Hij zegt zelf ook altijd dat hij t liefst aan de linkerkant speelt.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021