Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
90 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

richard

Citaat van: Yellow Army op december 17, 2013, 23:32:22
Vwb de discussie wie beter was op de 10... Vertel mij eerst maar eens welke wedstrijd Bakker of Ritz op 10 heeft gespeeld. We spelen 4-3-3 met de punt naar achteren en dus zonder 10...

whaaaaaaaaaaaaaaaaa must die eens even verdiepen in wedstrijden en trainingen en analyses van trainers en de insteek van de trainers op wat voor manier een wedstrijd in te gaan!!

richard

Citaat van: legeips op december 17, 2013, 22:56:22
Dat deed Ritmaier in zijn betere wedstrijden ook. (de linkerkant open laten) Kijk de wedstrijd tegen groningen maar eens terug. Onze verdedigers kregen toen veel meer ruimte om af en toe door te stomen. Maar de laatste 2 wedstrijden staat hij meer aan de buitenkant, bij gebrek aan een goede vleugelspits. En ondanks we misschien niet veel soeps hebben, blijf ik het onbegrijpelijk vinden dat ze die jongen zo aan laten klooien op die plek.

Maar goed. Meningen zijn verdeeld, laten we maar eens kijken hoe de opstelling er morgen uit ziet en wat het uiteindelijke spel zal zijn.

:thumbsup

Goutum

Citaat van: richard op december 18, 2013, 08:52:15
door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik hier niet zo vaak meer post!!

Euh.. Niet zo vaak?

Lore

Citaat van: richard op december 18, 2013, 08:52:15
door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik hier niet zo vaak meer post!!

Door zulke domme antwoorden weet ik weer waarom ik het niet erg vind dat jij hier niet zo vaak meer post!!

Yellow Army

Citaat van: richard op december 18, 2013, 08:54:46
whaaaaaaaaaaaaaaaaa must die eens even verdiepen in wedstrijden en trainingen en analyses van trainers en de insteek van de trainers op wat voor manier een wedstrijd in te gaan!!

Gedaan. Vertel me nu maar welke wedstrijden wie op 10 heeft gespeeld.
Area 58

legeips

Citaat van: Yellow Army op december 18, 2013, 17:11:24
Gedaan. Vertel me nu maar welke wedstrijden wie op 10 heeft gespeeld.

Als je de wedstrijden bekijkt, dan zie je in het begin dat zowel bakker als Ritzmaier op de goede momenten achter hemmen speelt. Van de 2 is Ritzmaier de speler met de meeste dreiging.

Maar ook na vanavond moeten we de conclusie trekken dat het wat creëeren van kansen erg nihil is. Ik zie de wedstrijd tegen NAC ook met enig angst en beven tegemoet. Ik vrees dat we na het weekend de rode lantaren drager zijn. Want zo weinig creëeren en zo knullig goals tegen krijgen geeft mij weinig hoop op de goede afloop.

Daddy T.

Citaat van: legeips op december 18, 2013, 22:02:17
Want zo weinig creëeren en zo knullig goals tegen krijgen geeft mij weinig hoop op de goede afloop.
Zolang je zelf genoeg scoort is het knullig tegen krijgen van een goal niet zo'n issue (zie Eagles), wij hebben echter voorin niets in te brengen.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

legeips

Citaat van: Daddy T. op december 18, 2013, 22:06:03
Zolang je zelf genoeg scoort is het knullig tegen krijgen van een goal niet zo'n issue (zie Eagles), wij hebben echter voorin niets in te brengen.

I rest my case..

SCCRulez

Voorhoede Feldballe-Barto-Cristovao pffffff.
Wat een rommelig zootje, heb vrijwel geen goede aanval gezien.

Hopelijk in januari voorhoede Tighadouini- Hemmen- de Sa; Meer scorend vermogen, betere voorzetten

richard

Wordt het niet eens tijd dat we grote partijen gaan doen op trainingen......sterker worden elkaar aanpakken en de waarheid durven te zeggen en belangrijkste.....ingrijpen op het moment dat het fout gaat en niet achteraf......!! Had er veel vertrouwen in maar zoals het nu al weken gaat.......arts syndroom!!

De Gast

Heeft er niks mee te maken. Kwaliteit!

666

Citaat van: SCCRulez op december 18, 2013, 23:37:39
Voorhoede Feldballe-Barto-Cristovao pffffff.
Wat een rommelig zootje, heb vrijwel geen goede aanval gezien.

Hopelijk in januari voorhoede Tighadouini- Hemmen- de Sa; Meer scorend vermogen, betere voorzetten

Voorhoede met Lukoki Barto en Ritzmaier in de 1e helft wordt ik ook niet vrolijk van.

en ja Tighadouini - Hemmen - de Sa kan een better combinatie worden.

En waar is de lef om naar voren te spelen gebleven.
Tikkie terug tikkie breed  :O
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: De Gast op december 19, 2013, 07:06:39
Sorry, dat vind ik onzin. Je kunt altijd trainen op vaste patronen en daar is een 11 tegen 11 partijvorm een hele goede oefening voor.

richard

Citaat van: De Gast op december 19, 2013, 07:06:39

Kwaliteit eens maar je moet verder als groep en sterker worden......

AL

Toon eens lef en wissel eens aanvallend man!
1-0 achter en dan 2 verdedigers erbij gooien, ik zal het wel niet snappen....
Zet Oebele er eens bij achter Hemmen!!