Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
83 gasten, 6 leden (1 verborgen)
Holwerd voor Cambuur, Huizen, bok, Thijs09876, zeewolde

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: AL op december 21, 2013, 22:04:48
Toon eens lef en wissel eens aanvallend man!
1-0 achter en dan 2 verdedigers erbij gooien, ik zal het wel niet snappen....
Zet Oebele er eens bij achter Hemmen!!

Dijkstra speelde niet achterin, maar bracht zowaar iets meer voetbal. Balvaster en meer overzicht. En ook vBoxel als stormram kan ik wel begrijpen....
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

AL

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2013, 22:13:08
Dijkstra speelde niet achterin, maar bracht zowaar iets meer voetbal. Balvaster en meer overzicht. En ook vBoxel als stormram kan ik wel begrijpen....

Na de 1-0, maar eigenlijk al in de rust zou ik Oebele brengen.
Is toch de enige speler in de selectie die een steekbal kan geven en uit het niets iets moois uit de hoed kan toveren.
Nu speelde we (uitezonderd de 1e 5 minuten) om niet te verliezen.

Tukker

Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

kgscc

Citaat van: Tukker op december 21, 2013, 22:52:02
Lodeweges wil er spelers bij hebben

http://nos.nl/video/589555-lodeweges-wil-er-spelers-bij-hebben.html
Dat willen alle trainers, zeker als ze verliezen. Maar je bent niet voor niks trainer. Je moet zorgen dat wat je hebt beter wordt en zeker niet minder.

Tanjajeah

Citaat van: kgscc op december 21, 2013, 23:35:01
Dat willen alle trainers, zeker als ze verliezen. Maar je bent niet voor niks trainer. Je moet zorgen dat wat je hebt beter wordt en zeker niet minder.

Op zich is dat waar, maar je moet ook tot de conclusie komen dat Cambuur kwaliteit mist om in de eredivisie te overleven. Wel opvallend: de TS krijgt Lukoki maar niet aan de praat en ik begrijp nog steeds niet waarom Feldballe is aangetrokken. Komt duidelijk handelingssnelheid tekort. Komt uberhaupt snelheid tekort. Je zou zeggen; dat zie je na 1 training. Maar goed. Een speler aantrekken die blijkt tegen te vallen, dat overkomt iedere club..

De Gast

Je mist een jongen als Ritzmaier gisteravond. De missing link tussen midden en aanval.

Harry L.

Je kan duidelijk de vinger niet op de zere plek leggen. Helaas hebben we geen geld voor een nieuwe, ander had je van mij de witte zakdoek gekregen

Destroyer

De hele TS geeft compleet gefaald! De hele voorhoede op hemmen na deugt niet. Simpel. We hebben inweze zonder vleugels gespeeld! Posities werden notabene opgevuld door anderen! Gemiste kans.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: AL op december 21, 2013, 22:04:48
Toon eens lef en wissel eens aanvallend man!
1-0 achter en dan 2 verdedigers erbij gooien, ik zal het wel niet snappen....
Zet Oebele er eens bij achter Hemmen!!

Oebele had waar meer vertrouwen moeten hebben een wat vaker opgesteld, weet zeker dat hij Hemmen beter kan bedienen dan die lui die nu op de vleugels stonden.

Leovardia

Citaat van: Tanjajeah op december 21, 2013, 23:45:28
Op zich is dat waar, maar je moet ook tot de conclusie komen dat Cambuur kwaliteit mist om in de eredivisie te overleven. Wel opvallend: de TS krijgt Lukoki maar niet aan de praat en ik begrijp nog steeds niet waarom Feldballe is aangetrokken. Komt duidelijk handelingssnelheid tekort. Komt uberhaupt snelheid tekort. Je zou zeggen; dat zie je na 1 training. Maar goed. Een speler aantrekken die blijkt tegen te vallen, dat overkomt iedere club..

Lukoki krijgt zichzelf niet aan de praat. Zo makkelijk alles op de ts af te schuiven. De ts is prima. Het niveau van een aantal basisspelers houdt niet over op eredivisie niveau. Kun je trainen en lullen wat je wilt; dan haal je niet meer in. Enige manier is versterkingen. Als trainer ben je vaak ook maar zo goed als je materiaal. Ik vind Lodeweges een toptrainer, hij laat zich niet gekmaken. Wat had je dan liever! Type als McDonald of gert kruys???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Destroyer

Citaat van: Leovardia op december 22, 2013, 09:30:59
Lukoki krijgt zichzelf niet aan de praat. Zo makkelijk alles op de ts af te schuiven. De ts is prima. Het niveau van een aantal basisspelers houdt niet over op eredivisie niveau. Kun je trainen en lullen wat je wilt; dan haal je niet meer in. Enige manier is versterkingen. Als trainer ben je vaak ook maar zo goed als je materiaal. Ik vind Lodeweges een toptrainer, hij laat zich niet gekmaken. Wat had je dan liever! Type als McDonald of gert kruys???

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dat kun je de TS dan toch aanrekenen, als er spelers HET niveau niet halen? Ik kraak de complete TS bijvoorbeeld niet af, maar ik vind wel dat er verkeerde keuzes zijn gemaakt. Onze flanken zijn gewoon te dun bezet geweest.

Lodeweges had gisteren een paar wissels die ik niet snapte.

Als Lukoki 22 wedstrijden MOET spelen omdat hij anders veel duurder wordt qua huur zoals sommigen zeggen, dan kan ik me inleven dat hij nog opgesteld staat. Maar hij heeft mij niet kunnen overtuigen al die wedstrijden, dus eruit SVP na de 22 wedstrijden.

AL

De TS kun je wel aanrekenen dat ze v Brakel elke week weer opstellen.
Dan heb je met Makrini 2 controleurs en domweg te weinig voetbal, diepgang en scorend vermogen (als we die al hadden) op het middenveld!!
Ok, voorin kom je gruwlijk tekort en dat zeiden de meesten al aan het begin van het seizoen.
Toch vind ik dat Dwight steeds meer het accent legt op het niets weggeven ipv voor uit te voetballen.

Gisteren ook weer spelen om niet te verliezen en verdedigende wissels brengen.
Laat de rollen maar omdraaien: Henk hoofdtrainer en Dwight assistent.

John Hiatt

Je moet het interview met deze man eens terugluisteren van de wedstrijd tegen Groningen. Niks van wat hij daar beweert, brengt hij in de praktijk.

Cor

En ja hoor, daar beginnen we weer.