Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Als er een middenvelder bij wordt gehaald dan zouden van Ooijen of Roorda goede opties zijn. Van Ooijen laat in JL zien dat hij daar te sterk voor is en toe is aan eredivisiewedstrijden. Roorda blijft wel afwachten, vond het (ondanks zijn trieste DKV  verleden) wel sterke, creatieve middenvelder.

Sakin

We hebben het over spelers halen! Maar wat nou als Leeuwin in de winterstop wordt verkocht? Heb gehoord dat hij mag praten met clubs. Dat zal toch ook niet ongemerkt kunnen... Dan hebben we in mijn ogen een groot probleem achterin. Maar wel een goede bankrekening. Dus moet Lodeweges weer wat doen....

Het tij keren lijkt mij heel moeilijk! Maar vind dat we een netjes aantal punten hebben gehaald voor de winterstop. Alleen Lodeweges moet nu niet alleen maar aan het eigen spelletje denken! Maar ook aan de punten met slecht voetbal.

Lore

Citaat van: Sakin op december 22, 2013, 20:19:52
We hebben het over spelers halen! Maar wat nou als Leeuwin in de winterstop wordt verkocht? Heb gehoord dat hij mag praten met clubs. Dat zal toch ook niet ongemerkt kunnen... Dan hebben we in mijn ogen een groot probleem achterin. Maar wel een goede bankrekening. Dus moet Lodeweges weer wat doen....

Het tij keren lijkt mij heel moeilijk! Maar vind dat we een netjes aantal punten hebben gehaald voor de winterstop. Alleen Lodeweges moet nu niet alleen maar aan het eigen spelletje denken! Maar ook aan de punten met slecht voetbal.

Als het waar is dat er een clausule van 8 ton in zijn contract staat dan geloof ik er niets van dat wij vertrekt. En als hij wel vertrekt voor 8 ton, dan heeft Cambuur mijn zegen.

SCCRulez

Citaat van: Lore op december 22, 2013, 20:26:02
Als het waar is dat er een clausule van 8 ton in zijn contract staat dan geloof ik er niets van dat wij vertrekt. En als hij wel vertrekt voor 8 ton, dan heeft Cambuur mijn zegen.
Blieft mooi bij SCC en Dwight/ Henk gaan paar goeie versterkingen uit hoge hoed toveren met vd Belt!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Collingwood op december 22, 2013, 12:47:38
Als we een goede linksbuiten halen gaan we weer met Ritzmaier - Bakker - El Makrini op het middenveld spelen, lijkt me.
Dit lijkt mij ook het crusiale punt om herstel te krijgen. Weer een goede bezetting op het middenveld, is zelfs redelijk gelukt met Feldballe en Brands op links. Toen werd er gevoetbald van achter uit.

wanneer sluit de transfer periode eigenlijk (weet ik hoe lang we nog kunnen speculeren :y)
Henk, held, bedankt

SCCRulez

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 22, 2013, 20:51:51
Dit lijkt mij ook het crusiale punt om herstel te krijgen. Weer een goede bezetting op het middenveld, is zelfs redelijk gelukt met Feldballe en Brands op links. Toen werd er gevoetbald van achter uit.

wanneer sluit de transfer periode eigenlijk (weet ik hoe lang we nog kunnen speculeren :y)
Tot 31 jan volgens mij. Absoluut zorgen voor goede linksbuiten. Brands exit, de Graaf verhuren, evt Barto/ Schokker verhuren, spits er bij en zou mooi zijn een goede concurrent voor Lukoki erbij te halen, die evt ook op middenveld kan.

piene hassus

en as ferdediger en as kieper as Nienhuis rood krijgt

gewoon een fan

Citaat van: piene hassus op december 23, 2013, 15:08:16
en as ferdediger en as kieper as Nienhuis rood krijgt
Dan spelen wij met 9 man  8P

sunderland

Citaat van: Lore op december 22, 2013, 20:26:02
3 ton

moodygrunn

Volgens Geert van Tuinen (in het wedstrijdverslag tegen utrecht) was het 8 ton
In Henk en Sandor we trust

Lore

kgscc

Citaat van: Tanjajeah op december 21, 2013, 23:45:28
Op zich is dat waar, maar je moet ook tot de conclusie komen dat Cambuur kwaliteit mist om in de eredivisie te overleven. Wel opvallend: de TS krijgt Lukoki maar niet aan de praat en ik begrijp nog steeds niet waarom Feldballe is aangetrokken. Komt duidelijk handelingssnelheid tekort. Komt uberhaupt snelheid tekort. Je zou zeggen; dat zie je na 1 training. Maar goed. Een speler aantrekken die blijkt tegen te vallen, dat overkomt iedere club..

Ik bedoel meer dat je wel kan praten over dat je nieuwe spelers wil, maar dat je dat intern moet doen omdat je op dit moment moet werken met de groep spelers die er nu zijn. Leuk dat gepraat van Lodeweges over een nieuwe linksbuiten, maar de spelers die er nu worden neergezet moeten het doen en niet iemand die misschien komt.

Paderu

Lees dit maar even een goede kijk op het spelletje goede voornemen in 2014
http://www.debutenpost.nl/?p=1433#sthash.qzscHVUz.dpbs

AL

Citaat van: Paderu op december 26, 2013, 13:17:18
Lees dit maar even een goede kijk op het spelletje goede voornemen in 2014
http://www.debutenpost.nl/?p=1433#sthash.qzscHVUz.dpbs

Snap dan niet waarom hij de laatste tijd zo verdedigend speelt en vooral zo verdedigend wisselt.

YellowBlue

Jongens, deze site staat bomvol broodje aap verhalen.....