Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Ook wel logisch, lijkt me sterk dat Hemmen al een hele wedstrijd kan spelen.
Kalmte alleen kan u redden.

The Prominence

Citaat van: Collingwood op februari 04, 2014, 13:40:34
Ook wel logisch, lijkt me sterk dat Hemmen al een hele wedstrijd kan spelen.

we gaan het zien morgen.

wiekie1969

Ze waren schijtend benauwd voor Hemmen in Eindhoven man. Die man mut hoe dan ook spelen. Gvd, ze binne rijp voor de sloop dat psv!!!!

The Prominence

Citaat van: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:36:52
Ze waren schijtend benauwd voor Hemmen in Eindhoven man. Die man mut hoe dan ook spelen. Gvd, ze binne rijp voor de sloop dat psv!!!!

volgend jaar maar de eindhovense derby in de  :jupiler league  :zweep

De Raaf

Geachte Dwight. Kunnen wij een duidelijke uitleg krijgen waarom Van Moorsel niet speelde en Bakker wel? Die is er niet inderdaad, maar ik ben benieuwd naar uw beweegredenen

wiekie1969

Paco er maar weer in zondag, spleer naar mijn hart. Het tenminste wat inzicht _O_

The Prominence

Citaat van: wiekie1969 op februari 06, 2014, 00:07:53
Paco er maar weer in zondag, spleer naar mijn hart. Het tenminste wat inzicht _O_

Paco verdiend zijn kans wel inderdaad, en als dwight het echt zo moeilijk vind kan ie paco en bakker allebei een helft laten spelen?

losang09

Lodeweges tegen Fox: ´De komende 3 wedstrijden zijn cruciaal. Daar willen we punten halen . Het liefst 12 maar dat is niet mogelijk´
Haha :)

De Gast

Zwaar onder druk tegen Heracles. Mooie gelegenheid om te counteren. En dus zet je een supertrage Barto erin. Nee dat is tactisch wisselen. En bedankt.  :|

Cambuur058

Citaat van: De Gast op februari 09, 2014, 14:27:09
Zwaar onder druk tegen Heracles. Mooie gelegenheid om te counteren. En dus zet je een supertrage Barto erin. Nee dat is tactisch wisselen. En bedankt.  :|
Hemmen wilde zelf wisselen. Barto logische vervanger, langzaam is ie niet! Had zelf liever Manu in de punt gezien en dan Schepers op links. Maar om hier Dwight nou op af te branden slaat nergens op, we zijn een ploeg die net gepromoveerd is en dus nog niet volwassen, dan trek je de punten niet over de streep. Dat komt wel.

De Gast

Dan maar berusten in het feit dat we wedstrijden waarin we er goed voor staan niet kunnen uitspelen

scclwd

Citaat van: De Gast op februari 09, 2014, 14:27:09

Barto kan juist duwen en sleuren. Hemmen was nergens.

Collingwood

Hemmen was barslecht, Barto of Schepers is lood om oud ijzer. Barto heeft het aardig gedaan, had alleen die ene kans wel iets beter mogen inschieten.
Kalmte alleen kan u redden.

Harry L.

Je had Hemmen er in de rust al uit moeten halen, had bij een vierdeklasser nog geen potten kunnen breken. Als hij nu fit is dan is hij hopeloos uit vorm en hebben we er geen ene moer aan, wat een drama.

Harry L.

Citaat van: Collingwood op februari 09, 2014, 14:54:52
Hemmen was barslecht, Barto of Schepers is lood om oud ijzer. Barto heeft het aardig gedaan, had alleen die ene kans wel iets beter mogen inschieten.

Hij had hem moeten gelijk op Manu moeten geven, stond helemaal vrij. Maar ook hij had weer oogkleppen op en kijkt niet om zich heen (duidelijk zichtbaar in de herhaling).