Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
53 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Een verademing deze man in vergelijking met die  vogelverschrikker hiervoor. Cambuur speelt voetbal om te winnen en niet om niet te verliezen!

Echt vriendenteamke dit cambuur, nog nooit zo genoten als dit seizoen!!! Gistermiddag wederom op het puntje van de bank de pot op Fox Sport gezien. Verdomme, wat een spanning bij de penalty zeg. Helemaal gek toen Manu de bal in het hoekje legde.

Eltal staat als een huis! Hulde aan de heren vd technische staf!  :thumbsup

punkman

We zijn het bijna normaal gaan vinden.
Maar deze man staat gewoon met "ons" Cambuur gewoon elfde.
En dat met volgens mij de kleinste, en anders de op een na kleinste, begroting.
Ook bij Vi staat deze man boven aan bij de trainers.
http://www.vi.nl/nieuws/bosz-en-de-boer-lopen-in-op-koploper-lodeweges.htm
Knap wat deze man presteert en zelfs spelers als Lukoki gaan nu betere spelen.
Maar ook dankzij de samenwerking met Henk de Jong en Sandor etc.
Mag ook wel even worden genoemd.

CambuurAmersfoort

En het is ook nog eens een ontzettende sympathieke en rustige man. beter dan sommige zenuwlijers die je bij andere clubs ziet. Deze man nog zeker een jaartje door laten gaan want volgensmij heeft hij het hier ook heel erg naar zn zin

Bernardo

Citaat van: CambuurAmersfoort op maart 03, 2014, 19:54:40
En het is ook nog eens een ontzettende sympathieke en rustige man. beter dan sommige zenuwlijers die je bij andere clubs ziet. Deze man nog zeker een jaartje door laten gaan want volgensmij heeft hij het hier ook heel erg naar zn zin

Heeft ook nog gewoon een contract tot 2015. Dus blijft vast wel.

Yellow Army

Citaat van: wiekie1969 op maart 03, 2014, 18:18:14
Een verademing deze man in vergelijking met die  vogelverschrikker hiervoor. Cambuur speelt voetbal om te winnen en niet om niet te verliezen!

Echt vriendenteamke dit cambuur, nog nooit zo genoten als dit seizoen!!! Gistermiddag wederom op het puntje van de bank de pot op Fox Sport gezien. Verdomme, wat een spanning bij de penalty zeg. Helemaal gek toen Manu de bal in het hoekje legde.

Eltal staat als een huis! Hulde aan de heren vd technische staf!  :thumbsup

+1
Area 58

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Yellow Army op maart 03, 2014, 20:06:36
+1

+2, maar de invloed van vooral Henk op de groep en spelwijze is nog erg groot
Henk, held, bedankt

Dokkumer

+ 3 Laten we wel wezen, de hele TS is ook een team.

SCCRulez

De rust van deze man, naast het temperament van Henk maakt een prachtige mix, waarbij Sandor en Jan sterke aanvulling zijn die de club van binnen en buiten kennen.
Als je dan sommige andere clubs ziet worstelen op gebied van TS ist toch wel genot hier hoor!  |:)

Collingwood

Citaat van: SCCRulez op maart 03, 2014, 22:25:29
De rust van deze man, naast het temperament van Henk maakt een prachtige mix, waarbij Sandor en Jan sterke aanvulling zijn die de club van binnen en buiten kennen.
Als je dan sommige andere clubs ziet worstelen op gebied van TS ist toch wel genot hier hoor!  |:)

Zeker, en ik ben daarnaast ook heel blij met Gerald van den Belt. Als je dan in VI Wiljan Vloet en Marcel van den Bundert voorbij ziet komen...
Kalmte alleen kan u redden.

SCCRulez

Citaat van: Collingwood op maart 03, 2014, 22:28:39
Zeker, en ik ben daarnaast ook heel blij met Gerald van den Belt. Als je dan in VI Wiljan Vloet en Marcel van den Bundert voorbij ziet komen...
Dan mogen wij absoluut in de handen knijpen met Gerald &co!

EastSide058

Citaat van: SCCRulez op maart 03, 2014, 22:25:29
Inderdaad rustige interviews weet waar hij over praat, goede kennis. Heb er daardoor vertrouwen in dat we erin blijven  :thumbsup
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Galdiano

Beste trainer ooit van Cambuur? Of ga ik nu te ver?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op maart 03, 2014, 23:23:22

Wat mij betreft samen met HdJ beste trainersduo van afgelopen 15 jaar....
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op maart 03, 2014, 23:25:55
Wat mij betreft samen met HdJ beste trainersduo van afgelopen 15 jaar....

Kom nu 19 jaar bij Cambuur, maar kan het mij ook niet herinneren! Rustig, doordacht, goede analyse en kan dit op duidelijke manier overbrengen op deze groep!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Clint

Citaat van: Galdiano op maart 03, 2014, 23:23:22

Daar zou ik het zomaar eens mee kunnen zijn. Dick de Boer was ook een trainer die het voetbal er in had, vooruit wilde spelen, alleen had hij op dat moment geen spits om alles af te maken. Maar Dwight doet het idd goed. Vergeet niet de rol van Henkie Harkema, Jan en Sandor ook hierin. Perfecte combinatie van de TS en dat met een spelersmateriaal wat eigenlijk een perfecte eenheid is. Volgend seizoen wordt het moeilijker. Je moet een aantal belangrijke spelers gaan vervangen (die weggaan of teruggaan) en ik ben benieuwd of ze die potentie kunnen vervangen.