Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
92 gasten, 6 leden (1 verborgen)
bok, Thijs09876, zeewolde, Holwerd voor Cambuur, Poetser

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: clint op maart 04, 2014, 08:00:26
Daar zou ik het zomaar eens mee kunnen zijn. Dick de Boer was ook een trainer die het voetbal er in had, vooruit wilde spelen, alleen had hij op dat moment geen spits om alles af te maken. Maar Dwight doet het idd goed. Vergeet niet de rol van Henkie Harkema, Jan en Sandor ook hierin. Perfecte combinatie van de TS en dat met een spelersmateriaal wat eigenlijk een perfecte eenheid is. Volgend seizoen wordt het moeilijker. Je moet een aantal belangrijke spelers gaan vervangen (die weggaan of teruggaan) en ik ben benieuwd of ze die potentie kunnen vervangen.

Ook ik ben benieuwd naar volgend seizoen (als we er in blijven natuurlijk ;) ).
Ik dacht laatst even terug aan al die seizoenen dat het niet goed was en aan afgelopen seizoen.
Maar wat is er een progressie geboekt op voetbalgebied, vanaf de 1e wedstrijden (na de gewenningsfase) gewoon 1 systeem en gaan. Goed gedaan TS  :koffie
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCCRulez

Citaat van: clint op maart 04, 2014, 08:00:26
Volgend seizoen wordt het moeilijker. Je moet een aantal belangrijke spelers gaan vervangen (die weggaan of teruggaan) en ik ben benieuwd of ze die potentie kunnen vervangen.
Voordeel is dan wel (als het zo door blijft gaan als nu) dat SCC een goede naam heeft opgebouwd voor de grotere clubs om talenten te laten groeien, voor transfervrije spelers als een mooie club om je weer in de kijker te spelen. Staan er financieel komend seizoen ook weer net wat beter voor. Vraag blijft ook; zijn het puur de spelers die zo goed zijn, of is het de totaalmix die werkt en waar spelers op hun best in renderen?
Ik heb volste vertrouwen!

Clint

Ook een voordeel is uiteraard dat je niet meer zoveel hoeft te investeren in het stadion, zoals begin dit seizoen. Dat geld kun je dan besteden aan spelers.

IsmailvanEssen

Citaat van: SCCRulez op maart 04, 2014, 09:46:46
Voordeel is dan wel (als het zo door blijft gaan als nu) dat SCC een goede naam heeft opgebouwd voor de grotere clubs om talenten te laten groeien, voor transfervrije spelers als een mooie club om je weer in de kijker te spelen. Staan er financieel komend seizoen ook weer net wat beter voor. Vraag blijft ook; zijn het puur de spelers die zo goed zijn, of is het de totaalmix die werkt en waar spelers op hun best in renderen?
Ik heb volste vertrouwen!

Zon totaalmix lijkt mij niet goed.. hoop dat de TS een beetje spelers kan vinden die aansluiten bij onze speelwijze.. Denk helaas niet dat al naar 1 seizoen spelers anders denken over cambuur.. plus veel vinden lwd toch wat te ver weg.. Ik hou vertrouwen maar weet dat het volgende seizoen een cruciaal seizoen wordt voor ons..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Collingwood

Ik denk dat het aankomend seizoen gemakkelijker voor ons gaat worden om spelers aan te trekken dan afgelopen zomer:
- De investeringen in het stadion zijn gedaan, dus normaal gesproken meer geld voor transfers.
- We gaan waarschijnlijk een mooi transferbedrag krijgen voor Leeuwin en eventueel Bakker.
- Waar we vorig seizoen ook heel veel breedteaankopen moesten doen, kunnen we ons nu voornamelijk focussen op basisspelers (ervan uitgaande dat spelers als Pereira, Van Brakel en Schepers blijven).
- We krijgen veel complimenten voor spel en sfeer in het stadion, ik denk dat we er nu qua aantrekkelijkheid voor spelers beter op staan dan vorig seizoen.
- Iedereen kan zien dat vrijwel iedere speler zich dit seizoen bij ons prima ontwikkelt (Leeuwin, Ritzmaier, Lukoki). Ook dat is aantrekkelijk voor nieuwe spelers.

Sommige problemen blijven natuurlijk: Cambuur is nog steeds niet de rijkste club, Leeuwarden ligt nog steeds in een uithoek, et cetera. Maar dat was vorig seizoen ook al het geval, en ik hoop dat bovenstaande punten dat enigszins opheffen.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

leuk en aardig allemaal maar het draait nog steeds om het geld .Ik vind het nog net iets te vroeg om over Dwight te praten .Over 3 weken dan moet er maar eens gepraat worden

piene hassus

Cyprus lijdt nog fedder weg

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op maart 04, 2014, 11:41:58
leuk en aardig allemaal maar het draait nog steeds om het geld .Ik vind het nog net iets te vroeg om over Dwight te praten .Over 3 weken dan moet er maar eens gepraat worden

:?

Verklaar je nader.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland

Citaat van: poelie-lwd op maart 05, 2014, 07:12:58
:?

Verklaar je nader.
het moet nu lekker rustig blijven .Over 3 weken weten we ong waar we staan .Dan kunnen ze over verlenging praten .En wb nieuwe spelers,die kiezen alleen voor de poen .

Lore

Citaat van: sunderland op maart 05, 2014, 19:16:49
het moet nu lekker rustig blijven .Over 3 weken weten we ong waar we staan .Dan kunnen ze over verlenging praten .En wb nieuwe spelers,die kiezen alleen voor de poen .

Daarover gesproken, heeft cambuur ook bekend gemaakt wanneer zij met de spelers om de tafel gaan. Lijkt mij nu inmiddels tijd aangezien Droste, Bijker en markrini hierna nog 1 seizoen hebben. Nu verlengen en anders in de zomer verkopen!

hydoscc

we laten ons wel zien als opleiding club zeg maar, spelers komen hier tot bloei. das aantrekkelijk voor topclubs om hier hun wissels wekelijks te laten spelen.. Dus ik gok dat we volgend jaar beter in de markt liggen...

okkele

Cambuur hoopt op nog zes jaar met Lodeweges

Met trainer Dwight Lodeweges aan het roer draait SC Cambuur een verrassend sterk seizoen in de Eredivisie. De Friezen zijn op de goede weg om zich te verzekeren van nog een jaar voetbal op het hoogste niveau.

Of Lodeweges ook komend jaar voor de groep staat bij de volksclub is nog maar de vraag. "Binnenkort gaan we dat eens rustig evalueren. Dan wil ik met name weten of het huiswerk is gedaan, wanneer deze of gene speler vertrekt", vertelt Lodeweges tegenover De Telegraaf.

"Verder mag duidelijk zijn dat ik het hier natuurlijk gewéldig naar mijn zin heb", besluit Lodeweges.

Directeur Gerald van den Belt ging nog niet rond de tafel met Lodeweges. "Omdat je wegens het huidige competitieverloop nog steeds geen zekerheid hebt of je echt in de Eredivisie blijft", vertelt de beleidsbepaler. "Als Dwight het beeld daardoor straks te troebel vindt, dan heeft hij het recht te zeggen: dit doe ik niet. Wij zijn in ieder geval zéér blij met hem. Het liefst hoop ik dat hij nog zes jaar bij ons is."
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Bernardo

Toch zie ik in Henk de Jong, meer de man voor de langere termijn.

drg

Moge het duo dat er nu staat lang blijven  |:) ik blijf het idee hebben dat ze met bijna elke speler overweg kunnen om van hun een teamspeler te maken, maar heb wel het idee dat Henk hier een grote rol in speelt, en ondanks het feit dat er een hoop zullen vertrekken ben ik niet bang voor de keuzes die zij gaan maken, ik blijf er van overtuigd dat zij voor ons volgend seizoen gewoon weer een top elftal op het veld zetten.

Galdiano

Een aantal spelers hebben al door laten schemeren graag te blijven.
Moet nog maar zien of er wel veel spelers vertrekken.
1 a 2 verkopen en je team weer aansterken, om langzaam door te groeien.
Als je je hedendaags bij NEC, ADO of NAC tekent, is dat op dit moment wel een verbetering?
Clubs ala AZ, Groningen of Vitesse kunnen we niet tegen concurreren.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets