Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
56 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

SCCRulez

Mooi nog jaartje scc, daarna Henk over laten nemen. DKV zoekt zelf maar, met poten van onze trainers afblijven!

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op maart 21, 2014, 20:00:53
Omroep abe - bynt (vanavond)

Voor de liefhebber:
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/bynt-fan-21-maart-2014-1830

vanaf 14:00 de bevestiging dat Lodeweges in de belangstelling van H'veen staat. Daarvoor een hoop geneuzel.
Dit is natuurlijk goed nieuws. Het allermooiste zou zijn als Henk de Jong rond de zomer zijn 'papiertje' krijgt en dat wij nog een afkoopsom voor Dwight krijgen.

En over een evt vertrek van Leeuwin hoeven we het niet te hebben volgens mij, want H'veen heeft een spaarpotje van 10-15 mil. waar ze jaarlijks 5 miljoen op interen.
Het lijkt me stug dat die dan een verdediger met een grote afkoopsom aan gaan trekken terwijl hun prioriteit op het middenveld zou moeten liggen.
In Henk en Sandor we trust

Marc S

Ging er ook al niet een gerucht eerder de ronde dat Ritzmaier naar DKV zou gaan?

MvB

Kijk Wikipedia er maar op na, Lodeweges blijft nooit lang bij een club. Bovendien zijn trainers passanten net zoals voetballers. Wen er maar aan.
Lodeweges was in 2003-  2004 al eerder in Heerenveen als assistent hoor!

marrumer

Citaat van: MvB op maart 21, 2014, 22:54:15
Kijk Wikipedia er maar op na, Lodeweges blijft nooit lang bij een club. Bovendien zijn trainers passanten net zoals voetballers. Wen er maar aan.
Lodeweges was in 2003-  2004 al eerder in Heerenveen als assistent hoor!
ja, maar lodeweges gaat echt niet naar de vijand hij weet zelf ook wel dat hij dat ons niet aan kan doen!

Cambuur058

Citaat van: marrumer op maart 21, 2014, 22:55:17
ja, maar lodeweges gaat echt niet naar de vijand hij weet zelf ook wel dat hij dat ons niet aan kan doen!
niet op dat ranzige ventje reageren...

PePe

Dwight Lodeweges kan indien mogelijk openheid van zaken geven?

speculeter

Citaat van: Cambuur058 op maart 21, 2014, 22:57:03
niet op dat ranzige ventje reageren...
welk ranzige ventje?

MvB

Citaat van: marrumer op maart 21, 2014, 22:55:17

Net of de trainers rekening houden met supporters, nee in voetbal zijn er geen vijanden voor trainers, dat geldt alleen maar voor domme supporters. Als ik over een vijand spreek heb ik het over oorlog. Misschien gaat ie wel naar AZ, geloof niet alles wat er geroepen wordt!

Lwdscc

Citaat van: MvB op maart 21, 2014, 23:04:05
Net of de trainers rekening houden met supporters, nee in voetbal zijn er geen vijanden voor trainers, dat geldt alleen maar voor domme supporters. Als ik over een vijand spreek heb ik het over oorlog. Misschien gaat ie wel naar AZ, geloof niet alles wat er geroepen wordt!

Ah gut, hebben we die spuitelf ook weer  :O

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCRulez op maart 21, 2014, 21:57:54
Mooi nog jaartje scc, daarna Henk over laten nemen. DKV zoekt zelf maar, met poten van onze trainers afblijven!

Wanneer Dwight weg zou gaan is dat vervelend en jammer. Het is echter een echte ramp als hij Henk mee zou nemen, waarheen dan ook.
Henk, held, bedankt

MvB

Citaat van: Lwdscc op maart 21, 2014, 23:09:29
Ah gut, hebben we die spuitelf ook weer  :O

Gauw op bed, zie dat je slaperig bent en alleen een oneliner kunt neerzetten.???

Marc S

Zo te zien is onze favoriete "knuffelboer" er ook weer.

Ik denk dat we niet overdreven moeten reageren. Het is een gerucht. En dwight heeft wel van meer clubs interesse gehad.

Laten we eerst maar eens afwachten wat de ontwikkelingen zijn.

MvB

Precies, maar noem me geen knuffelboer, ben zo stads als wat.

EastSide058

Zijn die neuzen uit 020 eindelijk weg komt het veevervoer weer deze kant op.....
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!