Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Shar

Citaat van: Eewal op maart 23, 2014, 12:56:43
Henk heeft toch helemaal niks met DKV. Henk is Cambuurman, ik zie hem hier nog wel 10 jaar blijven..... Als DW weg zou gaan zou ik dat jammer vinden, maar heb daar minder moeite mee. vd Belt mag van mij hier ook nog wel 20 jaar blijven.. Ik vind dat hij echt een topprestatie levert!

Henk heeft natuurlijk wel een verleden bij Heerenveen en in de voetbalwereld kijken veel toch zakelijk naar dit soort dingen. Ik zou zelf never nooit niet een stap die kant opmaken maar ik ben dan ook supporter en geen voetballer/technisch medewerker. Ik hoop zeker dat zowel Dwight als Henk hier blijven maar heb wel twijfels omtrent Dwight. Heb van de week dat interview met die voorzitter van Heerenveen gezien en als ik het goed beluister willen ze eigenlijk pas in mei de naam van de trainer bekendmaken. Een mogelijke reden kan in mijn optiek zijn dat ze allerlei commotie willen voorkomen door nu al niet bekend te maken dat ze de huidige trainer van Cambuur binnenhalen. Samen met de opmerking van Poelie-lwd hierboven vrees ik wel een beetje voor een vertrek an Dwight. Zou dat echt jammer vinden.

dizzhead

Citaat van: poelie-lwd op maart 23, 2014, 12:12:52
en zie hier,

18 febrewaris, 2013 - 17:02 - 

Dwight Lodeweges is tiisdei presintearre as de nije trainer fan SC Cambuur. Hy hat in kontrakt foar twa jier tekene. De 55-jierrige trainer wie earder trainer of assistint-trainer by Go Ahead Eagles, FC Zwolle, FC Grins, SC Hearrenfean, PSV en NEC. Ek hat er yn it bûtenlân wurke. Lodeweges is op dit stuit trainer fan sneonshaadklasser VVOG yn Hurderwyk. As fuotballer spile er by de Go Ahead Eagles, yn syn heitelân Kanada en yn Amearika. Lodeweges wurdt njonken syn funksje as trainer ek ferantwurdlik foar it technyske belied.

En nu komt Gerald met de mededeling dat ze op zoek gaan naar een technisch manager, beetje vreemd imo.

Het is maar media, die verdraaien waarheden wel vaker naar een interessanter verhaal.

Galdiano

Taurus morgen maar even zijn alom bekende interview technieken gebruiken, en we weten morgen meer!  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

piene hassus

Och as je elders tig x sofeul ferdiene kenne mut je wel sterk in je skunen staan. Prinsipes wille dan wellus ferbleke.

sunderland

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 22, 2014, 00:24:50
Dat idee had ik ook, die interviewer vond het maar wat leuk om de naam te noemen....
dat idee heb ik dus niet .Denk dat de afspraak is om het stil te houden omdat hij anders word uitgekotst hier

Lore

Citaat van: sunderland op maart 24, 2014, 12:44:14
dat idee heb ik dus niet .Denk dat de afspraak is om het stil te houden omdat hij anders word uitgekotst hier

Als het niet waar is, waarom zou hij het dan niet keihard ontkennen? Tijd dat de journalisten het eens op de man af gaan vragen!

Cambuur058

het zal wel jammer zijn, en ik zou hem haten om die smerige club te kiezen
maar het zal niet dramatisch zijn lijkt me,
langeler of zo ging ook bij PEC weg, jans kwam, ging alleen maar beter

wat ik denk dat we moeten doen is een type Lodeweges er bij, niet nog een Henk
de combinatie werkt goed,

Goutum

Citaat van: Cambuur058 op maart 24, 2014, 14:37:07
het zal wel jammer zijn, en ik zou hem haten om die smerige club te kiezen
maar het zal niet dramatisch zijn lijkt me,
langeler of zo ging ook bij PEC weg, jans kwam, ging alleen maar beter

wat ik denk dat we moeten doen is een type Lodeweges er bij, niet nog een Henk
de combinatie werkt goed,

Henk wordt dan gewoon hoofdtrainer, lijkt me klaar als een klontje.

moodygrunn

Citaat van: Lore op maart 24, 2014, 14:30:50
Als het niet waar is, waarom zou hij het dan niet keihard ontkennen? Tijd dat de journalisten het eens op de man af gaan vragen!

Pas als ze stellingen van journalisten gaan ontkennen is het waar....
In Henk en Sandor we trust

moodygrunn

Citaat van: Cambuur058 op maart 24, 2014, 14:37:07
en ik zou hem haten

Wat een basale reactie juh, wees gewoon blij dat ze het echte voetbalverstand hier niet ophalen (HdJ en V/dB)
In Henk en Sandor we trust

DayDreamer

Ik zie hier reacties waar Lodeweges echt tekort mee gedaan wordt, iedereen denkt dat het alleen door Henk komt, maar ik denk dat het toch echt Lodeweges is, hoe die man over voetbalt praat etc, trainingen geeft, de pers te woord staat, die man heeft echt wel verstand van het spelletje.

Ik hoop dat Dwight nog minimaal 1 jaar blijft en dat Henk het geduld heeft nog een jaar te wachten.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: DayDreamer op maart 24, 2014, 16:16:02
Ik zie hier reacties waar Lodeweges echt tekort mee gedaan wordt, iedereen denkt dat het alleen door Henk komt, maar ik denk dat het toch echt Lodeweges is, hoe die man over voetbalt praat etc, trainingen geeft, de pers te woord staat, die man heeft echt wel verstand van het spelletje.

Ik hoop dat Dwight nog minimaal 1 jaar blijft en dat Henk het geduld heeft nog een jaar te wachten.

Same here, al mag Dwight van mij ook 10 jaar blijven! Desalniettemin gun ik HdJ ook de trainerspositie. Superteam

PS: Hoe Lodeweges de pers te woord staat: ken weinig trainers die dat beter doen

PePe

Ik hoop dat Cambuur en Dwight Lodeweges een persconferentie geven om alles te ontzenuwen.

SCC-J

Voor elk gerucht een persconferentie geven dan blijf je bezig

Sonnema

De man doet het geweldig maar is aan het einde van het seizoen weg. Trainers zijn passanten en als ze het elders beter kunnen krijgen moeten ze gewoon gaan. Henk,Sandor en Jan kunnen het overnemen en bouwen aan een nog beter Cambuur. En waar Dwight dan ook heen gaat dat zien we dan wel weer. Hij ambieert geen technische functie hij wil op het veld staan.