Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 85
  • Total: 86
  • fred
85 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 10:52:34
Vind hem enigszins "niet als des Lodeweges" reageren als het over zijn vervolgstap praat. Je kan toch glashard zeggen "nee er speelt niks" ben je gelijk klaar! Door dit soort antwoorden lijkt juist het tegenovergestelde

Het kan ook best zijn dat hij uiteindelijk wel weg zal gaan. Maar waarom zou je aan de directie vragen om de beslissing over een vertrek uit te stellen als die beslissing eigenlijk al genomen is? Dat lijkt me onlogisch.
Kalmte alleen kan u redden.

Hilversum voor Cambuur

Beslissing is NU nog niet genomen, dat lijkt me duidelijk. Denk wel dat er wat dingen spelen!

Daddy T.

Citaat van: Collingwood op maart 31, 2014, 10:54:35
Maar waarom zou je aan de directie vragen om de beslissing over een vertrek uit te stellen als die beslissing eigenlijk al genomen is? Dat lijkt me onlogisch.

Omdat de laatste wedstrijd op 3 mei is en bij playoffs er nog een paar weken volgen. Als hij dan nu al vol trots roept naar Heerenveen te gaan, dit niet ten goede komt van de positieve sfeer die er nu heerst rondom onze club.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

Bernardo

Als ik dat interview bij FOX gisteren zag, dan gaat ie weg. Kan niet anders.

Collingwood

Citaat van: Daddy T. op maart 31, 2014, 11:10:44
Omdat de laatste wedstrijd op 3 mei is en bij playoffs er nog een paar weken volgen. Als hij dan nu al vol trots roept naar Heerenveen te gaan, dit niet ten goede komt van de positieve sfeer die er nu heerst rondom onze club.

Dat zou inderdaad een reden kunnen zijn.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 11:15:22
Als ik dat interview bij FOX gisteren zag, dan gaat ie weg. Kan niet anders.

Vrees ik ook

Clint

Ach ja....maar hij heeft ons wel het mooiste seizoen in de 50-jarige geschiedenis gegeven. Hulde.

Bernardo

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 11:33:04
Vrees ik ook

Ik vrees het niet zo zeer. Als je kijkt naar de historie van Lodeweges, heeft ie het eigenlijk nooit ergens lang volgehouden en heeft hij ook nergens zo gepresteerd als hier. Denk dat HdJ een hele grote invloed heeft, en die kan het zo overnemen en gaan we op dezelfde voet verder. Zullen natuurlijk alleen wel zijn ervaring en netwerk gaan missen.

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Bernardo op maart 31, 2014, 11:40:38
Ik vrees het niet zo zeer. Als je kijkt naar de historie van Lodeweges, heeft ie het eigenlijk nooit ergens lang volgehouden en heeft hij ook nergens zo gepresteerd als hier. Denk dat HdJ een hele grote invloed heeft, en die kan het zo overnemen en gaan we op dezelfde voet verder. Zullen natuurlijk alleen wel zijn ervaring en netwerk gaan missen.

Klopt en met Henk hebben we wat mij betreft een Arsene Wenger in huis!

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 31, 2014, 11:41:46
Klopt en met Henk hebben we wat mij betreft een Arsene Wenger in huis!
Dan kunnen we de komende 50 jaar titels en bekers dus vergeten :_schater

Hilversum voor Cambuur

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 11:47:33
Dan kunnen we de komende 50 jaar titels en bekers dus vergeten :_schater

:D

Kuzmanovic-Apeldoorn

Dwight is met zijn neus in de boter gevallen.

* Een club in totale euforie door het onverwachte kampioenschap (ik ga nu pas echt beseffen dat we kampioen zijn)
* Een selectie waar veel meer talent in zit dan bij de gewone promovendus
* Een aantal spelers die binnen een half jaar serieuze eredivisiespelers zijn geworden
* Een aantal perfecte 'aankopen' (Leeuwin, Ritzmaaier, Lukoki (toch ook) en Manu)
* Een ijzersterke TS met kopman Henk en secondanten Jan en Sandor
* Een Beleving bij de club en de supporters waar heel Nederland van opkijkt

En ja, daar past hij zeer goed tussen. Het lijkt me verstandig voor hem om nu te cashen (in geld of niveau club), want wat er bij ons gebeurt komt hooguit voor 20 % voor zijn conto. Wanneer we Henk (en de TS) en van der Belt houden is er niets aan de hand.
Henk, held, bedankt

Collingwood

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 2m 
Lodeweges zo goed als zeker van #Cambuur naar #scHeerenveen na dit seizoen!!

dizzhead

DWIGHT LODEWEGES EN SC CAMBUUR NA DIT SEIZOEN UIT ELKAAR
Hoofdtrainer Dwight Lodeweges vertrekt aan het einde van dit seizoen naar sc Heerenveen. De Canadese oefenmeester maakt hiermee gebruik van de clausule in zijn contract, waardoor hij ondanks een verbintenis voor nog een seizoen tussentijds kan vertrekken.
Afgelopen zomer kwam Lodeweges over van de amateurs van VVOG uit Harderwijk, en daarvoor was hij onder meer actief voor FC Groningen, N.E.C. en PSV.
SC Cambuur gaat zich de komende tijd beraden op de invulling van de technische staf voor het voor het volgende seizoen.

:X

bron: Cambuur - Facebook

Hilversum voor Cambuur

En daar is het bericht: Lodeweges vertrekt na dit seizoen! Erg onhandige timing wat mij betreft  :(