Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
WouterZz, fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

klompke

Jammer dat het nu al naar buiten is gekomen, maar wij gaan verder met of zonder. Ook vind ik persoonlijk dat hij wel samen met onze technische staf Cambuur dit seizoen veel heeft gegeven en gebracht. Dit mag ook niet vergeten worden. Veel mooie wedstrijden gezien genoten en goede trainingen meegemaakt. Tribunes vol dit kan alleen bij Cambuur.

Maar Cambuur gaat verder en we redden het.

moodygrunn

Citaat van: SportClubCambuur op maart 31, 2014, 15:52:04
Ik verwacht vandaag nog de beslissing van het bestuur om wegens verstoorde relaties afscheid te nemen van de verrader

Ja we weten jouw mening inmiddels.... Kracht zit m in de herhaling of niet?

OT:

Gerard Bos ‏@GerardBos 2m

#DeJong mee met #Lodeweges? Neem van mij aan van niet. #bronnen Enige uitzondering lijkt me wanneer #Cambuur 'm passeert als evt opvolger L.
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: oldehove op maart 31, 2014, 15:51:29
Welke auto is van hem?  :devil :devil
Staat naast je trapauto!

Woede, teleurstelling en haatgevoelens begrijp ik. Maar AFBLIJVEN van andermans spullen. Geef hem dan direct een ram in zijn gezicht :devil

Dokkumer

Citaat van: moodygrunn op maart 31, 2014, 15:53:26
Gerard Bos ‏@GerardBos 2m

#DeJong mee met #Lodeweges? Neem van mij aan van niet. #bronnen Enige uitzondering lijkt me wanneer #Cambuur 'm passeert als evt opvolger L.

Lijkt me duidelijk. Henk voor de groep voor de komende jaren! Hij heeft zich bewezen, als mens en als trainer dat hij een hechte groep kan samensmelten. Een goede extra assistent naast Jan en Sandor erbij en er staat weer een wonderteam

Drumfather SCC

Van hun forum;
Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club

Dit mag ik toch niet hopen  :( Eerst dit en dan ons ook nog beroven?  l8l :R
Over Ogbeche word niet gerept...

Dokkumer

Zij trekken conclusies op basis van berichten op het forum en social media.

moodygrunn

Citaat van: Drumfather SCC op maart 31, 2014, 15:57:31
Van hun forum;
Volgens een goede vriend die helaas voor DKV is.. wil Lodeweges alles op alles zetten om El Makrini en Leeuwin mee te nemen naar onze club

alles op alles? Mooi, hoeveel spaarcentjes heeft die club uit dat sportdorp nog? 2 miljoen of meer en je mag ze beide hebben...
In Henk en Sandor we trust

papier

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 15:55:28
Lijkt me duidelijk. Henk voor de groep voor de komende jaren! Hij heeft zich bewezen, als mens en als trainer dat hij een hechte groep kan samensmelten. Een goede extra assistent naast Jan en Sandor erbij en er staat weer een wonderteam

HdJ wil ook al een tijdje eerste coach worden ipv assistent zijn, anders haalt hij z'n papiertje ook voor jan lul.

Awaydays

Citaat van: Drumfather SCC op maart 31, 2014, 15:57:31
Van hun forum;

Een goede vriend die voor DKV is... hmm rare zin :p

We moeten duidelijk maken dat we dit niet pikken
en dat de spelers inzien dat ze die overstap niet kunnen maken!

Dokkumer

Citaat van: papier op maart 31, 2014, 16:02:07
HdJ wil ook al een tijdje eerste coach worden ipv assistent zijn, anders haalt hij z'n papiertje ook voor jan lul.
Om met de woorden van Alfons A. te spreken "Ik heb het papiertje niet om boven mijn bed te hangen".

gewoon een fan

Dit is niet te geloven  ;(
Ik had een hele fijne en leuke dag totdat ik dit nieuws te horen kreeg, een brok in mijn keel en een gevoel van een mes in mijn rug.
Hoe kan die k***t**k dit nu doen  ;(
Dit gaat dit seizoen niet meer goed komen, laat hem aub gelijk vertrekken, dit gaat de laatste 2 thuiswedstrijden niet goed komen en ik begrijp dit ook nog volkomen, dit doe je gewoon niet.
Dat hij ergens meer kan verdienen heb ik alle begrip voor maar niet deze club, er zijn dingen die je gewoon niet doet en daar is dit er ééntje van, onbegrijpelijk deze actie en nog onbegrijpelijker om het nu bekend te maken.
Dit gaat nog wel even duren voordat ik hier weer overheen ben  :(

dizzhead

Citaat van: Awaydays op maart 31, 2014, 16:03:15
Een goede vriend die voor DKV is... hmm rare zin :p

We moeten duidelijk maken dat we dit niet pikken
en dat de spelers inzien dat ze die overstap niet kunnen maken!

Je redeneert (logischerwijs) primair vanuit een cambuurhart - echter spelers die dit soort teksten meekrijgen kunnen na het merken/lezen/horen van dit soort teksten hier juist denken: "wegwezen hier".

Het valt me vies tegen van Dwight. Maar sommigen hadden het al gedacht.... Ik denk dat we het met HdJ prima op kunnen vangen; technische man met een sterk netwerk erbij en het komt helemaal goed. Verder niet te veel frustraties laten spreken, die man gaat daar het probleem ook niet oplossen.

:0= VOLGEND JAAR BOVEN DKV EINDIGEN!

ForzaCambuur1

Stelletje lamballen bij elkaar hier met de geselecteerde verontwaardiging zeg. We hebben hier zat spelers van Heerenveen gehad en Lodeweges heeft er zelfs eerder al gewerkt. Enige verschil is dat hij nu direct van SCC naar hun gaat. Lekker de training opzoeken met zijn allen en eisen om zijn vertrek.  :R

yellow@ndblue

Eens denk ook dat het vanavond,morgen bekent word dat henk de jong per direct voor de groep komt te staan.

Zou me ook niets verbazen nadat cambuur dit hoorde dat ze zelf dit bericht gelekt heeft om zo direct afscheid van lodeweges konden nemen we zien wel als ze maar van henk en de spelers afblijven :(

scclwd

Wat een verschrikkelijke achterbakse actie. Kan wel janken. Niet eens vanwege de naaistreek zelf maar vanwege de weerslag op de voetballers en de sfeer in de groep. Geeft hoe dan ook onrust.