Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 84
  • Total: 85
  • fred
84 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Ronnie tng

KscW

Nou dit is mijn eerste post want vond het hoog tijd ook mijn hart voor cambuur te laten spreken. Ik ben wellicht wat genuanceerder dan de rest van de reacties maar:

Ik vind het onbegrijpelijk dat uitgerekend nu dit nieuws naar buiten komt. Een DKV'er uit een voetbalgroepsapp gaf aan dat Dwight rond was met Akkrum-Zuid: Mijn eerste reactie: 1 April _O_ maar zo langzamerhand begint het besef te dagen dat er een grove fout is gemaakt door alle betrokkenen. Hoe kun je als Dwight/Bestuur dit nu naar buiten willen brengen. Reactie van Gerard van den Belt: we willen geen mooi weer spelen. Besef wat je losmaakt dat de succestrainer naar de ALLERgrootste concurrent gaat die je maak kan bedenken. Glasgow / Celtic in Friesland.

Ik ben het met jullie eens dat Lodeweges nu maar beter weg kan gaan. De druk die de spelers nu gaan voelen is immens en er moet iemand zij met een CLUBHART die voor die groep staat. Henk  :scc.. het is nu jouw tijd

Verdomme Lodeweges: waarom

Vleeslul

Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.

Groeten uit Amsterdam van de enige club die er toe doet. Stelletje kontbeukers.

Cambuur Groningen

Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:21:08
Cambuur doet voor mij af. Dacht dat jullie kerels waren. Jankballen! Lodeweges werkte al eerder bij Heerenveen, dit had je kunnen verwachten. Hij werkte als kind van Go Ahead ook al eens voor Zwolle. Denk eens na.

Frank de Boer vertrekt naar Feijenoord. Zo voelt het ongeveer anuspieper l8l

Destroyer

:0= EN WE HEBBEN EEN WINNAAR!!!  ;( Qua meest imposante reacties  :_schater
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Misery

:? ,speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen?
Biertje?

wiekie1969

Moest je ook huilen toen Johan hartpatient naar feyenoord ging?

Vleeslul

Citaat van: Misery op maart 31, 2014, 19:23:47
:? ,speciaal een account aangemaakt om dit te zeggen?

Ja. Denk je dat ik hier voor m'n lol kom dan. En al die vergelijkingen gaan niet op. Wie is Dwight Lodewijks dan. En wie zijn jullie dan. Fucking eerste divisie drollen.

Henk de Jong is er toch!

Destroyer

Misery

Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:25:42
Ja. Denk je dat ik hier voor m'n lol kom dan. En al die vergelijkingen gaan niet op. Wie is Dwight Lodewijks dan. En wie zijn jullie dan. Fucking eerste divisie drollen.

Henk de Jong is er toch!
Hoe zielig ben je dan zeg,speciaal een account aanmaken voor deze onzin  :O :O :O
Biertje?

brambo3004

Citaat van: Vleeslul op maart 31, 2014, 19:25:42

Henk de Jong is er toch!

Ik dacht dat we het toch gehad hadden met de hoogstaande reactie uit Ajax-hoek...maar Mercatorplein Boefjes heeft een waardig opvolger.

Destroyer

Laat die neuzen toch, dat ze uberhaupt de moeite nemen te reageren is al bijzonder.

Tukker

Citaat van: wiekie1969 op maart 31, 2014, 19:16:00
Volgens Ype Smid hebben ze het na onderling overleg met huhu vandaag naar buiten gebracht.
Daar kan ik me dus werkelijk niets bij voorstellen; een week later zou ook niet fijn zijn maar dit slaat helemaal nergens op. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een Cambuur hart heeft dit in overleg nu naar buiten brengt.  :R
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Destroyer

Citaat van: Tukker op maart 31, 2014, 19:29:36
Daar kan ik me dus werkelijk niets bij voorstellen; een week later zou ook niet fijn zijn maar dit slaat helemaal nergens op. Ik kan me niet voorstellen dat iemand die een Cambuur hart heeft dit in overleg nu naar buiten brengt.  :R

Hij keek er anders niet erg blij mee, deze ongelukkige situatie.

AL

Lodeweges blijft gewoon aan.
Natuurlijk is een overstap naar de aartsrivaal not done, maar hem nu wegschoppen geeft alleen maar meer onrust.
De spelersgroep heeft namelijk nadrukkelijk aangegven samen het seizoen te willen afmaken.
Nu wegsturen betekent onrust binnen de spelersgroep en kan wel eens zeer nadelige gevolgen voor ons hebben.

Het belangrijkste voor ons is dat we ons hanhaven. Dus iedereen vol achter Cambuur.
Nog 5 wedstrijden en dan is Lodeweges weg. Volgend seizoen zijn we van hem verlost en kunnen we hem het leven zuur maken wat mij betreft.

Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!