Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:44:16
Keiharde acties zijn overbodig
Sterker nog, die hebben alleen maar een negatief effect op de race richting EL! En zal weer voer voor de sensatie geile regionale media zijn!

Judas gaat, wij blijven. WIJ WINNEN!!!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Die Dwight heeft zich goed verkeken op de reacties die dit nieuws teweeg zou brengen. Als hij dan toch zo graag naar dkv wilde had hij moeten zeggen: jongens, ik heb hier nog een belangrijke klus te klaren, als jullie mij zo graag willen: 3 mei om 21.45 uur zijn jullie de eerste...

Ben benieuwd naar VI vanavond alhoewel de reacties van Derksen en Van der Gijp ongeveer zo zullen klinken: die leeghoofdige snotneuzen van een supporters moeten beseffen dat trainers en spelers maar passanten zijn die het volste recht hebben zich maatschappelijk te verbeteren. Daarop zal Genee het voor ons opnemen. Let maar op.

Goutum

Citaat van: AL op maart 31, 2014, 19:30:59
Lodeweges blijft gewoon aan.
Natuurlijk is een overstap naar de aartsrivaal not done, maar hem nu wegschoppen geeft alleen maar meer onrust.
De spelersgroep heeft namelijk nadrukkelijk aangegven samen het seizoen te willen afmaken.
Nu wegsturen betekent onrust binnen de spelersgroep en kan wel eens zeer nadelige gevolgen voor ons hebben.

Het belangrijkste voor ons is dat we ons hanhaven. Dus iedereen vol achter Cambuur.
Nog 5 wedstrijden en dan is Lodeweges weg. Volgend seizoen zijn we van hem verlost en kunnen we hem het leven zuur maken wat mij betreft.

Echt waar, door keiharde acties van supporters gooien we onze eigen glazen in en dan heeft DKV/Lodeweges nog meer hun zin.
Ik hoop maar dat we morgen (training) en woensdag 100% achter de ploeg gaan staan, want die hebben ons keihard nodig!!

En zo is het!

scclwd

Citaat van: runner 1 op maart 31, 2014, 19:38:38
Mensen ,mensen doe even normaal als 1 van jullie morgen een betere baan kan krijgen met meer geld zijn jullie ook vertrokken
het moment van het naar buiten brengen is niet goed,maar ergens is niets zeker in het betaalde voetbal.
Kalm blijven en na afloop van de competitie kunnen we het er met z n allen er nog eens over hebben hoe stom Cambuur heeft gehandeld om het nieuws nu al te brengen. Waarvan akt....

Pardon? Wie zegt dat Cambuur dit nieuws naar buiten wilde brengen? Denk eerder dat Cambuur geen andere keuze had omdat dkv stond te springen dit nieuws naar buiten te brengen.

Lore

Citaat van: KscW op maart 31, 2014, 19:48:39
HELEMAAK GELIJK HEB JE! (mijn capslock zat ook ff vast  ;)) maar wat schieten we ermee op. Levert toch ook alleen maar meer onrust op? Niet vergeten dat we de spelers er dan ook onherroepelijk mee dwars gaan zitten. Juist die moeten nu door ons op handen gedragen worden; 1 man gaat er toch niet voor zorgen dat we alles uit handen gaan geven?

Weg met Dwight roepen we wel weer vanaf de Oldhove als we ons (volgende week) veilig gespeeld hebben

Okay, okay, het koste mijn tijd en veel moeite. Maar ik denk dat jij gelijk hebt. Het is niet in het belang van Cambuur om nu de chemie in het stadion te verbreken. Wij hebben nog 4 thuiswedstrijden en moeten dan er vol voor gaan.

michello

Dwight is toch ook niet gek?  Die wist donders goed wat voor reacties er zouden komen en blijven komen.  We hebben het hier wel over aartsvijand nummer één. 
Of het goed is of niet laat ik in het midden, maar dat er acties zullen komen kunnen we wel raden en juist dat zorgt voor onrust.
Spelers kunnen hoog of laag schreeuwen dat ze door willen met hem, die snappen de reacties vanuit de supporters echt wel. 
Lulloweges heeft met z'n volle verstand getekend daar, laat m dan ook met z'n volle verstand die laatste 5 wedstrijden aan Henk over laten.  Is voor alle partijen het beste.     

:0= OPZOUTEN!

scclwd

Citaat van: Dokkumer op maart 31, 2014, 19:37:37
Stumpertje Vleeslul verbannen, berichten worden verwijderd.

Kwam ie daadwerkelijk uit Amsterdam of was het een verkapte dkv-er? :zweep

Cor

Altijd groter dan de trainer. Maar wat een judas is dit. Ik weet dat we alleen maar sterker worden, dkv weet dit ook. Ze proberen ons te ontmantelen, zien de club groeien en doen er alles aan om dit voorkomen. Ik heb nieuws voor ze:  :0= TE LAAT

Lore

Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 19:55:59
Pardon? Wie zegt dat Cambuur dit nieuws naar buiten wilde brengen? Denk eerder dat Cambuur geen andere keuze had omdat dkv stond te springen dit nieuws naar buiten te brengen.

Volgens mij zijn dat de woorden van VD Belt "Wij gaan geen poppekast spelen, en na woensdag staat de volgende wedstrijd al weer voor de deur".

Het was toch nooit een goed moment om dit nieuws te brengen. Die druif vertrekt, misschien gaat DKV zich wel melden voor sommige spelers van ons. Het is dan aan Cambuur om de prijs te verdubbelen!

michello

Citaat van: scclwd op maart 31, 2014, 19:53:51
Die Dwight heeft zich goed verkeken op de reacties die dit nieuws teweeg zou brengen. Als hij dan toch zo graag naar dkv wilde had hij moeten zeggen: jongens, ik heb hier nog een belangrijke klus te klaren, als jullie mij zo graag willen: 3 mei om 21.45 uur zijn jullie de eerste...

Ben benieuwd naar VI vanavond alhoewel de reacties van Derksen en Van der Gijp ongeveer zo zullen klinken: die leeghoofdige snotneuzen van een supporters moeten beseffen dat trainers en spelers maar passanten zijn die het volste recht hebben zich maatschappelijk te verbeteren. Daarop zal Genee het voor ons opnemen. Let maar op.

Derksen zal reactie van meesten  begrijpen! Let maar op.

KscW

Citaat van: Lore op maart 31, 2014, 19:56:04

Okay, okay, het koste mijn tijd en veel moeite. Maar ik denk dat jij gelijk hebt. Het is niet in het belang van Cambuur om nu de chemie in het stadion te verbreken. Wij hebben nog 4 thuiswedstrijden en moeten dan er vol voor gaan.

En beter had ik het niet kunnen zeggen. Ik ben al 24 jaar cambuur supporter (tot mijn 6e was ik niet thuis in voetbal) en ik ben zo trots hoe we ons elke keer weer oprichten. Nu zijn we eindelijk waar we HOREN en dan laat ik het niet uit onze handen glippen.

Hoe groot zijn wij als we nu ons achter de club scharen?
Die hebben hetzelfde doel als wij...

SAMEN ZIJN WE STERK(er)...(god wat een cliche) maar wel waar...

scclwd

Citaat van: michello op maart 31, 2014, 19:59:29
Derksen zal reactie van meesten  begrijpen! Let maar op.

Nee, denk het juist niet! Die Derksen snapte de woede van supporters van Roda en Fortuna ook niet toen er sprake was van een fc Limburg.

yellow@ndblue

Hoop dat er geen trainingen van cambuur verstoort worden door supporters dat zou de voorbereiding helemaal verstoren,we kunnen het toch niet meer terug draaien mede supporters .het is klote het blijft klote vooral de timing

Maar nu moeten we ons gezonde verstand gebruiken want die aasgieren uit dkv willen maar graag ons op welk nieuws/forum dan ook kapot maken.

Vol achter ons cambuur en op naar utrecht :scc

piene hassus

Hij wel un swak foor Cambuur, meer dan foor Limbabwe

KscW

Citaat van: michello op maart 31, 2014, 19:57:26
Spelers kunnen hoog of laag schreeuwen dat ze door willen met hem, die snappen de reacties vanuit de supporters echt wel. 
Lulloweges heeft met z'n volle verstand getekend daar, laat m dan ook met z'n volle verstand die laatste 5 wedstrijden aan Henk over laten.  Is voor alle partijen het beste.     

:0= OPZOUTEN!

Maar wat voor zin heeft het om dat bij een training te roepen...ik blijf erbij: opzouten roepen we op zondag as wel!
Ik hoop dat jullie allemaal beseffen dat morgen om bloed roepen totaal geen zin heeft!
Leidt alleen maar van het doel..

(cliche nummer 7 die ik gebruik): DOEL HEILIGT DE MIDDELEN