Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
84 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Leeuwin staat in nadrukkelijke belangstelling van PSV!
Cocu is erg gecharmeerd, zal binnenkort wel eens wat te lezen zijn op vi, voetbalzone of dergelijke site ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

IsmailvanEssen

Wat een drama timing! Had dit nu naar buiten gebracht naar NEC... Dit is zo stom.. Dat DL naar heerenveen gaat is zijn keuze.. Hij wil gewoon cashen..  Hij heeft vast wel wat samen met henk gedaan.. Maar van mij mag hij nu oprotten.. Als je wil cachen geen probleem.. maar naar DKV?? gewoon wtf?? Dit soort dingen doe je als mens niet.. Als ik coach zou zijn was ik ook niet van r'dam naar a'dam of anders om... Zoiets doe je niet..

Henk doe je best! Mijn vertrouwen heb je!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Voorstopper

Wat mij betreft sluiten we het boek DL. Op naar de laatste fase van de competitie, met of zonder DL, dat zal me worst wezen. Eén ding is zeker we moeten nu de komende 2 wedstrijden punten pakken en onszelf veilig spelen. Hopelijk werkt deze hele affaire als een rode lap op een stier en zijn de mannen tot op het bot gemotiveerd om te zlten zien waar Cambuur hoort te staan. En dat is niet bij de laatste 3. Kom op boys, neuzen weer de goede kant op en als een man achter de club staan.  |:)

Voorstopper

Citaat van: IsmailvanEssen op april 01, 2014, 09:02:01
Wat een drama timing! Had dit nu naar buiten gebracht naar NEC... Dit is zo stom.. Dat DL naar heerenveen gaat is zijn keuze.. Hij wil gewoon cashen..  Hij heeft vast wel wat samen met henk gedaan.. Maar van mij mag hij nu oprotten.. Als je wil cachen geen probleem.. maar naar DKV?? gewoon wtf?? Dit soort dingen doe je als mens niet.. Als ik coach zou zijn was ik ook niet van r'dam naar a'dam of anders om... Zoiets doe je niet..

Henk doe je best! Mijn vertrouwen heb je!

mag ik u herinneren aan ene meneer Cruijff...Die ooit van AJAX naar Feyenoord en de Rotterdamse club prompt kampioen maakte.....

Voorstopper

Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 09:06:17
mag ik u herinneren aan ene meneer Cruijff...Die ooit van AJAX naar Feyenoord en de Rotterdamse club prompt kampioen maakte.....

Of zegt de naam Louis Figo u meer ?????

zeewolde

Citaat van: Galdiano op april 01, 2014, 08:58:39
Leeuwin staat in nadrukkelijke belangstelling van PSV!
Cocu is erg gecharmeerd, zal binnenkort wel eens wat te lezen zijn op vi, voetbalzone of dergelijke site ;)

Daar zou ik nou geen enkel probleem mee hebben, en dat wel als een compliment aan de hele club beschouwen.
Mocht je dat voor elkaar krijgen, dan direct kijken of je 1 a 2 spelers bij PSV weer kunt huren (Koch, van Ooijen , Vloet), afhankelijk van welke posities bij ons ingevuld moeten worden.

IsmailvanEssen

Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 09:06:17

Tuurlijk mag je me herinneren.. dat wist ik nog wel.. iets wat ik nooit niet zou doen.. Want voelden de joden zich toen niet hard in hun kont geneukt?

Alles wat die man gedaan heeft.. heeft voor mij geen waarde meer.. Gloryhunter is het! Hoop dat je zich lekker laat nemen in de gloryhole van dkv!

okkele

Lodeweges: 'Nergens zo fijn als bij Cambuur'

Dwight Lodeweges maakt na afloop van dit seizoen de gevoelige overstap van Cambuur Leeuwarden naar SC Heerenveen. En hij begrijpt best dat dat negatieve gevoelens oproept bij de aanhang van Cambuur.

Tegen De Telegraaf zegt hij: "Natuurlijk heb ik dat meegenomen in mijn besluit. Ik heb daar heel veel over nagedacht. Ook voor mij wordt het aan het einde van het seizoen emotioneel. Nergens waar ik heb gewerkt, heb ik het ooit zó fijn gehad als bij Cambuur. Dit is een bijzondere club mensen."

In eerste instantie is Lodeweges niet van plan iemand mee te nemen naar zijn nieuwe club. "Bewust niet. Ik begrijp dat de supporters dit al erg genoeg vinden. Spelers meenemen? Daar is nog helemaal niet over gesproken en daar zou ik niks over kunnen zeggen."

het zal mij benieuwen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Citaat van: okkele op april 01, 2014, 09:10:16
Lodeweges: 'Nergens zo fijn als bij Cambuur'

Dwight Lodeweges maakt na afloop van dit seizoen de gevoelige overstap van Cambuur Leeuwarden naar SC Heerenveen. En hij begrijpt best dat dat negatieve gevoelens oproept bij de aanhang van Cambuur.

Tegen De Telegraaf zegt hij: "Natuurlijk heb ik dat meegenomen in mijn besluit. Ik heb daar heel veel over nagedacht. Ook voor mij wordt het aan het einde van het seizoen emotioneel. Nergens waar ik heb gewerkt, heb ik het ooit zó fijn gehad als bij Cambuur. Dit is een bijzondere club mensen."

In eerste instantie is Lodeweges niet van plan iemand mee te nemen naar zijn nieuwe club. "Bewust niet. Ik begrijp dat de supporters dit al erg genoeg vinden. Spelers meenemen? Daar is nog helemaal niet over gesproken en daar zou ik niks over kunnen zeggen."

het zal mij benieuwen.

Natuurlijk kan hij er niks over zeggen, net als dat hij zondag ook niks over zijn eigen overgang kon zeggen :(

SCC

Nu de eerste emoties wat zijn gaan liggen, kan ik deze Judas streek iets beter verwoorden:

het voelt alsof zwarte piet bedankt voor z'n job bij Sinterklaas en de overstap maakt naar de Kerstman.
Of dat Schimmel het ineens hoog in z'n bol krijgt en meent naast Rudolf die slee van Santa te kunnen trekken.....BAH!! Wat een misselijke streek.

Natuurlijk hebben we het over (sport)mensen, die reppen van sportieve uitdaging maar kiezen voor de centen (korte termijn denken). Hij is niet opgegroeid met SCC, dus in die zin kun je het hem niet kwalijk nemen, maar als we hem uit het amateurvoetbal halen en hij dan vervolgens uitgerekend vertrekt naar DKV: sommige dingen doe je niet als mens!!

Nu hopen dat vd Belt niet vertrekt: het valt me namelijk op dat hij enkel benoemt dat het spijtig is dat DL uitgerekend vertrekt naar DKV. Ik heb vd Belt dit jaar een aantal malen gesproken en deze man zit natuurlijk bommetje vol met ambitie en geeft ook wel duidelijk aan dat Cambuur niet zijn eindstation is. Hopelijk blijft hij toch zeker totdat er meer uitsluitsel komt over het nieuwe stadion. Ook hij staat natuurlijk in de belangstelling en heeft zichzelf op de kaart gezet. Mocht Gerbrands naar PSV gaan, dan ligt de route naar Alkmaar open. Dat zou pas een aderlating zijn.

dizzhead

Citaat van: zeewolde op april 01, 2014, 09:12:46
Natuurlijk kan hij er niks over zeggen, net als dat hij zondag ook niks over zijn eigen overgang kon zeggen :(

Niet om DL te verdedigen, maar meer een gevoelskwestie. Zou Dwight er na dat interview (waarin die het liegen niet helemaal goed lijkt te beheersen) op aangedrongen hebben om het toch de spelersgroep en media maar te vertellen? In dat geval kunnen we ze de timing moeilijk kwalijk nemen...Anders hadden we nu met z'n allen over die vreemde reactie in dat interview gehad, wat ook onrust veroorzaakt. Dus in feite is de timing de schuld van de media. 8P

Voorstopper

Citaat van: dizzhead op april 01, 2014, 09:20:40
Niet om DL te verdedigen, maar meer een gevoelskwestie. Zou Dwight er na dat interview (waarin die het liegen niet helemaal goed lijkt te beheersen) op aangedrongen hebben om het toch de spelersgroep en media maar te vertellen? In dat geval kunnen we ze de timing moeilijk kwalijk nemen...Anders hadden we nu met z'n allen over die vreemde reactie in dat interview gehad, wat ook onrust veroorzaakt. Dus in feite is de timing de schuld van de media. 8P

Waar is dit interview te vinden? Heb het nog niet gezien namelijk....

IsmailvanEssen

Citaat van: Voorstopper op april 01, 2014, 09:23:55
Waar is dit interview te vinden? Heb het nog niet gezien namelijk....

Op foxsports.. direct naar de wedstrijd van az.. Zou graag de link geven maar kan vanuit het buitenland niet op hun site..

speculeter

Is de training al begonnen? l0l
zeeeer nieuwschierig hoe dat daar gaat.
eerste emoties zijn nu gezakt maar denk toch
wel dat het daar een heet ochtendje word.