Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
62 gasten, 5 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Niks noemenswaardig gebeurd. Beste houding is nu volledig achter Cambuur te gaan staan en aan die passant te laten zien dat hij slechts een passant is.

papier

Citaat van: John Hiatt op april 01, 2014, 12:58:20
Niks noemenswaardig gebeurd. Beste houding is nu volledig achter Cambuur te gaan staan en aan die passant te laten zien dat hij slechts een passant is.

Morgen weer een wedstrijd, mooi gevuld uitvak. Wordt genot.

Cor

Dat DL weggaat kan. Maar dat hij de overstap naar dkv maakt is onbegrijpelijk en onvergeeflijk. Ik heb het gevoel dat een aantal mensen hier zo graag wil rationaliseren dat ze die emotie vergeten, net als DL.
Hier valt niets rationeels over te zeggen, juist de emotie is waar het grote onderscheid zit tussen dkv, een koude, onpersoonlijke, gecreeerde club, en Cambuur, een club van het volk, vol passie en emotie.

Wat mij betreft is het het beste dat DL zo snel mogelijk z`n nieuwe werkgever gaat vervelen, hier is geen plek meer voor de man.

:0= FORZA CAMBUUR

whimpy

Bijnaam van de Telegraaf is niet voor niet Het Leugenaartje!!!

Supersub

Zat onze grote held Henk ook niet bij dkv, juichen we niet als Barto een doelpunt maakt, Speelde Sandor niet in de jeugd bij dkv??
Hahaha en nu allemaal flippen.
Heel DL interesseert me niet. HANDHAVEN VIND IK BELANGRIJK!!

Cor

Citaat van: Supersub op april 01, 2014, 13:22:17
Zat onze grote held Henk ook niet bij dkv, juichen we niet als Barto een doelpunt maakt, Speelde Sandor niet in de jeugd bij dkv??

En ook Korbach heeft bij beide clubs gezeten. De nuance zit in het feit dat je niet rechtstreeks de overstap maakt, plus het moment van bekend maken.  Iedereen gaat voor handhaving, als DL dit ook gewild had, dan was dit nieuws niet nu al naar buiten gekomen!!

stefan15

Henk de Jong meld dat 'meneer' morgen niet op de bank zit aan de pers!

pvanbuijtene

Citaat van: Supersub op april 01, 2014, 13:22:17

Rechtstreeks overstappen en in deze fase is wel wat anders.

dit is mien club

Citaat van: stefan15 op april 01, 2014, 13:25:32

waar staat dat?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

stefan15

drg

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op april 01, 2014, 07:34:19
Dus u trekt ook de keutel weer terug waarde orakel

One man, one goal, Dokkum dkv vrij

U zegt??
Iedereen heeft recht op mijn mening.

brambo3004

Citaat van: stefan15 op april 01, 2014, 13:29:07
Twitter henk Albers

Quote dan, ik zie em niet staan..
Ik zie een aantal tweets van Albers, hier is er 1 van:

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 3m 
Vd Belt: ,,Lodeweges vind alles absoluut niet leuk maar staat morgen gewoon voor de groep." #Cambuur #UTRCAM

Marc S

Citaat van: stefan15 op april 01, 2014, 13:25:32

Verkeerd geinterpreteerd hij zij dat henk de jong de pers in ligt omdat lodeweges daar niet toe instaat is.

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 15 min. 
Henk de Jong licht ons als pers nu in omtrent de wedstrijd van morgen. Lodeweges is daar wegens omstandigheden niet toe in staat. #Cambuur

dit is mien club

lodewegens heeft politie begeleiding nodig
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it