Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
74 gasten, 7 leden (1 verborgen)
Pedeja, Gasgeve, zeewolde, Noordcambuur, mindra, justremco

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

moodygrunn

Ben ik trouwens de enige die het ironisch vindt dat een deel van onze supporters uitgerekend een canadees uitmaken voor nsb'er?
In Henk en Sandor we trust

dit is mien club

Citaat van: brambo3004 op Vandaag om 13:31:28
Quote dan, ik zie em niet staan..
Ik zie een aantal tweets van Albers, hier is er 1 van:

Henk Albers ‏@HenkAlbers1970  · 3m 
Vd Belt: ,,Lodeweges vind alles absoluut niet leuk maar staat morgen gewoon voor de groep." #Cambuur #UTRCAM

Dwight zit morgen definitief niet op de bank is er inderdaad gezegd. Wegens omstandigheden, denk dat het wel een voorbode is. Heb begrepen dat de directie vanmiddag nog met Diwght in gesprek ging.

DIMC zegt: Hoe komen we hierbij?
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

poelie-lwd

Citaat van: moodygrunn op april 01, 2014, 13:34:51
Ben ik trouwens de enige die het ironisch vindt dat een deel van onze supporters uitgerekend een canadees uitmaken voor nsb'er?

Eensch. Kan niet.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Cor

Citaat van: moodygrunn op april 01, 2014, 13:34:51

Klopt, is gewoon een Canadese overloper

Treb

Ik ben het totaal niet eens met de reactie van supporters om dwight op te wachten en het veld op te gaan, maar er is hoe dan ook een totaal onwerkbare situatie ontstaan. Dit kan twee kanten op gaan; de spelersgroep wordt nog hechter door dit gebeuren of het flikkert als een kaartenhuis in elkaar.

Bedankt dkv, bedankt dwight voor deze dikke vette smet op het beste seizoen ooit van ONS Cambuur.

Cor

Citaat van: Treb op april 01, 2014, 13:38:41
Bedankt dkv, bedankt dwight voor deze dikke vette smet op het beste seizoen ooit van ONS Cambuur.

De kern van het hele verhaal

DayDreamer

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)

Stel je aan, ook dit is Cambuur.

Galdiano

Zal wel vanuit zijn huis rechtstreeks naar Utrecht gaan! Zullen wel veel supporters op het plein aanwezig zijn morgen, als de bus vertrekt!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

SCCdrachten

Citaat van: Supersub op april 01, 2014, 13:22:17
Zat onze grote held Henk ook niet bij dkv, juichen we niet als Barto een doelpunt maakt, Speelde Sandor niet in de jeugd bij dkv??
Hahaha en nu allemaal flippen.
Heel DL interesseert me niet. HANDHAVEN VIND IK BELANGRIJK!!

Snapst er niet veel van.....

Gewoon oprotte met die mafklapper heeft hier niks meer te zoeken. Als je op dit moment met die skijtboeruh bezig bent en niet met onze club ben je onze club niet waard.

NOOIT NOOIT MAG HET NAAR BUITEN GEBRACHT WORDEN DAT EEN TRAINER NAAR DE AARTSRIVAAL GAAT WANNEER DE BELANGEN NOG ZO GROOT ZIJN IN DE COMPETITIE

sccvl

Denk dat het duidelijk is richting Dwight dat deze overstap "Not Done" is. Vanmorgen bij de training is het goed kenbaar gemaakt, helaas geen duidelijk verhaal van Dwight zelf gekregen.

We moeten nu met elkaar achter de club en spelers gaan staan, we hebben de punten nog hard nodig!

SCCdrachten

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)

hou toch op juh ga lekker met dwight mee. iedereen even op sien eigen manier !!

DayDreamer

DL heeft waarschijnlijk al weken / maanden contact met DKV, vind dat echt niet kunnen, seizoen was ten tijde van die contacten nog lang niet ten einde, focus je op je werkgever, op zijn minst totdat je veilig bent, praat dan maar verder. Vind het schandalig dat DL EN DKV het op deze manier hebben gedaan. Die lui van DKV waren hier gewoon op uit juh, vieze !@#$

Bascambuur

http://nos.nl/audio/630401-schulting-lodeweges-direct-weg.html.html
Best een aardig stukje van Schulting, waarin hij aangeeft dat hij heel goed snapt dat Lodeweges meteen weg moet. Volgens mij nog niet eerder gepost, maar anders hoor ik het wel van Yellow Army.  :devil

Yellow Army

Citaat van: Bascambuur op april 01, 2014, 13:54:16
http://nos.nl/audio/630401-schulting-lodeweges-direct-weg.html.html
Best een aardig stukje van Schulting, waarin hij aangeeft dat hij heel goed snapt dat Lodeweges meteen weg moet. Volgens mij nog niet eerder gepost, maar anders hoor ik het wel van Yellow Army.  :devil

U riep?
Area 58