Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
52 gasten, 4 leden
Gasgeve, Pedeja, zeewolde, Noordcambuur

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

Kinge

Ons punt is gemaakt, laat dat nu duidelijk zijn.

Gang van zaken, misschien iets te.. Maar zo zijn de Cambuursupporters, zeer betrokken bij de club.

Lodeweges vertrekt, wij moeten verder. We moeten alle focus / alle energie / alle power in onze club gooien om morgen uit bij Utrecht punten weg te halen.

Oosttribune

Lore

Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.

Dokkumer, deze gast is nog triester dan die andere drama's van de week. Hij komt inhoudelijk niets toevoegen en komt alleen even buurten als er iets over dkv te zeiken valt of als cambuur negatief in het nieuws komt.

Kan jij mijn dag iets verbeteren en dan gozer eruit gooien?

yellow@ndblue

We staan er landelijk weer lekker op in ieder geval met deze actie  Nos/omroep DKV  ben je zo goed bezig dit jaar alles goede nieuws wordt hierdoor weer naar de achtergrond gedrukt.

Hoop niet dat deze lui echt denken dat ze de echte Cambuur supporters vertegenwoordigen want dat doen ze niet!

We vinden het allemaal klote en jammer dat het gegaan is op deze manier, had heel anders gekund,een later tijdstip bijvoorbeeld maar goed.

De negatieve media aandacht die dit veroorzaakt is misschien wel veel schadelijker? Sponsors die zich misschien wel gaan bedenken, die zitten hier niet op te wachten.

mescc

Citaat van: Lore op april 01, 2014, 16:03:07
Dokkumer, deze gast is nog triester dan die andere drama's van de week. Hij komt inhoudelijk niets toevoegen en komt alleen even buurten als er iets over dkv te zeiken valt of als cambuur negatief in het nieuws komt.

Kan jij mijn dag iets verbeteren en dan gozer eruit gooien?

Ja Dokstra, Actie. Weg met die gast!

Lore

Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 16:05:04
We staan er landelijk weer lekker op in ieder geval met deze actie  Nos/omroep DKV  ben je zo goed bezig dit jaar alles goede nieuws wordt hierdoor weer naar de achtergrond gedrukt.

Hoop niet dat deze lui echt denken dat ze de echte Cambuur supporters vertegenwoordigen want dat doen ze niet!

We vinden het allemaal klote en jammer dat het gegaan is op deze manier, had heel anders gekund,een later tijdstip bijvoorbeeld maar goed.

De negatieve media aandacht die dit veroorzaakt is misschien wel veel schadelijker? Sponsors die zich misschien wel gaan bedenken, die zitten hier niet op te wachten.

Eens, maar niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde normen en waarden! Dat geldt voor dl en voor die jongentjes die zich niet gedragen

Nightmarelwd

Citaat van: yellow@ndblue op april 01, 2014, 16:05:04

Men heeft nog steeds niet in gaten wat een beslissing om Lodeweges niet meteen weg te sturen kan veroorzaken.

MI-Sider for Life

Collingwood

Cambuur heeft een fanatieke achterban, en daar moet iedereen blij mee zijn. De club leeft, en bij thuiswedstrijden heerst altijd een fantastische sfeer.

Ik vrees echter dat de acties van vanmorgen weinig positiefs opleveren. Negatieve publiciteit, onrust in de spelersgroep. Ik hoop dat het allemaal meevalt, en het gebeurde geen effect heeft op resultaten, sponsorgelden en dergelijke.
Kalmte alleen kan u redden.

yellow@ndblue

Citaat van: Lore op april 01, 2014, 16:06:43
Eens, maar niet iedereen heeft blijkbaar dezelfde normen en waarden! Dat geldt voor dl en voor die jongentjes die zich niet gedragen

Ben ik met je eens :scc

Bernardo

Daan Rieken ‏@DaanRieken  1 min.
Spelersgroep #Cambuur is geschrokken van gebeurtenissen in stadion. Meerendeel wil echter graag seizoen afmaken met #Lodeweges in Leeuwarden

mescc

Citaat van: Collingwood op april 01, 2014, 16:10:39
Cambuur heeft een fanatieke achterban, en daar moet iedereen blij mee zijn. De club leeft, en bij thuiswedstrijden heerst altijd een fantastische sfeer.

Ik vrees echter dat de acties van vanmorgen Dwight weinig positiefs opleveren. Negatieve publiciteit, onrust in de spelersgroep. Ik hoop dat het allemaal meevalt, en het gebeurde geen effect heeft op resultaten, sponsorgelden en dergelijke.

Lore

Citaat van: Collingwood op april 01, 2014, 16:10:39

Ik vrees echter dat de acties van vanmorgen weinig positiefs opleveren. Negatieve publiciteit, onrust in de spelersgroep. Ik hoop dat het allemaal meevalt, en het gebeurde geen effect heeft op resultaten, sponsorgelden en dergelijke.

Het is net als met de kernkwadranten van Daniel Offman! Je kracht is je zwakte (indien je het overdrijft)

Passie  -->> Agressieviteit

yellow@ndblue

Citaat van: Nightmarelwd op april 01, 2014, 16:09:14
Men heeft nog steeds niet in gaten wat een beslissing om Lodeweges niet meteen weg te sturen kan veroorzaken.

Ben het wel met je eens ook cambuur had hier het voortouw kunnen nemen en lodeweges de wacht aan moeten zeggen,daarnaast was de Timing O zo slecht

Collingwood

Citaat van: mescc op april 01, 2014, 16:12:28

Zeker geen goede actie van Dwight.

Maar volgens mij had er ook anders (ludiek) op gereageerd kunnen worden, waarmee je misschien nog wel een sterker punt maakt. En je eigen reactie heb je nog altijd zelf in de hand.

Citaat van: Lore op april 01, 2014, 16:13:17
Het is net als met de kernkwadranten van Daniel Offman! Je kracht is je zwakte (indien je het overdrijft)

Passie  -->> Agressieviteit

Zo zie ik dat inderdaad ook.
Kalmte alleen kan u redden.

gewoon een fan

Citaat van: Bernardo op april 01, 2014, 16:11:33
Daan Rieken ‏@DaanRieken  1 min.
Spelersgroep #Cambuur is geschrokken van gebeurtenissen in stadion. Meerendeel wil echter graag seizoen afmaken met #Lodeweges in Leeuwarden
Als dit echt zo is dan moeten wij als supporters hier ook naar luisteren, de laatste wedstrijden zijn nog zo belangrijk dat wij geen gedonder in de spelersgroep kunnen gebruiken.
Het punt is nu gemaakt en was erg duidelijk neem ik aan.