Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
85 gasten, 2 leden
fred, wacko jacko

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

mescc

Wat een naïeve reactie van het bestuur. Hij mut zsm vertrekken!

veteraan

De spelersgroep is loyaal aan de trainer, de supporters zijn dat aan de club ! Dat is riskant !

wiekie1969

Geweldig om al die berichtjes te lezen onder het genot van een kouwe klets. Wat hewwe we toch een skitterende club! |:)

Goudvinger

Citaat van: veteraan op april 01, 2014, 16:57:47
De spelersgroep is loyaal aan de trainer, de supporters zijn dat aan de club ! Dat is riskant !

Nee, want die hebben allemaal hetzelfde belang: handhaving. Iedereen is boos en verontwaardigd en uit dat op verschillende manieren, maar nu moet de knop weer om.

veteraan

De enige die dit kan bewerkstelligen is Lodeweges, maak nadrukkelijk excuus voor de beroerde timing en de boel loopt weer

wiekie1969

Citaat van: Montana op april 01, 2014, 14:41:48
Morgen voor het laatst op de bank.

:0= WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!!!!!!!!!!!!!!

wiekie1969

Citaat van: Bakker90 op april 01, 2014, 12:23:36
Schaam me voor deze mensen.!(supporters)

Volgens mij snap jij het niet helemaal. Er is maar 1 persoon/passant die zich heel erg diep moet schamen :( :( :(

veteraan

Bijna de hele selectie heeft zijn marktwaarde zien verdubbelen, dat is hun eigen verdienste ! Maar hun werkgever is de club
Dus erken je fouten mister L. en communiceer dat goed ! Zowel naar de spelers als de supporters
Professioneel oplossen noemt de nieuwe trainer dat

kobus12

Vorige week was Dwight een top trainer en nu een schlemiel....wat gaat de tijd snel :y

denistel

waarde zien verdubbelen mede door de technische staf die heel goed werk leveren.verstandig is als lodeweges gewoon opstapt en de jong sandor jan en rene de boel laat afmaken.
komt allemaal goed en we mutte er gewoon nog 5 wedstrijden vol tegen aan

wiekie1969

denistel

Citaat van: kobus12 op april 01, 2014, 17:28:16
Vorige week was Dwight een top trainer en nu een schlemiel....wat gaat de tijd snel :y
toptrainer nog altijd stap naar dkv is 1 die emotie oproept en wie dat nou nog niet snapt weet niet wat voor club cambuur is.

veteraan

Cambuur is een 'woanskip' , af en toe wat "deining" maar altied sfeervol !

kobus12

Scc01

Ik vermoed dat hij bij verlies meteen vertrekt.
En ik vermoed dat hij bij dkv het einde vh seizoen ook niet haalt.
Als je er over nadenkt is hij vermoedelijk al weken geleden benaderd door dkv. Een echte passant die de club waaraan hij z'n comeback dankt wel heel apart laat merken.
Want de media doet nu net of wij alles te danken hebben aan dl maar volgens mij vergeten ze even dat dl ergens bij een amateurvereniging voor de groep stond.