Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Welcome to SC Cambuur Forum - Cambuur Online. Please login or sign up.

Shoutbox

Recent

Leden
  • Totaal leden: 1.131
  • Latest: Pedeja
Stats
  • Totaal berichten: 404.867
  • Totaal topics: 1.959
  • Online today: 117
  • Online ever: 931 (april 03, 2026, 22:49:40)
Gebruikers Online
  • Users: 1
  • Guests: 83
  • Total: 84
  • fred
83 gasten, 1 lid
fred

Dwight Lodeweges

Gestart door grijskijker, februari 18, 2013, 17:45:19

Vorige topic - Volgende topic

veteraan

Er zijn verbeterde contracten aangeboden aan alle belangrijke (eigen) spelers, als daar een deel van blijft kan de nieuwe trainer verder bouwen.
Als die spelers snappen dat ze gezamenlijk door kunnen groeien onder Henk is het prima.
Opnieuw een compleet team van dit niveau vormen is erg lastig

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Slotje. Elke letter welke we nu nog smerig maken aan deze meneer, is er een teveel......

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Ik heb de beelden net gezien in het sportjournaal. Ik keek naar die bestorming via de hoofdingang waar een steward zo aan de kant wordt gekegeld.....Wat hadden deze supporters willen doen? DL in elkaar slaan? Ik ben geen moraalridder maar dit gaat mij veel te ver. Kreeg er een heel raar gevoel bij.

Wat betreft DL zelf: hij heeft de situatie volkomen verkeerd ingeschat. In ieder geval moeten wachten tot na onze laatste wedstrijd om dit nieuws bekend te maken. Nu is de situatie volkomen uit de hand gelopen en dat heeft hoe dan ook zijn weerslag op de ploeg.

bakje

en daar heb je gelijk in

michello

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 19:03:57

Wat betreft DL zelf: hij heeft de situatie volkomen verkeerd ingeschat. In ieder geval moeten wachten tot na onze laatste wedstrijd om dit nieuws bekend te maken. Nu is de situatie volkomen uit de hand gelopen en dat heeft hoe dan ook zijn weerslag op de ploeg.

Als de spelers achter de trainer staan, mogen ze morgen voor hem gaan winnen. Dan zullen ze echt niet de kop laten hangen.  Kan ie dan vertrekken met z'n "handhaafpremie" die hij ongetwijfeld mee zal krijgen.

Emko

Citaat van: MvB op april 01, 2014, 15:20:28
Simpele zielen die daar de boel bestormen bedoel je.

Jullie boeren waren niet een haar beter toen het bestuur opstappen moest een half jaartje geleden. Daar vielen woorden als "kankergezwel", dat kan ook niet door de beugel. Simpele zielen lopen in dat dorp ook rond.
En nu oprotten hier!
Dit is ONS forum.

scclwd

Citaat van: michello op april 01, 2014, 19:10:42
Als de spelers achter de trainer staan, mogen ze morgen voor hem gaan winnen. Dan zullen ze echt niet de kop laten hangen.  Kan ie dan vertrekken met z'n "handhaafpremie" die hij ongetwijfeld mee zal krijgen.

Het kan inderdaad twee kanten op. Ik hoop de goede.

veteraan

Ja , stoppen dan maar, dit elftal zal echt niet degraderen en er komt weer een andere trainer
Jammer dat ut su mut ! en dkv weet nu wat ze in huis krijgt

Sonnema

Die Valentijn Driessen is ook lekker bezig op Fox sport, heeft niet echt een goed woord over voor wat er vandaag is gebeurd.

Scc01

Citaat van: Sonnema op april 01, 2014, 19:17:28
Die Valentijn Driessen is ook lekker bezig op Fox sport, heeft niet echt een goed woord over voor wat er vandaag is gebeurd.

Achja daar maak ik me niet zo druk om er kijkt toch geen hond naar fox.
Verder maar weer even kijken wat dit met de spelers doet morgen.

Len Cantello

Citaat van: Sonnema op april 01, 2014, 19:17:28
Valentijn Driessen.
Wtf is deze meneer? Juist. Een aandachtsgeile sensatiehoer!

OT
Hoe langer wij hier nog aandacht  schenken aan Judas, hoe groter het genoegen van de pers. Statements zijn gemaakt. Discussies vallen in herhaling. Over tot de orde van de dag wmb.

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

dizzhead

Citaat van: Len Cantello op april 01, 2014, 19:27:42
Wtf is deze meneer? Juist. Een aandachtsgeile sensatiehoer!

OT
Hoe langer wij hier nog aandacht  schenken aan Judas, hoe groter het genoegen van de pers. Statements zijn gemaakt. Discussies vallen in herhaling. Over tot de orde van de dag wmb.

:thumbsup

:0= MORGEN 3 PUNTEN!

Dreet

Ik vind dat het tijd wordt voor een statement van aanvoerder Ramon Leeuwin......Voor de echte Cambuursupporters is dit natuurlijk onacceptabel. Toch denk ik dat Lodeweges de gevolgen van zijn beslissing nogal onderschat heeft.....mijn angst is dat dit hele gebeuren overslaat op de spelersgroep met als gevolg mindere prestaties op het veld. En dat wil toch geen enkele echte Cambuursupporter?

pvanbuijtene

Citaat van: scclwd op april 01, 2014, 19:03:57
Ik heb de beelden net gezien in het sportjournaal. Ik keek naar die bestorming via de hoofdingang waar een steward zo aan de kant wordt gekegeld.....Wat hadden deze supporters willen doen? DL in elkaar slaan? Ik ben geen moraalridder maar dit gaat mij veel te ver. Kreeg er een heel raar gevoel bij.

Gekegeld? Geduwd idd.. was ook wel een triest gezicht..